Gå til innhold

Påskemål søndag 12 mars


Jewel

Anbefalte innlegg

Jeg er fortsatt med jeg... Er bare ikke inne like mye som før. Jeg sliter veldig med å få i meg mat, har skjedd noe som har snudd livet mitt opp ned på hodet. Orker ikke gå så veldig inn på det, men at det påvirker vektnedgangen min er helt klart. Så det er viktig for meg å vite at jeg har dere i denne vanskelige perioden. Dere betyr mye for meg! :(

 

Jeg har vært på trening 2 ganger denne uken, og det er jeg jo fornøyd med da. Det er deilig å få tankene over på andre ting enn det som er vondt.

 

I dag blir det bare å slappe av hjemme med samboeren min, og kanskje vi går oss en tur i det fine været.

 

Noen voldsomme utskeielser har det ikke vært i helgen. Jeg vet ikke helt om jeg når målet om 5 kg ned til påske, men vet at jeg kommer til forsette etter påske også. Jeg håper noen av dere andre også skal det, selv om innerst inne ønsker jeg jo at folk skal nå målene sine... Men det har vært så fint å bli kjent med dere:D

 

Ha en fortsatt fin søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

koselig at du er med videre jewel,skjønner jo at ikke alle har mulighet til og være inne her vær dag. Det er jo ikke vær dag man har tid,men vi er nå her og det er bra:-) Ellers så gikk lørdagskvelden greit,kosemerker ble brukt til vin på festen. så ingen store utskeielser.

 

Jeg håpet vi kanskje kunne gå over til fek.sommermål etter påske??

Det er jo veldig motiverende og være her,og det er så godt og ha der her inne alle sammen,hadde ikke klart det uten:p

Har igjen en 3-5 kg.før jeg har nådd helt målet,men etter og ha tatt av 27,så er jeg glad bare det ikke går opp igjen. Da får heller vekten stå stille en stund noen uker innimellom.

 

Så blir nok her en god stund videre,håpet kanskje til høsten at vi kunne laget en stabliseringstråd sammen:-)

 

Ha en kjempe fin søndag og gå ut og nyt solen,helt herlig her på østlandet idag..

 

klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke alltid jeg er innom hver dag men..........

I går kveld dansa jeg og sambo på dansematte sammen, det var kjempegøy :D

Jeg er ikke ferdig med vektnedgang til påske så det kan være fint med sommermål og :(

 

Ha en flott søndag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Hei Jewel! Vi er her, vi :D Er ikke innom forumet hver dag heller, men prøver å titte innom så ofte jeg kan... Det er skikkelig motiverende med så mange flotte folk her inne!

 

Og Synøve: sommermål høres fint ut. Har fremdeles ca 13 kilo igjen til målet mitt er nådd, så her er det bare å stå på! :)

 

Det går sakte men sikkert riktig vei for meg. Etter tre-fire uker med laber nedgang (0-300 gram), har 700 gram forsvunnet siden forrige helg. Er godt fornøyd med det! Så da har jeg mistet over 20 kilo, tjohooo!!! :( Kjenner det på kroppen, det er mye lettere å bevege seg, og ikke minst mye morsommere! I helga har jeg skeiet litt ut, med irish coffee og god mat, samt en lang skitur i dag for å "veie opp" for utskeielsene...

 

Ha en super søndagskveld, alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kristill

jeg er fortsatt med, men er litt opptatt om dagen... Så får ikke vært innom mer enn 1-2 ganger i uka, men jeg holder ut!

 

Har heller ikke registrert all maten den siste tiden, men føler at det går mer på vane nå, og at jeg vet sånn ca. hva som skal til for å dekke dagsbehovet. Hver søndag legger jeg inn alle trimpoengene, og denne uken har jeg fått til hele 14,3 poeng. Er kjempefornøyd :-)

 

I morgen er det ny veiedag for meg. De to siste ukene har jeg gått ned 0,6kg pr. uke, så håper den gode trenden fortsetter.

Jeg har 3,3 kg igjen til påskemålet er nådd, så skal øke innsatsen litt ekstra fremover :-)

 

Dere hører fra meg igjen i morgen ettermiddag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest piruett

Føler jeg har vært flink denne uken også jeg, men var på fest igår og brukte nok noen ekstra kosemerker HUFF, men gøy var det. Tok igjen litt på trimpoeng med å danse da :(. Har veiedag på tirsdag og er veldig spent denne uken.

Har en datter som skal konfirmeres i mai og håper jeg kan kjøpe en kjole jeg har lyst på og ikke bare en som "passer".

Kommer innom med resulat fra ukens veiing på tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Jewel, fint å se at du er her enda :) er innom jeg også, ikke sikkert at jeg stikker innomhver dag, men skal prøve....

Det var nok ikke så lett å bli kvitt disse ekstra kiloene som jeg trodde, men håper fortsatt at jeg er 5 kilo lettere til påske da :D

Har bestilt oss sydentur i begynnelsen av mai, og hvis jeg ikke klarer å ta av noen av kiloene kler jeg ikke av meg og soler meg hverfall :( så her er det bare å stå på.

synøve: sommermål høres kjempebra ut :)

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...