Gå til innhold

Ned 8-10 kg - våren 13.03.


Gjest Hemulen

Anbefalte innlegg

Gjest Hemulen

God morgen alle slankevenner.

 

Ny uke igjen og vi holder koken sammen. :(

 

Ukas resultat: Minus 700 g og 3 cm. :) Er fornøyd med den. Det er så gøy å se dette 70-tallet. Minus 5,5 kg siden 02.01. Har skeiet ut med spekemat og rødvin i helga. Var hos venner som vi ikke har snakket med siden i sommer. Kunne liksom ikke si nei.

 

Til HildeAstrid. Dette høres bra ut, har ikke planlagt mine aktiviteter, men tar det etter som det kommer. Trener sammen med samboer så han drar litt i meg også, men det er mulig jeg prioriterer en skitur ikveld. Må bare se an halsen er litt sår. Hvis ikke ski blir det treningsstudio. Klarer du å gjennomføre dette, er jeg sikker på at du vil merke det. :): Ønsker deg lykke til. Andre som vil "ha" et slikt press, så heng dere bare på.

 

Til alle andre også lykke til og ha en god uke. Se alltid lyst på livet og nå blir det jammen lysere både på morgenen og kvelden. :D

 

Stor klem

HEMULEN den fornøyde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen alle slankevenner.

 

Ny uke igjen og vi holder koken sammen. :(

 

Ukas resultat: Minus 700 g og 3 cm. :) Er fornøyd med den. Det er så gøy å se dette 70-tallet. Minus 5' date='5 kg siden 02.01. Har skeiet ut med spekemat og rødvin i helga. Var hos venner som vi ikke har snakket med siden i sommer. Kunne liksom ikke si nei.

 

Til HildeAstrid. Dette høres bra ut, har ikke planlagt mine aktiviteter, men tar det etter som det kommer. Trener sammen med samboer så han drar litt i meg også, men det er mulig jeg prioriterer en skitur ikveld. Må bare se an halsen er litt sår. Hvis ikke ski blir det treningsstudio. Klarer du å gjennomføre dette, er jeg sikker på at du vil merke det. :): Ønsker deg lykke til. Andre som vil "ha" et slikt press, så heng dere bare på.

 

Til alle andre også lykke til og ha en god uke. Se alltid lyst på livet og nå blir det jammen lysere både på morgenen og kvelden. :D

 

Stor klem

HEMULEN den fornøyde[/quote']

 

 

 

 

 

Du skriver her : Andre som vil "ha" et slikt press så heng dere på

Henger meg på jeg.....hvilke press da?

Jeg trenger motivasjon til å opprettholde mine gode fortsetter.

Vennlig hilsen Natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da går jeg inn i tredje uka av mitt nye og bedre liv :-) Har veiedag på tirsdager så jeg rapporterer mål og vekt i morgen. Ble litt mindre trimpoeng forrige uke enn uka før, men med god innsats i går så karret jeg meg opp på 13,2 poeng til slutt :-)

Både i dag og i morgen så blir det nok vanskelig å få inn noen skikkelig trimøkt :-( Overnattingsbesøk begge kveldene... men skal i alle fall gå hjem fra jobb... ikke det at det utgjør så altfor mye da... men på onsdag skal jeg prøve å få inn en time squash og så blir det vel mye hjemmetrening; kinetic, aerolates og pilates; torsdag, fredag, lørdag og søndag. og dersom været holder seg satser jeg på å gå lange turer!

I går gikk jeg 5 km + trente kinetic i en time. I dag er jeg utrolig støl i ryggen... grøss og gru! Men, herlig egentlig å kjenne at man har trent.

Lykke til alle sammen! Ny uke, nye muligheter til å nå nye mål!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med kjempefin nedgang Hemulen:-)

Har hatt veiedag onsdager på kurset,går nå over til tirsdager da har jeg litt bedre tid på morgenen.. tror ikke vekta har rørt seg mye siste uke,men er bare fornøyd vis den ikke stiger:p men får se imorgen.. har ikke fått trent så mye i det siste,men ikveld skal jeg få unna to timer med kinetic:-)

 

Er også med på og rapportere treningsøkter,da er det ikke så lett og skulke unna:p

 

 

Ha en fin dag alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Heisan!!

 

Etter at jeg blottla mine trimambisjoner i går(på forrige ukes tråd) er jeg "fit for fight" for å klare dette denne uka. Jeg lover å rapportere trimmingen korrekt HVER dag!!

 

Nåvel; her er resultatet fra forrige uke:

Startvekt 0201: 78,5 kg

Forrige uke: 72,0 kg

Denne uke: 71,5 kg (vekta mi viser bare i 0,5 kg.)

Trimpoeng: 15,2 Mål trimpoeng denne uke: 17

 

Mitt neste delmål er 3 april - da skal vekta vise 69,5 kg. Nå har jeg 3 uker på å gå ned 2 kg. Det burde jeg klare.

 

Takk Hemulen for oppmuntring og at du er villig til å "følge med" meg.

 

Ha ei super uke alle sammen.

 

Klem fra Hilde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska

jeg vurderer sterkt å begynne å veie meg på tirsdag eller onsdag :-/

Her ser vektkurven ut som en fjellformasjon med bratte oppoverbakker og slakke nedoverbakker...

Denne ukas oppgang på 0,4 kg var i höyeste grad ventet. Ganske solid middagsporsjon sent igår, kake og god mat og et par öl på lördag, vi feiret lillemors ettårsdag så det er vel såvidt godkjent "unnskyldning". Trimmen var det også så som så med sist uke. Nå MÅ jeg ta meg sammen, her går det altfor sakte, merker at jeg blir irritert.

 

JEg syns også det er stille på tråden her, tror vi har mistet noen underveis. Jeg er gjerne med på en liten trimrapportering.

Ikveld skal jeg ut å gå med stavene mine, håper jeg får med en kompis også. Hvis ikke så tar jeg med min nye lille kompis, nemlig mp3 spilleren. Suverent å ladde med litt heftig musikk og gå ivei, da langer iallefall jeg ut litt ekstra.

Torsdag er det step up og de andre dagene skal jeg pröve å utvide min daglige trilletur med hund med en del, kanskje så mye som en halvtime.

Väret er iallefall ikke mye å klage på. Strålende sol så det er deilig!

 

Stå på allesammen!

 

Mvh Hege

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hegemor

Hei etter en helg på byen,med mengder rusbrus. gikk jeg opp 100 g. denne uka.

 

 

er litt lei alt med slanking jeg, huff. spiser når jeg gidder og drikker når jeg er tørst, ingen ting er lissom ok.. livet mitt er liksom så trått etter brudde med min mann, som jeg forøvrig fortsatt deler hus med. men skal se på en leilighet i dag.. håper ting snart normaliserer seg, at jeg gidder gå ut i det fine værer vi har om dagen, spiser regelmessig osv....men jeg har tatt av 10 kg siden 2 januar da, så jeg er bare gram unna å veie 60 -

 

Men flott og se at det er mange som går ned i vekt, dere er flinke.

 

masse klemmer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Heisan!!

 

Etter at jeg blottla mine trimambisjoner i går(på forrige ukes tråd) er jeg "fit for fight" for å klare dette denne uka. Jeg lover å rapportere trimmingen korrekt HVER dag!!

 

Nåvel; her er resultatet fra forrige uke:

Startvekt 0201: 78' date='5 kg

Forrige uke: 72,0 kg

Denne uke: 71,5 kg (vekta mi viser bare i 0,5 kg.)

Trimpoeng: 15,2 Mål trimpoeng denne uke: 17

 

Mitt neste delmål er 3 april - da skal vekta vise 69,5 kg. Nå har jeg 3 uker på å gå ned 2 kg. Det burde jeg klare.

 

Takk Hemulen for oppmuntring og at du er villig til å "følge med" meg.

 

Ha ei super uke alle sammen.

 

Klem fra Hilde:-)[/quote']

 

Hei.

Og takk for at du informerte meg om det. Er helt ny på dette opplegget med blogging.

Henger meg på med å skrive litt i kveld. Veldig motiverende å liksom "rapportere" inn her hver dag... Både med trimm og diett. :-)

snx

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vel, så er vi gang på en ny uke. Fortvilet vektnedgang de 4 siste ukene. Denne uke , 100 gram. Hva er nå det?

Mener jeg er flink med hensyn til kalorier, men det er vel det at jeg kan hende spiser feil mat.

Har startet med å skrive ned det jeg spiser igjen.

Trim er greit. Treet mitt har nå bare en rød eple igjen, så da er det vel like før et nytt tre springer ut. Synes jeg har vært flink der også. Prøver å få ca 15 poeng pr uke. Trener 4 gg pr uke.

i dag ble det 1 time med hard spinning.

Danset i går kveld, og da jeg kom hjem, hadde det vært innbrudd hjemme hos meg. ekkelt. Da følte jeg meg ganske lita ja.

Vi må ikke miste kontakten nei. Vi slanker oss sammen.

Var noe av dere på Grete Roede møte i Nidarøhallen i Trondheim.?

Nok for i dag . Skal prøve å skrive noen ord igjen i løpet av uka.

Ha en fin kveld da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Da ble det 1,1 trimpoeng (ikke så mye men) på en Stram Opp time på treningsstudio. Kjenner det faktisk godt her og der :( Jeg gir fortsatt ikke opp. Har begynt å høre det fra andre nå at jeg har blitt tynnere, og det motiverer ihvertfall :D

OK da skrives vi igjen imorgen. Ha en fortsatt god kveld alle sammen.

 

KLEM

HEMULEN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

1 time rask gange etter en lang dag på jobb + møter ettermiddagstid og brødbaking!!!

 

I morgen tidlig SKAL jeg på Yogatime kl 0700. Please - la meg våkne tids nok - er B-menneske skjønner dere.

 

See you in the morning. Nu e d natt i Norge!!!

 

Klæmz :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

300 gram ned. Ikke all verden, men i alle fall nedgang :-) og 2 cm inn over midja og 4 cm inn over hofeparti/rumpe er jeg veldig fornøyd med!

Fikk en dårlig start på trimuka, med kun 0,4 poeng i går.... men i dag har jeg fått presset inn en lang gåtur som en bonus. Så nå blir det ut på tur rett etter jobb :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Ble ikke trening på meg igår,så nå skal jeg ta igjen litt idag. en times kinetic og en ettermiddagstur med hunden:-)

 

Ellers så har jeg da vært på vekta idag,ingen forandring,men er fornøyd bare det ikke går opp,så får jeg bare håpe det løsner etterhvert. vet jo at det kan stå stille noen uker,har jo holdt på en stund:p

 

 

Lykke til alle som har veiiedag idag.

 

Nå skal jeg trene:-)

 

Ha en fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Å nei du - trur dokker æ kom mæ opp i morres??? Sinnsykt trøtt etter jobbing til kl. halv ett. Æ e nok et notorisk B-menneske.

 

Skulle på Yoga trening kl. 0700. Skitt!!

 

I stedet blir det MRL kl. 19.00 i dag. NÅDE meg selv om jeg ikke går!!!!

 

Ny rapport i kveld.

 

 

Hilsen en morratrøtt og litt deppa Hilde :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Å nei du - trur dokker æ kom mæ opp i morres??? Sinnsykt trøtt etter jobbing til kl. halv ett. Æ e nok et notorisk B-menneske.

 

Skulle på Yoga trening kl. 0700. Skitt!!

 

I stedet blir det MRL kl. 19.00 i dag. NÅDE meg selv om jeg ikke går!!!!

 

Ny rapport i kveld.

 

 

Hilsen en morratrøtt og litt deppa Hilde :-(

 

 

Hilde.

Kjenner meg godt igjen!! Men kjære deg, det er da ikke verdens undergang. Ikke vær så streng mot deg selv, og la hele dagen bli ødelagt fordi du ikke nådde opp til dine egne forventninger i dag. Kansje de forventningene var litt vel store da?? Når du har jobbet sent og er B-menneske mener jeg?? Bare tenk på hvor godt du hadde av å få sove i dag!!

Vi er flinke til å være strenge mot oss sev. Og det er bra det, å sette seg mål, men ikke bra å bli så deppa når vi ikke rekker alt bestandig.

Vi lever mens vi slanker oss og prøver å bli flinkere til å bevege på kroppen. Livet begynner ikke etter at kiloene er borte..

Ikke alltid det går som planlagt.

I går hadde jeg lagt STORE treningsplaner. :-)Skulle gå hjem fra jobb, det tar 1 time meget rask gange. Så skulle jeg spinne i 2 timer på kvelden.... Men neida; syk kollega på jobb, som medførte at jeg måtte jobbe mye lenger, derfor ingen gåtur hjem, og resultatet av det ble en sur samboer (sur fordi min kollega alltid er syk når han skal jobbe seinvakt) og orket jeg ikke be han om hjelp ifbm kjøring av mitt barn. derfor ingen spinning. :-( Men jeg fikk i allefall med meg en bodypump time. :-)Og du får jo med deg en time i kveld, gjør du ikke?

Opp med hummøret. Vet ikke hvordan det er hos deg, men her jeg er skinner sola og himmelen er blå. Det gikk dritt m treninga i går, men i dag har jeg gått til jobb og har planer om å gå hjem igjen og.

Gleder meg til å høre hvordan det gikk med deg i kveld.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Ja, jeg er nok kanskje litt streng med meg selv. MEN jeg blir sååå frustrert når jeg ikke klarer å holde det jeg har planlagt.

 

Eller er jeg flink:

* på jobb

* har sluttet å røyke for 1 år siden

* har gått ned 7 kg siden nyttår.

 

Men sprek - den sitter laaaangt inne. Jeg har så innmari lyst til å bli ordentlig sprek skjønner du.

 

Det bærer i allefall på trening i kveld etter at J-12 laget i håndball som jeg trener har spilt seriekamp. Puh - mange baller i lufte, men det er gøy!!

 

Ha en utmerket dag alle sammen.

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska

Hei allesammen,

 

her hos meg er det snövär igjen idag, men det er iallefall mildere enn det har värt tidligere, nå er det bare litt under null grader.

Igår ble det en times tur på dagen og 55 min stavgang på kvelden, fornöyd med det.

Idag har jeg enda ikke värt ute og gått, men skal gå ut etter at jeg har spist lunsj.

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969
Ja' date=' jeg er nok kanskje litt streng med meg selv. MEN jeg blir sååå frustrert når jeg ikke klarer å holde det jeg har planlagt.

 

Eller er jeg flink:

* på jobb

* har sluttet å røyke for 1 år siden

* har gått ned 7 kg siden nyttår.

 

Men sprek - den sitter laaaangt inne. Jeg har så innmari lyst til å bli ordentlig sprek skjønner du.

 

Det bærer i allefall på trening i kveld etter at J-12 laget i håndball som jeg trener har spilt seriekamp. Puh - mange baller i lufte, men det er gøy!!

 

Ha en utmerket dag alle sammen.

 

Hilsen Hilde[/quote']

 

Du er dødsrå, dødsrå.... :-) Tenk på hva du har oppnådd...

 

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Aleksandra

Jeg er ei jente på 19 år som så gjerne skulle tatt av 10 kg til/i løpet av sommeren, og da hadde det vært fint å være en del av en "gjeng" som er i samme båt!

 

Jeg har tidligere vært flink til å trimme, men nå så jeg har lagt meg på ca (14 +- trimpoeng i uka), noe som er oppnåelig uten at det blir for mye. Jeg ønsker selvsagt å få trent mer, men skolen tar så mye tid, at jeg tror det er best om jeg ser litt realistisk på det.

 

Jeg har veiedag på mandager

 

startvekt(27.02): 75,0 kg

denne uke: 73,0 kg

vektreduksjon siden forrige uke: -0.8 kg

 

 

 

Håper alle får en fin uke! Ligger an til det når man ser på det fine været vi har ute nå:(!

 

aleksandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Velkommen til Alexandra. og gratulerer med nedgangen så langt.

Det er en kjempefin gjeng her på tråden,og vi støtter og bakker hverandrte opp.

 

Og gratulerer med kjempeinnsats HildeAstrid. Og trimmen den tar du igjen,du trengte helt sikkert den ekstra søvnen:-)

 

Tok en times kinetic på formiddagen,og skal gå en tur med hunden etter middag:p

 

 

 

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska
Velkommen til Alexandra. og gratulerer med nedgangen så langt.

Det er en kjempefin gjeng her på tråden' date='og vi støtter og bakker hverandrte opp.

 

Og gratulerer med kjempeinnsats HildeAstrid. Og trimmen den tar du igjen,du trengte helt sikkert den ekstra søvnen:-)

 

Tok en times kinetic på formiddagen,og skal gå en tur med hunden etter middag:p

 

 

 

Ha en fortsatt fin dag.[/quote']

 

Hei Synöve,

 

kan du fortelle meg hva kinetic er? (og hvilken hund har du?)

 

Det ble bare en kortkort tur på meg med hunden idag,men skal gå ut en liten tur nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Hei.

Jeg har ikke forstått hvordan men lager innlegg her uten å svare på et av de som står her. Kan noen hjelpe meg. Ny på det her jeg... :-)

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

1 time MRL trening gjorde godt. Trenger å trimme magemusklene. Må visst gjøre en innsats hjemme også for i det heletatt å få følelsen av at jeg har muskler i magen.

 

 

Ha en fin onsdag alle sammen!!

 

 

Hilsen Hilde:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Hei svenska,kinetic er ett treningspill som brukes på playstation 2. til ungene, det er kjempegøy,man kan ha personlig trener eller ta enkle økter..

Ellers så har en engelsk setter,du da?

 

Det ble ingen tur på han idag,får ta det igjen imorgen.

Men fikk tatt en time kinetic,498 kalorier forbrent sto det:-) gøy men også veldig slitsomt..

 

ha en fortsatt fin kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...