Gå til innhold

Påskemål tirsdag 14-03-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

God morgen alle sammen.

 

gratulerer til dere som har hatt nedgang,så flinke dere er alle sammen,

Her har vekta stått stille også denne uken,men som jeg har sagt er jeg glad bare den ikke går opp. Det viser jo bare at jeg klarer og holde meg nede,vil jo ikke legge på meg 27 kio igjen så da får jeg bare være fornøyd og håpe det løsner etterhvert.

 

Nå skal jeg trene kinetic en time også blir det nok en ettermiddagstur med hunden. Det ble ikke trening på meg igår så jeg får ta igjen litt idag:-)

 

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

 

Klem synøve

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kanella

Jeg får ikke lagt inn målene mine. Når jeg trykker på "Legg inn mål", får jeg bare legge inn midjemålet. Skulle så gjerne lagt inn resten også, ser jo at det må gå an, men klarer ikke å aktivere de linjene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve
Jeg får ikke lagt inn målene mine. Når jeg trykker på "Legg inn mål"' date=' får jeg bare legge inn midjemålet. Skulle så gjerne lagt inn resten også, ser jo at det må gå an, men klarer ikke å aktivere de linjene.[/quote']

 

 

Hei Kanella. Det er bare vis du går på kurs du får lagt inn alle mål, ellers er det bare midjemål man får lagt inn.. Veldig dumt,men sånn er det dessverre.

:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt veiedag i dag, og har gått ned 200 g denne uken. Er fornøyd med det resultatet, bedre enn ingenting. Er i hvertfall halvveis til målet nå. Jeg har spist lite den siste tiden, og tror kroppen er på sparebluss. Så nå må jeg prøve å spise vanlig kost igjen. Så jeg er litt skeptisk til noen nedgang neste uke....

 

Start: 65

Forrige vekt:62,6

Denne uke: 62,4

Total nedgang: 2,6 kg

 

Ble ikke av trening på Sats i dag, men skal spille på playstation med dansematten i stedet. Regner med å spille i en time kanskje lenger. Har kjøpt en matte til så man kan spille to samtidig. Det er så moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Jeg har vært uten nett-forbindelse i nesten 2 uker, og jeg merker at det sliter på motivasjonen at jeg ikke har fått vært innpå her og registrert,,, Godt å se at dere holder koken! Nå er jeg så utrolig glad for å være på nett igjen og kjenner at motivasjonen bygger seg opp igjen - Hurra!! Stå på videre folkens.

 

Klem Jannicke

 

--- Age is an issue of mind over matter; if you don`t mind, it doesn`t matter---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Skal vi ikke lage en ny resultattråd for -10 kg til påske, hvor vi som fremdeles er aktive "kopierer" inn resultatene fra den gamle. Blir ikke så uoversiktlig da.

Hører gjerne hva dere andre synes.

Bare et lite tips fra meg.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve
Jeg har vært uten nett-forbindelse i nesten 2 uker' date=' og jeg merker at det sliter på motivasjonen at jeg ikke har fått vært innpå her og registrert,,, Godt å se at dere holder koken! Nå er jeg så utrolig glad for å være på nett igjen og kjenner at motivasjonen bygger seg opp igjen - Hurra!! Stå på videre folkens.

 

Klem Jannicke

 

--- Age is an issue of mind over matter; if you don`t mind, it doesn`t matter---[/quote']

 

 

Der var du jo,har lurt på hvor det ble av deg..man blir veldig avhengig av disse datamaskinene.... savna deg jeg,godt at du er tilbake:p

 

Klem synøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Tusen takk for koselig melding; gjett om jeg har savnet dere også!! :(

 

Jeg er helt enig med hangglidern; vi må prøve å få til en resultattråd (men for meg er det bare 5kg til påske) Fixer du en sånn tråd da hangglidern?

 

Klem J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Tusen takk for koselig melding; gjett om jeg har savnet dere også!! :(

 

Jeg er helt enig med hangglidern; vi må prøve å få til en resultattråd (men for meg er det bare 5kg til påske) Fixer du en sånn tråd da hangglidern?

 

Klem J

 

Skal prøve, og se hva jeg kan gjøre. Er ordnet nå. Linken heter det samme, bare NY! foran. Dere må kopiere inn målene dere selv. Dere merker det dere har skrevet før, høyreklikker, trykker på kopier, inn i det nye innlegget, høyreklikker, og lim inn. Da er det inne

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...