Gå til innhold

Krympere , er dere med?


Gjest petit

Anbefalte innlegg

Er visst først her ikveld . Det er liten aktivitet på denne tråden ; kanskje vi skulle funnet på ett eller annet sånn at det ble mere akt. her . Hm , men hva? Forslag ??Ukens nytt fra meg er at jeg har stått aldeles på stedet hvil siden forrige gang. Prøver å øke litt på matinntaket ; det er nok grunnen. Har kommet til at 1400-1500 kcal pr. dag må jeg nok ha for at det skal bli noen vektnedgang. Så får vi se utviklinga etter vært !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er bare innom en liten tur mens jeg venter på å skrive ferdig noen raporter. Jobber ovbertid og har ikke veid meg i dag.

Da jeg begynte i vektklubben viste det seg at jeg spiste for lite under 1000kcal og når jeg økte inntaket tok det noen uker med både økning og stillstans før det løsnet og begynte å gå nedover. Så bare heng med videre du så skal du se det blir bra.

Kommer innom med en vekt raport i morgen

Ha en fin kveld

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg har gått ned 0,7kg siden forrige uke. Helt ufortjent for motivasjonen forsvant med søvnløse netter og syke barn.Ha vært rå på trening siste uken, 32,3 treningspoeng. Bare søndagen klarte jeg 9 poeng!!

Totalt siden jeg begynte i vektklubben er nå 6,5kg borte vekk. De skal aldri få lov til å komme tilbake;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke hatt den store inspirasjonen på slanking på noen uker, og har generelt litt for høyt tempo på andre fronter til at jeg klarer å følge det opp noe særlig. Det kan jo være at det beste er å bare gå over til en annen gruppe da Petit, hvis du ikke syns det skjer så mye her. Jeg ser i hvert fall at jeg ikke er så mye å satse på for tida....

 

Vekt: På stedet hvil.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke hatt den store inspirasjonen på slanking på noen uker' date=' og har generelt litt for høyt tempo på andre fronter til at jeg klarer å følge det opp noe særlig. Det kan jo være at det beste er å bare gå over til en annen gruppe da Petit, hvis du ikke syns det skjer så mye her. Jeg ser i hvert fall at jeg ikke er så mye å satse på for tida....

 

Vekt: På stedet hvil.....[/quote']

Jeg vil jo helst være her på denne tråden ,da. Må fortelle noe litt artig : i morges lette jeg frem en aerobicvideo jeg ikke har trent etter på iallfall 5 år . Tenkte at jeg kunne jo ta en økt med den før jobben idag . Og det rare var at jeg husket stort sett alle trinnene!! Skal fortelle det til sønnen min på 15 som påstår at mora innimellom er litt senil !! Hihi ! Chele, jeg tror at det ofte er sånn med slanking at det er vanskelig å holde koken absolutt hele tia. Man får litt andre ting å tenke på innimellom ; jeg synes ialfall at det er tungt å holde "fokus" hvis jeg har det veldig travelt med andre ting . Det fine er jo at du klarer å holde deg der du er og ikke gå opp !! Vi støtter deg alle sammen her , Så "klarner" det nok etter vært , skal du se . Klem petit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

jeg har gått ned 0,7kg siden forrige uke. Helt ufortjent for motivasjonen forsvant med søvnløse netter og syke barn.Ha vært rå på trening siste uken, 32,3 treningspoeng. Bare søndagen klarte jeg 9 poeng!!

Totalt siden jeg begynte i vektklubben er nå 6,5kg borte vekk. De skal aldri få lov til å komme tilbake;)[/quote']

Jeg er RÅIMPONERT over alle trimpoengene dine !!!Du er skikkelig flink , syns jeg !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er RÅIMPONERT over alle trimpoengene dine !!!Du er skikkelig flink ' date=' syns jeg ![/quote']

Takk, det er bare SÅ herlig å trene. Føler jg kan spise kjempemasse god mat nå og allikevel gå ned i vekt saaakte men sikkert. Selv om det har gått litt vel sakte de siste månedene.

 

Chele,

jeg har brukt 1,5 år på 10 kg nå så med meg går det kjempetregt. Men det er fordi jeg ikke klarer å følge riktig kost hele tiden. På den annen side så går jeg ikke opp i vekt selv om jeg ikke følger programmet. Og litt ned over tid er bedre enn å gå ned masse raskt for så å gå opp igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei jeg har gått ned hele 100 gram denne uken... bra jeg har digital vekt haha

Nei da jeg fikk mensen på søndag og har endal vann i kroppen så er kjmpefornøyd med å ikke gå opp.

Klarte å skrape sammen 10 trimpoeng men denne uken skal de holde hardt. Var ute å gikk etter overtid i går men når kl er halv ti når du går ut så blir det ikke så lang tur(40 min) og denne uken er det overtid hver kveld og bursdagfeiring i hele helga. Største jenta blir 18 år og det m,å jo feires med brask og bram.

 

Stbs du er jo inne på det vesentlige . det er en sammenheng mellom vekt og mat og bevegelse. Du har funnet en måte som passer deg og da må du fortsette slik. Det skal jo våre etterpå også.

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

jeg har gått ned 0,7kg siden forrige uke. Helt ufortjent for motivasjonen forsvant med søvnløse netter og syke barn.Ha vært rå på trening siste uken, 32,3 treningspoeng. Bare søndagen klarte jeg 9 poeng!!

Totalt siden jeg begynte i vektklubben er nå 6,5kg borte vekk. De skal aldri få lov til å komme tilbake;)[/quote']

 

 

Shit! Må bare si at du er rå på treninga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg ble litt inspirert nå. Og egentlig trenger jeg vel klubben litt nå, for jeg har gått litt opp i det siste.....Er ikke helt sikker på hvor mye enda, men det er nok greit å være her tenker jeg.

 

Og 32 poeng: Det tror jeg aldri jeg kommer til å klare på en vanlig uke. Men jeg gikk fjelltur en uke i sommer, og da var jeg oppe i femti. Det føltes bra. Denne vinteren her tror jeg knapt jeg har vært over fem...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' jeg ble litt inspirert nå. Og egentlig trenger jeg vel klubben litt nå, for jeg har gått litt opp i det siste.....Er ikke helt sikker på hvor mye enda, men det er nok greit å være her tenker jeg.

 

Og 32 poeng: Det tror jeg aldri jeg kommer til å klare på en vanlig uke. Men jeg gikk fjelltur en uke i sommer, og da var jeg oppe i femti. Det føltes bra. Denne vinteren her tror jeg knapt jeg har vært over fem...[/quote']

 

Det er det som er det fine vet du... det er noen her når du trenger det.

Jeg har heller ikke mulighet til å klare så mange trimpoeng pr uke og er fornøyd med 10-15. Man må finne noe som fungerer i hverdagen, men det er jo en inspirasjon å se andre satser for da gir man ofte litt mere selv også.

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Shit! Må bare si at du er rå på treninga!

 

Brenner mye på 1,5 times spinning og uttøyning. I går kveld forsvant 1280 kalorier på en sånn økt. Beholdt pulsklokken på etterpå og da brant jeg av 100 kcal første 20min etter treningen, satt i bilen 10 min av disse 20.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå er det en rolig fredagskveld og her i huset har potetgullskålen kommet fram. Jeg syntes da det var på tide å bevege seg litt bort fra bordet, har hentet meg litt vann og når jeg setter meg ned etterpå blir det mye letter å ikke putte noe i munnen. Det er litt rart det derre , når du sitter der og er egentlig mett så putter du mere inn i munnen uten å tenke på det.. men en liten pause bort fra bordet vekker deg opp og du blir litt mere bevist.

 

Ellers skeier jeg ut med en øl i kveld, den først på mange helger og synes jeg fortjener den i kveld. Har vært på jobb hver kveld denne uken .

 

JA da får dere alle ha en fin kveld og kos dere i helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...