Gå til innhold

Påskemål torsdag 16/3


Gjest CamCam

Anbefalte innlegg

Hei Hei!

 

Det ble ikke noe 8-tall foran på vekten min i går heller.. Tror kanskje det hviler en forbannelse over GR-vekten, og at den nekter plent å vise under 90kg for min del! -Det var riktignok veldig nære denne gangen, 90,0kg! -Stort nærmere 8-talllet går det ikke an å komme!

 

Dermed ser mine resultater omtrent slik ut:

 

I går gikk jeg altså ned 0,9 kg:

Start vekt: 31/8-05: 116,3kg

Start vekt påskemål 4/1: 98,1kg

Vekt i dag. 90,0kg

Mål til påske: 87kg!

Endelig mål: < 80kg.

 

Hangglideren; Jeg har ikke sett noen ny link fra deg, men vi kan jo eventuelt lage en rapport link for Sommermål-linken. (Det er så kort tid igjen til påske!) Denne linken kan vi oppdatere med vekt hver veiedag, slik at alle på linken kan følge de andres nedgang fra uke til uke uten å måtte bla frem og tilbake i gamle innlegg. Kanskje kan den hete noe sånt som RESULTATER SOMMERMÅL link, der alle KUN legger inn resultatene ved å editere sine første innlegg med resultater..?? Er det noe sånt du tenker på?

 

Gleder meg til helgen, og gleder meg til neste veiing! Hvis jeg ikke kommer under 90 til neste gang, så må jeg antakeligvis sprekke totalt, og DET har jeg ikke tenkt å gjøre!

 

Ha en fin dag,

CamCam

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer med kjempefin nedgang camcam,0,9 er jo veldig bra da.. du skal se at neste uke står vekta på 8 tallet:-)

 

Enig ang.en resultat link,er nok lettere da og følge med bedre. vanskelig når man må bla seg så langt tilbake:p

 

Ellers så er det jo en fin dag her på østlandet solen skinner og allerede ett par varmegrader,håper nå at våren er i nærheten.er litt lei vinter og snø jeg:p

Burde vært ute i det fine været,men nei,vasker hus og må rydde litt idag.

Skal ihvertfall trene kinetic ikveld.

 

Ha en kjempefin dag alle sammen.

Og lykke til dere med veiedag idag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kjempe bra å ha gått ned 0,9 da CamCam. Synes du skal være stolt jeg:)

 

Jeg hadde en skikkelig usunn ettermiddag i går. Var i bursdag på kvelden og spiste ubegrenset med kaker og påsmurte loffskiver, drakk til og med cola - jeg som ikke liker vanlig cola en gang. Egentlig smakte det ikke så godt og på vei hjem var jeg både uggen i magen og hadde dårlig samvittighet - så nå må det skerpings til. Egentlig så var det en god følelse at det ikke smakte så godt. Det skal jeg ha i bakhodet neste gang.

 

Og nå går vi mot helg - hyttetur med masse god mat og vin. Blir vel en del skigåing også, så jeg får håpe det går opp i opp med kalorier og trim.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern
Hei Hei!

 

Det ble ikke noe 8-tall foran på vekten min i går heller.. Tror kanskje det hviler en forbannelse over GR-vekten' date=' og at den nekter plent å vise under 90kg for min del! -Det var riktignok veldig nære denne gangen, 90,0kg! -Stort nærmere 8-talllet går det ikke an å komme!

 

Dermed ser mine resultater omtrent slik ut:

 

I går gikk jeg altså ned 0,9 kg:

Start vekt: 31/8-05: 116,3kg

Start vekt påskemål 4/1: 98,1kg

Vekt i dag. 90,0kg

Mål til påske: 87kg!

Endelig mål: < 80kg.

 

Hangglideren; Jeg har ikke sett noen ny link fra deg, men vi kan jo eventuelt lage en rapport link for Sommermål-linken. (Det er så kort tid igjen til påske!) Denne linken kan vi oppdatere med vekt hver veiedag, slik at alle på linken kan følge de andres nedgang fra uke til uke uten å måtte bla frem og tilbake i gamle innlegg. Kanskje kan den hete noe sånt som RESULTATER SOMMERMÅL link, der alle KUN legger inn resultatene ved å editere sine første innlegg med resultater..?? Er det noe sånt du tenker på?

 

Gleder meg til helgen, og gleder meg til neste veiing! Hvis jeg ikke kommer under 90 til neste gang, så må jeg antakeligvis sprekke totalt, og DET har jeg ikke tenkt å gjøre!

 

Ha en fin dag,

CamCam[/quote']

 

 

Joda, linken ligger der den. Noen har allerede funnet den. Den heter det samme som før, bare med NY! foran. Håper dere finner den, og legger inn dere også.

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Gratulerer så mye med flott flott nedgang CamCam!! (Imponert!!) Jeg er sikker på at du neste uke ser 8- tallet - og da bryter vel jubelen enda mer løs??

 

Ang den nye linken "vår" så ligger den ikke under "motiver meg"-forumt, men under "ny i vektklubben"-forumet. :D

 

Så vil jeg anbefale en bok til de som er interessert i det: Dr.PhilMcGraw - 7 nøkler til varig vekttap. Jeg begynte på den i går, introen var litt veeel kjedelig, men når jeg først satte meg inn i det med et åpent sinn klarte jeg ikke å legge den fra meg - dette er en skikkelig bra tankevekker-bok for de som trenger motivasjon innenfra (og det gjeler vel de aller aller fleste av oss,,,)

 

Klem fra Jannicke :(

 

--- Selv ikke jeg våkner opp som Cindy Crawford om morgenen---

Sitat av Cindy Crawford

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

CamCam: 8-tallet kommer nok neste uke, skal du se. Gratulerer med super nedgang :)

 

Jeg har vært kjempesløv med trening denne uka :D Har jobbet til 6-7 hver dag, så jeg har ikke hatt overskudd. MEN, det var jo akkurat slike unnskyldninger jeg skulle slutte med, og heller prioritere meg selv!! Er litt sint på meg selv, så jeg skal prøve å ta en eller to treningsøkter i helga, og begynne som vanlig på mandag igjen.

 

Jeg har forresten akkurat "oppdaget" Rugsprø fra Wasa. Kjempegode, som mellom- eller kveldsmåltid, spesielt når man jobber overtid, er skrubbsulten, og vil ha noe kjapt uten å småspise kjeks eller halvferdig middag :( Jeg har på cottage cheese og lett syltetøy eller hamburgerrygg/ kyllingskinke, alt etter om jeg har lyst på søtt eller salt. Anbefales :)

 

Veiedag på lørdag, men skal i bursdag i morgen, så wish me luck! Vet at det blir deilig ostekake og sjokoladekake og fryktelig mye fristelse...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...