Gå til innhold

Påskemål fredag 17-03-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

Ja,da var det fredag igjen,deilig med helg. Nå har jeg akkurat prøvd en porsjon havregrøt quik and easy,og den var kjempegod.

 

Ellers så står jeg vel ikke foran noen store utfordringer denne helgen,skal ha en stille og rolig hjemmehelg. Kosemerkene skal brukes til litt vin..

 

lykke til med veiing idag dere som har det.

Lykke til i bursdag lille my,kos deg med en liten bit kake:-)

 

Ha en fin helg alle sammen.

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest jannicke

Ja, her også blir det en stille og rolig helg - Kjæresten min kommer hjem igjen i dag etter 9 dagers reisejobb!!! :D Det skal bli helt fantastisk å få han hjem igjen, så i dag blir det indrefilet av svin surret i serranoskinke med krydderost og urter på en seng av grønnsaker, og masse deilig vin til (oi, der begynte det å romle i magen gitt,,,)

 

En riktig så god helg ønsker jeg dere alle! :(

 

Klem J

 

--- Det er 2 måter å lykkes på; den ene er å begynne å tenke positivt, den andre er å slutte å tenke negativt ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svinefilet hørtes kjempegodt ut...

her blir det et travel helg med overtid i kveld og kanskje i morgen og stort bursdagsselskap på søndag. Men vi skal servere sodd og det er jo ikke det værste maten. Jeg bruker både gulrot og hodekål i og da blir man mett. God unnskylding for ikke å spise så mye kake også.

 

Ha en riktig fin helg alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Hei hei, og gratulerer med dagen, Pia! Hurra for deg :D

 

Nå har jeg vært i bursdag, og spiste kun ett stykke ostekake. Det er jeg forsåvidt veldig fornøyd med, for den var sinnsykt god!! Heldigvis er hun som hadde bakt også på slankekur, så rømmen i kaka var visst byttet ut med kesam. Merka ingenting, jeg... :(

 

Nå har jeg kost meg med tortillas med kylling til middag, og et godt glass vin, så resten av helga blir ikke spesielt kaloririk!! Har til og med planlagt å ha lettsaltet torsk med persille/dillsaus og rotfrukter til søndagsmiddag. Namnam!

 

I morgen er det veiing, så kryss fingrene for meg :) Det trengs!!

 

Ha ei knallfin helg alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...