Gå til innhold

Påskemål lørdag 18 mars


Gjest hangglidern

Anbefalte innlegg

Gjest hangglidern

Vil bare minne dere på den nye linken vår under Ny i vektklubben:

 

 

NY! Resultater "gjengen" -10 kg til påske

 

 

Det er her vi som fremdeles er aktive skal registrere nå, så det blir litt mere oversiktlig. (Snart påske også :( )

Hvordan går det med dere andre? På mandag hadde jeg 2,7 kg igjen til påskemålet. Håper på å nærme meg enda litt mere etter denne uka.

 

Ha en fin dag, og helg alle sammen

 

Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lille my

Ja, nå har jeg endelig somla meg til å legge inn mål i den resultat-tråden. Ble inspirert av godt resultat på veiinga i morges. Ned 0,9 kilo, så nå har det løsnet igjen, ser det ut til. Da jeg la inn målene, ble jeg forresten litt overrasket. Jeg har følt at det har gått skikkelig trått i det siste (rundt de 80), men tallene sier jo at jeg i alle fall har gått ned 300 gram hver uke med unntak av èn eneste. Så jeg kan jo ikke klage! Men har fremdeles 2,2 kilo igjen til påskemålet, så jeg er spent på hvordan det skal gå...

 

 

Ha ei fortsatt fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle som har registrert seg på "NY resultatliste"!

 

lille my: Eg blir kjempe-imponert over slik flott innsats over fleire månader! Det

er skikkelig inspirerande å sjå at det nyttar, at det går an!

 

Hangglidern: Du er vanvittig flink til å sanke trimpoeng! Korleis klarer du så

mange pr veke! Eg treng nokre tips!

 

Ulva: Du går jevnt og trutt nedover i vekt! Akkurat som etter GR-oppskrifta!

 

Dano: Ser du rekna litt feil.... i din favør :(

For ein vektnedgang frå 75,5 kg til 66 kg er nemlig ikkje 7,5 kg MEN 9,5 KG :eek:

Du er berre 0,5 kg frå påskemålet!

 

Jess: Ein vektnedgang på gj.sn 0,78 kg i veka er jo perfekt!

 

Eg har ikkje vore flink med å skrive ned dei siste vekene + lite trim + litt utskeiingar.... No skal eg inn på sporet igjen - følgje dåkas eksempel!!!! Eg har fått meg skrittmålar og i dag gjekk eg ein laaaaang tur i finveret! Og så skal eg på spinning i ettermiddag:p

 

Håper fleire registrerer seg på den nye lista!

God helg til alle!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hangglidern

Ser også du etterlyser "oppskriften" min.

Har svart på det samme under en annen tråd, men her kommer den:

 

Må nok si at jeg prioriterer å trimme litt ja. Denne uka har jeg vært spesielt flink, men pleier å ligge på ca 15 poeng pr. uke. Jeg prøver å trimme enkle ting, som gange, ski og svømming. Hvis min mann skal bort, så sitter jeg på et stykke og går hjem. (lettere å ikke snu for tidlig da, for hjem må jeg jo)

Denne uka har jeg gått veldig mye. En kveld ble det hele 1,5 mil på 2,5 timer. Går ellers ganske mye på ski når anledningen byr seg. Prøver å gå til og fra når anledningen byr seg. I går hadde jeg fridag, og gikk på kontaktmøte - det ble 1 mil. Har sjekket farten, og den er minst 6 km pr. time. Blir jo selvfølgelig svett, men det må tåles. Jeg vil virkelig lykkes, og vekta har gått jevnt nedover siden på januar. Jeg har ikke problemer med sug etter noe som helst - spiser ganske variert, og mye grønt. Er også veldig oppsatt på å drikke minst 2 liter rent vatn pr. dag. (dette kommer i tillegg til te ol.)

Skriver inn alt jeg spiser hver dag - noterer i bok og legger inn på ettermiddagen. Dette gjør at jeg ikke sklir ut. Planlegger og smører neste dags matpakke kvelden før. Det har blitt en vane etterhvert.

Håper dette ga deg litt av "oppskrifta" - enkelt men effektivt.

 

Hilsen Hangglidern

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

alle sammen. ja,det ble det utskeilse med litt småsjokolade..første dag på mens,og så godtesyk!!!ikke bra,men nå er det gjort...hadde jo ikke brukt noen kosemerker på vin,men det ble nok flere sjokolader enn kosemerker:-(

 

Så nå er det bare og holde seg på matta resten av helgen:-)

 

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle sammen. ja' date='det ble det utskeilse med litt småsjokolade..første dag på mens,og så godtesyk!!!ikke bra,men nå er det gjort...hadde jo ikke brukt noen kosemerker på vin,men det ble nok flere sjokolader enn kosemerker:-(

 

Så nå er det bare og holde seg på matta resten av helgen:-)

 

 

Ha en fortsatt fin kveld alle sammen..[/quote']

 

Ja, synøve, sånn er det her å, noen ganger blir det bare for mye sjokolade........det beste jeg vet :( så i helgene må jeg bare ha, men har klart meg fint hele uka. Håper neste uke går like greit, det MÅ den :D skal jo til Spania i mai, så nå må jeg være flink.

Ha en fin søndag da damer :)

 

mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...