Gå til innhold

Ned 8-10 kg - våren 20.03


Gjest HildeAstrid

Anbefalte innlegg

Gjest HildeAstrid

Da var det tid for rapportering. Vekta mi er gått i stykker. Jeg veide 40,5 kg i morres (ha,ha).

Nåvel ; da blir det så som så med rapporteringen. Føler at det går rette vei, men har bestemt meg for å føre dagboka denne uke for å være sikker.

 

Her er mitt trimprogram for denne uken:

 

Mandag: 1 times rask gange i kveld etter jobb(overtid)

Tirsdag: 1 time håndball + 1 time MRL

Onsdag: 1 time airbox(kjempegøy)

Torsdag: 1/2 time spinning + 1/2 time styrke

Fredag: Da skal jeg kurses av Frode Kyvåg!!!!! Gleder meg.

Lørdag: Ski

 

Ja, ja det var nå planen da. Tar ikke sjansen på morratimer - det funker IKKE for meg dessverre.

 

Ha ei flott og aktiv uka alle sammen. Antall innlegg forrige uke ble 47 - skal vi slå det denne uke????

 

Klem fra Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HildeAstrid: Det var jo litt av en vektnedgang til 40,5 kilo! He he. Du må nok investere i ny vekt ja...

 

Jeg rapporterer vekt i morgen. Med 21,3 trimpoeng i lomma så håper jeg på nedgang, men har en sånn stygg forutanelse om at det ikke skjer... hmmmm....

Men jeg fortsetter løpet og her er ukens trimplan:

 

Mandag: Skal prøve å presse inn 45 min pilates, men kan bli trangt mellom jobb og korpsøvelse

Tirsdag: minst 1 time kinetic

Onsdag: Minst 7km gåtur

Torsdag: 50 min aerolates + 30 min kinetic (byttes muligens ut med 1 t squash)

Fredag: minst 1 time kinetic + situps

Lørdag: Storbytrasking (i Berlin)

Søndag: Storbytrasking

 

Sånn, nå har jeg skrevet det ned så da er det bare å innfri forventningene. :-)

Ha en strålende uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska

Etter flere uker med opp og litt ned ble det endelig ned 0,8 kg og jeg ser endelig et tall jeg ikke har sett på en stund. Totalt har det blitt -2,8 kg siden nyttår, og det er da noe.

Ukens trimplan ser ut som fölger:

Tirsdag en times stavgang

Torsdag en time step up.

De andre dagene skal jeg gå min vanlige tur med barnevogn og hund på ca en time, litt fortere og litt lengre.

Lördager går jeg ut med hund, uten barn, gjerne på ski.

 

Snart kan jeg ta fram sykkelen og da blir det sykkeltur på kvelden.

 

Ha en flott uke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Ny uke... :-)

Hvis det er noen som lurer på hvordan det gikk med meg på fjellet; se siste innlegg i sist ukes tråd.

 

Mine trenignsforsetter denne uken er:

 

Mandag: Sykle frem og tilbake fra jobb (sola skinner og jeg skal driste meg frem med sykkelen. Det er jo tørt på bakken på hovedveiene. tar ca 20 min hver vei. Og har de megaoppoverbakkene begge veier. Mulig Body Pump 1t på kvelden.

 

Når jeg tenker meg litt om, er det vanskelig for meg å sette opp noe plan denne uka. Jobber sent og har masse å gjøre med min ekstrajobb (har et lite firma på si)

 

Men uansett blir det 1 time spinning og 1 time step styrke på onsdag, siden dette er timer jeg har selv. Så der slipper jeg ikke unna..

 

:-)

 

Jeg lover på tro og ære å rapportere hver dag hvordan jeg har beveget på kroppen.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg fekk ikkje rapportert sist veke, men er her framleis! Var på reise halve sist veke, med det som høyrer til av fleire rettars middagar med vin og det heile... dårleg for dette prosjektet, og eg har bak meg fire heile veker utan vektnedgang. Difor var det ekstra kjekt å gå på vekta i dag, og sjå at eg endeleg har kome under det seigliva 73-talet.

 

Start 2.1.: 77,5

Siste fire veker: 73

I dag: 72,4

 

Ikkje så mykje å skryta av, kanskje, men det er no litt. Så får me prøva å leggja inn eit ekstra gir, slik at eg har litt å gå på til påskehelga.

 

Lukke til alle saman!

 

Vestis

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Gratulerer til dere med fin vektnedgang svenska og vestis. og lykke til dere andre som har veiing idag.

 

Dette håper jeg og få gjennomført av trenning denne uken:

Mandag: 1/2 times Spinning og en 1/2 times Styrke.

Tirsdag: 1 times kinetic.

Onsdag: 1/2 time spinning og 1/2 time styrke.

Torsdag: 1 times kinetic.

Fredag: spinning og styrke.

Lørdag: Kinetic og tur med familien.

Søndag:Kinetic og tur med familien

Håper og klare gjennomføre dette,selv om mens og vond mave er her..:(

 

Ha en fortsatt fin dag alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Kinetic er ett playstation 2 spill. ett treningsspill,man kan legge opp trening med personlig trener eller spille enkle spill/treninger. er ikke så flink til og forklare,men..:(. det er ihvertfall kjempegøy og slittsomt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

og gratulerer til dere alle. Her er mine resultater:

 

Vekt 02.01: 80,6 kg

Vekt 20.03: 74,5 kg (-600 g sist uke)

Mål 02.01: 88 cm (livet)

Mål 20.03: 81 cm

Trimpoeng: 8 (tro det eller ei)

 

Nå starter tiden med mange gjøremål i min fritid. Denne uke:

 

Mandag: Møte kl 19-21

Tirsdag: Trening (studio)

Onsdag: Trening (studio)

Torsdag: Trening (studio) før møte kl 1930

Fredag: Reiser til campingvogna

Lørdag: Gå tur med staver

Søndag: Reiser hjem - prøve å få til en rask gå tur med staver på kvelden.

 

Dette SKAL jeg gjennomføre :( Føler meg for tiden i knall form og kjempefornøyd med vekta. Alt er så mye lettere når været ute er som det er (her på Østlandet) ihvertfall. :( OK mer rapportering kommer i løpet av uka. Vi slår innlegg rekorden vår vel? Lykke til og ha en god uke.

 

Vårklem fra

HEMULEN :cool:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så har nok en uke forsvunnet, men det kan jeg ikke si om kiloene. Nå er jeg lei meg for det går så sent nedover om dagen. I helga har jeg danset i ca 10 timer sving. Maten er jeg råflink med, kanskje for flink. Rører ikke vinen en gang. Men nedgang, 100 gram denne uke. Spiser mellom 1200 - 1500 kalorier pr dag.

Ikke går cm inn heller. Er alt gått over til muskler mon tro. Har allerede kommet et godt stykke opp på trimtre nummer to.å det står ikke på med trimmen heller. Jeg har så lyst til at det skal vises også.

Men det er 5 kilo og 8 cm rundt midjen da siden nyttår.

Bit sammen tennene og tenk positivt du mor. Håper bare belønningen kommer en dag.

Vårjevndøgn....... og her sner det hele tide.......:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

det noen som kan fortelle meg hva treet med epler er for noe? Står noen tall på noen av eplene, men jeg skjønner ikke hva det står for..

Og til Eisol: Ikke gi opp, stå på. Jeg syne du er dødsflink!! Holde seg unna vin i hyggelige lag, hadde ikke jeg klart... Du behøver ikke lure på om du vil ha igjen for at du er så flink. Det kommer!!. Men dkjønner at det er frustrerende. Stå på..

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Du får et eple for hver gang du har klart 7 trimpoeng. Et eple 7 poeng, 2 epler 14 poeng o.s.v. Når du har fylt et tre, så kommer neste tre automatisk. Veldig motiverende og oppmuntrende hver gang et nytt eple dukker frem :(

EISOL, ikke mist motet, dette opplever vi alle sammen gjennom tiden vi holder på med dette. :( Tenk at du allikevel er aktiv og sund, og vektreduksjonen kommer etter hvert. Vi gir oss IKKE - er mottoet vårt nå. :)

 

KLEM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til tross for en særdeles aktiv uke (21,3 trimpoeng), samt et sunt kosthold så ble nedgangen denne uka kun 400 gram... sukk!

Men jeg bretter opp ermene og fortsetter i samme spor, kiloene må gi tapt til slutt!

Nok 1 cm borte fra rumpe/hofteparti da og det trengs, men midja?? Å nei da....

Og 1 cm pluss over brystet... tror at oppbygging av brystmuskler har en push-up effekt på puppene mine :(

 

Musklene mine var så støle i går at de nektet på Pilates... så det ble en kjapp runde Kinetics i stedet; 2 trimpoeng. Får prøve meg på Pilates igjen i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest synøve

Det ble ingen trim igår kveld og det kjennes ut som det ikke blir noe her idag heller, er plaget av vond mens mave..så jeg må nok bare vente.Men skal gå på båtmesse idag så da blir det nok en del skritt på telleren allikevel:-)

Men ellers så er jeg veldig motivert om dagen,har jo bare igjen 4-5 kilo til målet. de er trege,men det løsner vel snart igjen..vet jo at det kan stå stille noen uker. tar veiedag fredag denne uken,så da får jeg se..

 

ha en kjempefin dag alle sammen,og lykke til med veiing til dere alle:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

I dag skal jeg kjøpe kineticspill?- (hvis det finnes her).

 

Har dere forresten forsøkt å trimme med dansematte på playstation. Det er gøy. Døtrene mine ler seg skakke og jeg forbrenner kcal. Det er til og med et eget workoutprogram med.

 

Nå er det tid for årets tur til tanlegen. HUFFFFFFFFF!!!!!!

 

 

Hilsen Hilde

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hanne1969

Takk for informasjonen, Hemulen.

Og til Ebelle: Stå på, og lur ikke på om kiloene må gi tapt.. Jeg synes du er dødsflink!

Jeg har fått tilbake for den fantastiske helgen jeg har hatt. Jeg startet dagen i går med å være superpositiv, og tenkte at jeg ikke skulle la meg selv bli i dårlig hummør og deppa pga alt som ikke gikk så bra i helgen mtp GR. Men de kommer f..... meg og tar meg allikevel.... Kan de ikke bare holde seg unna da.... Jeg ække venner med dem!!!!!!!!!!! Har ikke invitert èm. Og allikevel kommer de bare brautende å tar bolig i mitt hus og mitt hode...

FORBANNEDE MOTBYDELIGE samvittigheten og dårlige selvtillit...

Føler meg som en dritt og helt elendig.. At det GÅR ANN... Jeg vet jo at det bare er tull, men allikevel har de idiotene brautet seg frem inn i mitt hode...

 

Må stikke på jobb.

 

Hannemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska

Hei allesammen :-)

 

Höres ut som at allesammen er flinke med trimmen og gulleplene raser inn. Selv har jeg fått fram tre nr to, men ingen gullepler enda. Igår ble det en times spasering i byen mens jeg venta på at bilen skulle bli ferdig på verksted. På kvelden var jeg på möte med buffe etterpå. Heldigvis var det kylling og roastbiff så jeg kunne spise godt med god samvittighet, og masse salat til. Vinen sto jeg over for jeg kjörte bil, kaken til kaffen sto jeg over, tok en kiwi og en ananas skive istedetfor. STOLT av meg selv.

Nå skal jeg skynde meg og jobbe med tentamen som skal leveres på fredag og så håper jeg at jeg rekker en tur rundt kvartalet för jeg skal hente eldste barnet på barnehagen. Ikveld skal jeg iallefall ut med stavene mine.

 

Ha en flott dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle!

 

Eg ser at de har byrja å leggja inn trimrapportar medan eg var borte. Det burde sikkert eg og gjera, for det er kanskje der eg verkeleg treng motivasjon. Eller, eg treng fleire timar i døgnet, eigentleg, det skjer så mykje heile tida, at eg ikkje får tid til så mykje trim som eg gjerne ville.

 

Helst vil eg at snøen skal forsvinna, slik at eg kan byrja å sykla til jobb, for det er sikraste måten å få tid til trim på. Denne veka blir det kanskje berre dette:

onsdag: spinning

fredag: spinning

laurdag/sundag: tur på sykkel eller til fots, alt etter verforholda.

 

Ikkje mykje å skryta av, men håpar på betre tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei dere ivrige og flinke trimmere!

Jeg har lest gjennom trådene i forumet her, og lurer på om det er mulig å henge seg på? Jeg skal ned 8 kilo før sommeren har jeg tenkt. Har gått ned 13 kilo det siste året, men nå har liksom motivasjonen stoppet litt opp igjen. Det er supert å kunne hjelpe hverandre.

 

Trimplan denne uke: Spinning i kveld + på torsdag. Skitur i marka på Lørdag eller søndag.

 

Kommer igjen på mandag for å fortelle at det er gjennomført! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Velkommen til tråden!!

 

Husk her er en gjeng med meget motiverte trimmere og slankere. Lykke til med trim og dine 8 kg ned til sommeren.

 

 

Hilsen Hilde :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HildeAstrid

Nå må du være snill med deg selv. Du er jo sååå flink til å oppmuntre oss andre.

Nei - dete går ikke an. Spol tilbake og få noe annet oppmuntrende inn i hodet ditt.

 

Dårlig samvittighet SKAL samtlige her på tråden fra nå av legge bort - ENIG?????

Dårlig selvtillit kan vi bidra ovenfor hverandre med oppmuntringer og styrking av selvbildet.

 

Kjære Hannemor; kan du tenke deg å dele med oss her på tråden 5 ting som du vet er positivt med deg selv. Det hjelper stort å skrive det ned og dele ned andre!!!

 

Venter i spenning.

 

Klem fra Hilde

 

 

Takk for informasjonen' date=' Hemulen.

Og til Ebelle: Stå på, og lur ikke på om kiloene må gi tapt.. Jeg synes du er dødsflink!

Jeg har fått tilbake for den fantastiske helgen jeg har hatt. Jeg startet dagen i går med å være superpositiv, og tenkte at jeg ikke skulle la meg selv bli i dårlig hummør og deppa pga alt som ikke gikk så bra i helgen mtp GR. Men de kommer f..... meg og tar meg allikevel.... Kan de ikke bare holde seg unna da.... Jeg ække venner med dem!!!!!!!!!!! Har ikke invitert èm. Og allikevel kommer de bare brautende å tar bolig i mitt hus og mitt hode...

FORBANNEDE MOTBYDELIGE samvittigheten og dårlige selvtillit...

Føler meg som en dritt og helt elendig.. At det GÅR ANN... Jeg vet jo at det bare er tull, men allikevel har de idiotene brautet seg frem inn i mitt hode...

 

Må stikke på jobb.

 

Hannemor[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

Noen som har erfaring med stavene i GR butikken? Skal kjøpe meg et par nye.

 

Og Hanne, ikke vær sånn mot deg selv da, det har du ikke fortjent :(. Du hadde det hyggelig i helgen og det er kjempeviktig at vi faktisk talt tenker litt på oss selv også spesielt sosialt med familie og gode venner. Når jeg er i min campingvogn så blir det også litt ekstra, men dårlig samvittighet :( - nei, det skal vi ikke ha. Vi er jo SÅÅÅÅÅÅÅ flinke hele uka igjennom :)

 

Stå på du og alle dere andre. Vi skrives.

 

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska

Det var med livet som innsats jeg gikk ut på min time med stavgang... det ble med 25 min rolig stavgang, ikke akkurtat det jeg hadde tenkt meg. MEN jeg vil ikke ha kink i ryggen eller brekt lårhals, så mine gåturer er forelöpig innstilt.

"Problemet" er mye snö som smelter i sola om dagen, renner ut på fortau og gater og fryser til isbreer på kvelden/natten. Det er hele 11 minusgrader her hos meg nå, så snösmeltinga tar sin tid :-/

Håper ¨på vår i neste uke....

Får ta i litt ekstra når jeg vasker golv i morgen da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hemulen

55 min spinning intervall - 371 kcal. Jippi :). Sitter der på syklen - tråkker og tråkker, da tenker jeg på hvor hyggelig vi egentlig har det her inne i klubben, og gleder meg til sommeren og antagligvis må gjøre noen nye innkjøp :( men det gjør ingen verdens ting. Det er jo rett vei på str.

 

Tenkte også at jeg skulle fortelle dere at jeg heter Heidi, siden det er en del som bruker navn her. Litt mer personlig og hyggelig synes jeg.

 

Svenska - det er omtrent det samme føret her også :( går med hjertet i halsen, livredd for å falle å brekke det som er av ben og bli sittende stille (og ese ut igjen) huff!!!!! :mad:

 

Nei, vi får ta det med ro og ta igjen når det blir "tryggere" å gå.

OK ha en fortsatt god kveld til dere som er innom, vi skrives.

 

Klem

HEIDI

 

PS: Glemte å si velkommen til Karo79. Hyggelig med nye "medlemmer" hos oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...