Gå til innhold

God helg til alle krympere (og alle andre...)


Gjest chele

Anbefalte innlegg

Hei dere.

 

Vil bare benytte anledningen til å ønske alle en god helg. Hva sier dere til at vi alle skaffer oss i hvert fall to trimpoeng i løpet av helga? Det hjelper godt når vi skal veies på mandag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok det høres ut som et greit mål. Jeg trenger i allefall de to for det har blitt lite trim denne uken.

Jeg har endret på medisineringen min og da blir jeg veldig kvalm. Så jeg må hoppe over frokost for i heletatt klare å beholde maten den dagen og da kommer jeg skeivt ut. Samtidig så er jeg jo uvell hele tiden og da frister det ikke med trim akkurat...

Men 2 poeng må man da klare å få til

Ha en fin helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 poeng i helga skal jeg klare. Er kjempespent på dette opplegget mitt; holder jo på å øke kcal-inntaket , synes egentlig det er ganske nifst , hva om jeg går opp kjempemye ??? DA kommer det nødrop herfra iallfall !! Men noe måtte gjøres , og dette håper jeg blir å funke . Nå får jeg vel mensen snart også, men men . Den kommer jo uansett , den , men jeg vet jo at jeg går opp litt i forkant av den hver gang . Litt kjedelig det der ; føler meg oppblåst og guffen da . Ellers har jeg 10 trimpoeng hittil i denne uka ; er fornøyd med det , og ett par til i helga blir supertv !! God lørdagskveld til dere .Klem petit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg klarte hele 5 trimpoeng i går og det kun på å ha det moro.

Jeg ble jaget hjemmefra da 18 åringen feiret dag og dro på "diskotek"

2,5 time på dansegulvet frambragte såre føtter, mavemuskler og stive hofter i dag.

Det som var gøy er at vi faktisk danset hele tiden og jeg har lært meg å bruke mavemusklene når det er slik sensuell/salsa inspirert dans og det kjennes tydelig i dag. Eneste avbruddet på de 3 timen var drikkepause(og jeg kjørte!) og dobesøk for å vaske av seg litt svette.. og det trengtes.

Dette var det artigste jeg har gjort på lenge og i tillegg fikk jeg både trimpoeng og trent mavemusklene.

 

Ha en strålende søndag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...