Gå til innhold

lørdagskos


Gjest verona78

Anbefalte innlegg

Noen som har en god oppskrift på en god lørdagskvelds. Er veldig glad i pizza blant annet.

 

Veronika

Jeg lager hjemmelaget pizza med grov bunn, lettost, ketchup uten sukker, karbonadedeig og masse løk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svenska
Noen som har en god oppskrift på en god lørdagskvelds. Er veldig glad i pizza blant annet.

 

Veronika

 

 

det er oppskrift på disse i GR boka. Kjempegode!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pitabrød, med hakkete tomater, skinke, løkringer og lettost. evt champinong, tomat. You name it! Og så pizza-krydder! kjempegodt.! Ca 340 kalorier og med en god salat blir man skikkelig mett!! Kan trygt anbefales!

 

Hilsen XXL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laget kyllingfileter med aromasopp og ris. Med god saus av mild og lett yoghurt med en skvett soysaus og en litt mindre skvett balsamico.

Ikke spør om mengder og sånt - det går etter hvor mye du sekal ha av kjøtt etc, og ellers vanlig matlagningsskjønn! Beklager, men jeg er en gammel dame som ikke bruker oppskrifter.

Kan også si at det er HELT utmerket med mild og lett istedenfor rømme. Og at du stort sett kan (minst) halvere sukkermengden i oppskrifter, også på kaker! Har llaget f.eks. gulrotkake med sammalt hvete og halvparten så mye sukker som oppskriften. Går så det suser. Med vaniljekesam er det bare altfor godt.

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppskrifter på denne siden og med mange varianter. er veldig glad i den med spekeskinke og oliven, men her kan du variere i det uendelig. 10 min så er den ferdig. Barna elsker den også.(hvis du har det da)

 

Skinkesnurrene er også gode.

 

tror jeg skal prøve grove piroger også:)

 

asjo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oppskrifter på denne siden og med mange varianter. er veldig glad i den med spekeskinke og oliven' date=' men her kan du variere i det uendelig. 10 min så er den ferdig. Barna elsker den også.(hvis du har det da)

 

Skinkesnurrene er også gode.

 

tror jeg skal prøve grove piroger også:)

 

asjo[/quote']

 

Eg laga skinkesnurrar for ei stund sidan- kjempedigg! Men no er oppskrifta fjerna fra desse GR-oppskriftsidene?!? Kan nokon leggje ut oppskrifta? Eg kopierer alle gode oppskrifter i ei eiga mappe!

 

På førehand TUSEN TAKK!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...