Gå til innhold

Noen som meg? 177 cm og 79.3 på startdato


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

.her var den eneste tråden i vektklubbens historie som ikke har blitt dynga ned med respons! bra jobba :)

 

veit ikke om jeg er helt riktig iflg "annonsen din", men jeg er 175 og var 80,6 ved start for to uker siden. er nå 78,5. vil gjerne ned i 70 (pluss moms - eller minus moms blir det kanskje??), og vil gjerne samarbeide litt.. kan jeg "passe for deg"?

 

hvis dette blir en tråd med 40 medlemmer (slik noen andre har blitt), kommer jeg til å trekke meg ut. klarer ikke å holde oversikten når det er så mange, jeg :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jeg få være med dere??

 

Jeg er 175 cm høy og vet ikke helt hvor tung jeg er på GR-vekten...men på min egen er jeg 85...jeg vil ned ca 10 kg...75 tror jeg er passe for meg...

 

Har veldig lyst å være med dere...begynner på kurs i morgen!!! :):) Kan være godt med noen å «prate» med og motivere hverandre underveis!!! :(

 

Hilsen Kissi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Kim, Kissi og Ate.

 

Hver mandag (veiedag), kan den første som registrerer seg lage en tråd under "Åpent forum", med en tråd med tittelen "Firkløverdamene 17.okt" ( Datoen vil da selvfølgelig endre seg, og det blir lett og finne fram.)

 

Vi kan skrive om hvordan uka gikk, og hva som har gått greitt og hva som har vært vanskelig.

Når vi er bare fire, så er det enklere å gi tilbakemeldinger som kan fungere som motivasjon og hjelp.

I motsetning til alt for store grupper hvor vi ikke husker hvem vi kika innom i uka før.

 

Kim, Kissi og Ate, stå på!!! Mandag blir det bare skryt å få!!

 

Hilsen Acinom

 

PS hvis dere kommer på andre og smartere måter å gjøre dette på, så kom med det!!

 

Lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

.bra ut! jeg må nok legge inn vekt på onsdager, jeg.. jeg går på kurs og har veiedag om onsdagene (ned 900 gram i dag :() Har ikke nøyaktig nok vekt her hjemme til å kunne legge ut noe om mandagene..

 

kjempefint å være firkløverdamer! hei, alle sammen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke bli borte, men mindre. (Ikke helt kontroll på tastene og korrekturen)

 

Legg inn på onsdager du på samme tråden som vi tre andre legger ut på mandag, så skal vi se innom deg!!

 

 

900 gram er ikke noe å kimse av!! Flott! Kanskje du greier det til neste uke også?

 

Keep up the good work!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - jeg stiller i denne klassen. 177 og 88kg. :)

 

Har gått på GR-kurs i vår. 12 uker og ned 4 kg. :( Så nå logger jeg bare trim og ikke kcal og forsøker å ha et noenlunde sukkerfritt kosthold og begrense hvitt mel. Fett er det likevel lite av i kosten.

 

Har et mål om å nå 75 kg innen sommeren neste år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest pyntedukka

Hei firkløver damene, jeg stiller også i denne klassen vil je tro og vil veldig gjerne ha noen og samarbeide med..

startet søndag og da var måla mine:

 

173 cm

vekt: 78.6

 

midjemål 79 cm

 

kommer til å veie meg mandager da,siden det er det som blir registrert på siden min her..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja' date=' ser man det. nå kaster folk seg på (var redd for det..). blir spennende å se i morgen når dere legger ut målinger - hvor mange som plutselig er med i en kvartett :)

 

gud, jeg er litt sær..[/quote']

 

Hopp med det er enkelt når det ligger en egen tråd når du trykker på diskusjons knappen i menyen. Dette klarer du og sær er du ikke.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...