Gå til innhold

Påskemål onsdag 05-04-06


Gjest synøve

Anbefalte innlegg

Gjest synøve

Hei alle sammen. Ja ikke mange dagene til påske,det skal bli deilig med noen fridager:-) men påskemålet mitt er ikke i boks,så sommermålet starter mandag 17 april.. Veiedag imorgen,så da skal det bli spennende og se om det er noen forandringer,har jo nå meldt meg på kurs 5 fra etter påske,så da løsner det vel:p

 

Ellers så ble det fin treningsøkt igår, en times tur og 30 min.styrke etterpå deilig.

I dag skal jeg ta meg en runde med kinetic.

 

Lykke til med veiingen idag dere som har det.

 

Ha en fin dag alle sammen.

 

 

KLEM:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Hei. Veiedag i dag, og ikke mer å si enn at jeg har gått opp 300 g- har mensen denne uka og regner med at kroppen holder på vann. Jeg ser selvfølgelig at det er ukens kosthold som også kan spille inn. Jeg har hatt utskeielser et par dager.

 

Jeg har valgt å gi meg med slankingen til etter påske nå, jeg føler at jeg trenger en pause fra kaloritelling og det å slanke seg. Men jeg kommer fortsatt til å komme inn på vektklubben for å se hvordan det går med dere.

 

Jeg skal i konfirmasjon i begynnelsen av juni, så det hadde vært kjekt å veid litt mindre da, slik at jeg finner en kjole som passer. Så jeg starter opp igjen på sommermål den 17 april. Da har jeg 7 uker på å gå ned 5 kg.

 

Vekt ved start: 65

Vekt i dag:62,7

Total nedgang: 2,3 kg

 

Er ikke mye jeg har gått ned nå, men det er bedre enn ingenting. Hvis jeg klarer å gå ned 5 kg til da, vil jeg ligge ca på trivselsvekten min som er 57,5 kg.

 

Selv om jeg tar en pause nå gir ikke det rom for masse utskeielser og "forgiftning" av kroppen. Jeg orker bare ikke fokuset, og er sliten av å gå opp og ned som en jojo....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde veiedag i går, men ikke tid til å innom her.........her hjemme var alle syke, all 6, unntatt meg, de spydde over alt ;) så jeg hadde nok å henge fingrene i.

 

Jeg hadde tatt av 300 gram, alt for lite, skjønner ikke hva jeg gjør galt, har aldri hatt så store problem med å gå¨ned i vekt før, går det ann at jeg spiser for lite CamCam? Kan det virkelig stemme.....Klarte jo å slanke meg med 1200-1300 kcal før, eneste forskjell er at nå har jeg begynt å trene, må vel ha mere mat da......

Gruer meg til påska, det blir en stor utfordring, tenk masse godis i skapet og jeg går her inne og sturer om kvelden, ja det blir jammen ikke lett, så jeg skjønner deg godt med det påskeegget CamCam, vi får prøve å backe opp hverandre, vet ikke annet jeg :)

Men jeg skal selvfølgelig spise litt godter i påska jeg også, men problemet er at jeg har vansker med å stoppe........

 

jaja, det er sol ute så jeg tar meg en tur ut nå hvertfall, så får jeg ta påska når den kommer.

 

Kommer dere innom her i påska da damer, eller skal dere reise bort?

Jeg skal være hjemme siden mannen min jobber hver dag, så jeg kommer innom her.

Ha en fin dag da dere :P

 

klem mamz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, da var det nest siste veiing før påske, gått opp 200 g siden sist (ikke noe sjokk akkurat) Det vil si at jeg kun har gått ned 2,3 kilo så langt.

 

Startvekt 68

Nå: 65,7

Målet til påske var 63.

Til sommeren (1. juli) er målet 60.

 

Har som mål å veie 65 kg neste onsdag slik at jeg kan ta påskeferie med litt god samvittighet.

 

Jeg har vært så utrolig ustrukturert i det siste. Sier til meg selv hver dag at "i morgen skal jeg skjerpe meg". Men tror dere jeg gjør det - neeei. Jeg skjønner frustrasjonen din mtp det påske egget så godt CamCam. Jeg ville ha tatt det med på hytta hvis jeg var deg for det er sikkert mange som setter pris på det.

Jeg gruer meg også til all hyttekosen som jeg vet jeg får problemer med å styre unna. Vi får ha som mål å spise en appelsin eller annen frukt før vi så mye som tenker på å spise av søtsakene som det trolig bugner av.

 

Lykke til og god påske til dere som begynner ferien allerede på fredag:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...