Gå til innhold

Dagens link for "5 kilo før jul klubben".


Gjest gifteklara
 Share

Anbefalte innlegg

jeg har vært inne på siden for første gang i dag og vil gjerne være med på 5 kilo før jul-klubben.

jeg har drevet med slanking i flere år, vinteren 2004 gikk jeg ned 6 kilo, men de er kommet på igjen, nå hr jeg mistet 2.5 av disse, og skal ytterligere ned, mitt håp er ihvertfall 10 kilo, men kan ha 5 kilo som et delmål.

 

Om meg selv:

 

51 år

81.0 kilo

Høyde 165 cm

 

Ønsker å komme ned til 70 i første omgang.

 

jeg er på Spenst et par ganger i uken, har også startet på spinning, der må jeg delta minst to timer hver uke.

 

Ellers så blir det noen spaserturer innimellom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne joine klubben om 5 kilo før jul!!!!

 

Jeg skal totalt gå ned litt over 7 kilo, og det hadde vært deilig og fått bort det meste før jul. Skal begynne på treningssenter på mandag..

 

Høyde: 1,68

Vekt: 60,5

Mål: 53

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Jeg vil gjerne også være md å slanke mg 5kg før jul:)

 

 

Vekt: 80.6

Høyde: 1,50

Alder 25

Mål:66

 

Skal klare å bli 66 til sommeren håper jeg

Dette skal vi klare folkens:)

Stå på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir kjempeinspirert av alle innleggene her. Sunne diskusjoner, mange gode tips og råd. Dette er en så fantastisk gjeng at jeg Må bare være med dere på -5kg til jul! Det er jaggu ikke en lett tid å sette så strenge krav til seg selv, men jo flere vi er sammen,,,

 

Veier 64,1 og tar som mål til jul 60 kg. Det er 900g mindre enn klubben heter, men så var jeg ikke med fra dag 1.

Er så spent på å se alle som klarer dette. Ikke gi dere - unn dere selv den deilige følelsen av å klare det!

 

'Dere motiverer meg!

 

Klemz til alle medslankere

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal egentlig på lønningspils i kveld' date=' men den ser ut til å bli avlyst p.g.a dårlig oppmøte, ja ja der sparte jeg de kalorienen. [/quote']Du vet Grans og et annet firma har lav kalori øl? *tipser*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...