Gå til innhold

hud..


Gjest tinkerbell
 Share

Anbefalte innlegg

Gjest tinkerbell

Har noen av dere også problemer med huden når dere slanker dere? Hos meg ser den litt mer lilla ut (Håper det ikke høres ut som et romvesen) og matt. Den mister på en måte sunnheten og glansen! Har noen tips til hvordan man kan bevare den "sunne" huden? Slik at jeg ikke ser ut som en dødende bestemor, men den 18 år gamle jenta jeg er..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere også problemer med huden når dere slanker dere? Hos meg ser den litt mer lilla ut (Håper det ikke høres ut som et romvesen) og matt. Den mister på en måte sunnheten og glansen! Har noen tips til hvordan man kan bevare den "sunne" huden? Slik at jeg ikke ser ut som en dødende bestemor' date=' men den 18 år gamle jenta jeg er..[/quote']

 

 

hva er det du spiser og hvor mange kcal om dagen? Du må passe på å ha variert kosthold med frukt og grønnsaker! I tillegg er det lurt å ta tran og en multivitamin pr dag, og huske på nok væske;)

Du kan jo også bruke skrubbkrem på huden en gang i uken og bruke rikelig med body lotion til huden ellers.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har noen av dere også problemer med huden når dere slanker dere? Hos meg ser den litt mer lilla ut (Håper det ikke høres ut som et romvesen) og matt. Den mister på en måte sunnheten og glansen! Har noen tips til hvordan man kan bevare den "sunne" huden? Slik at jeg ikke ser ut som en dødende bestemor' date=' men den 18 år gamle jenta jeg er..[/quote']

 

Synes det høres rart ut, får du i deg nok næring,da? Meningen med slanke seg er ikke å slanke seg sulten, matt og utslitt, men tvert imot. Når du slanker deg skal du spise vanlig mat og kvitte deg med uvanene (og bli klar over uvanene). Hvis du slanker deg for fort og får for lite energi gir du fort opp og går tilbake til gamle synder. Spis vanlig mat og kutt godterier og usunne ting for det tror jeg ikke du får flottere hud av!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...