Gå til innhold

Klær...


Jewel
 Share

Anbefalte innlegg

Et lite tips etterhvert som du går ned i vekt, kvitt deg med de klærne som er for store slik at du ikke har noe å "vokse" inn igjen. Hvis du skulle legge på deg da må du nemlig sørge for et skippertak, slik at du fortsatt kan bruke klærne. JEg merker hvertfall hvis buksen blir stram i livet, og skjønner at nå må jeg ta meg sammen. Er kjedelig å kaste klær, men trenger ikke kaste de- kan jo gi de til Frelsesarmeen eller Røde Kors. Har lest boken til Dr Phil, og må innrømme at jeg er litt fan av han... Tipset kommer fra boken hans om varig vektreduksjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er et bra tips. Og ikke minst om man gir de til røde kors, frelsesarmeen så støtter man en god sak også.

 

Og en ting til. Strikk i livet. Fysj og fy! Kjøp bukser uten det og bruk joggebukse, treningsbukser kun til kveldskos og ikke hele dagen. Skumle saker.

Og til TRENING så klart :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et lite tips etterhvert som du går ned i vekt' date=' kvitt deg med de klærne som er for store slik at du ikke har noe å "vokse" inn igjen. Hvis du skulle legge på deg da må du nemlig sørge for et skippertak, slik at du fortsatt kan bruke klærne. JEg merker hvertfall hvis buksen blir stram i livet, og skjønner at nå må jeg ta meg sammen. Er kjedelig å kaste klær, men trenger ikke kaste de- kan jo gi de til Frelsesarmeen eller Røde Kors. Har lest boken til Dr Phil, og må innrømme at jeg er litt fan av han... Tipset kommer fra boken hans om varig vektreduksjon.[/quote']

 

Boken hans har jeg lest også og den er et fint hjelpemiddel når man skal forandre livsstil:-) Alle "nøklene" er noe alle vi overvektige trenger å jobbe med og man blir mye mer bevist på seg selv etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...