Gå til innhold

Hei hei, noen som skal ned 20 kg + -


Gjest Twinkie

Anbefalte innlegg

Gjest maybybaby

Ja da har vekten talt sine ord, veide meg i går siden jeg går på kurs om mandagen..

Vekten viste 96,9kilo. En nedgang på 1,2kilo den siste uken, og det sier jeg med godt fornøyd med.. 4cm inn på kroppen også... Så er bare å fortsette no i samme bane..

Blir en spennende 17mai..

Gratulerer til dere andre også...

 

Og riktig god 17Mai...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Hvordan har det gått jenter?

 

Jeg er dødsfornøyd. Sto over alt som fristet av kake, pølse, is etc, og koste meg utelukkende med fersk frukt.

 

Eneste utskeielse var bittelitt waldorfsalat til kyllingen.

 

Spiste totalt ca 1500 kcal i går, og det er under det jeg skal ha faktisk!

 

Maybybaby: grattis med flott vekttap :rolleyes:

 

Blir endel utfordringer fremover. I morgen skal vi reise bort på villmarkscamp med ungene, neste helg skal vi til Køben, min mann og jeg (langhelg, feirer 2 års bryllupsdag)

 

Men jeg har stor tro på at jeg klarer det bra. Er jo så motivert!

 

Ha en fortsatt fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lone78

Hei!!! Jeg er også veldig fornøyd med dagen i går! Fikk servert grillpølser hos mine foreldre, men jeg tok med vekten min, og spiste ikke flere kalorier enn jeg skulle. Og, da går det vel an å spise slike ting en sjelden gang? Også brukte jeg to kosemerker til to sjokoladeruter.

Godt å høre at du var så flink Twinkie, jeg er helt sikker på at både turen med familien og Danmarksturen skal gå kjempebra:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Kjempebra jobba, vi er i siget vi nå?

 

Hvor mye skal du ned totalt? Har du satt deg delmål? Premierer du deg selv ved oppnådd delmål?

 

Svar gjerne alle som vil :rolleyes:

 

 

Jeg har bestent meg får å premiere meg selv ved hver 5. kg ned! Alt fra en ansiktsbehandling til ett nytt plagg.. Greit å ha noe å strekke seg til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Linped70
Jeg er ny her i vektklubben' date=' men ikke på Grete Roede.

Begynte i går på kurs 3.

 

Siden kurs 2 har jeg økt vekten med 16 kg :P

Utrolig deprimerende!

 

Hvis det er flere som skal ned rundt det samme som meg, hadde det vært kjempekoselig å fulgt hverandre. Man trenger mange motivatører på veien :rolleyes:

 

Skal du ned mindre enn 20, så svar gjerne for det![/quote']

 

ca. 30 for mye her. Hvordan har det gått hittil ? Hvor langt opphold hadde du mellom kurs 2 og 3 ? 16 kg var nemlig litt mye ja........ men det viktigste er jo at VI ER IGANG !!!!!!!!!!!!!!!!! God helg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
Heia!

 

I kveld har jeg meldt meg på internett kurs - men det starter ikke før 6.juni. I mellom tiden tenker jeg å prøve meg ned litt selv frem til kursstart.

 

Jeg er 33 år ' date=' veier ca 87,5 kilo og vil i allefall ned til 67 kilo.

 

I 2004 gikk jeg ned på egenhånd fra 90 til 74 kilo'!!!! 2005 og hittil i år har jeg klart å legge på meg nesten alle kiloene igjen!!!

 

Målet er å gå ned til 74 innen utgangen av 2006!.

 

 

Flott med motivasjonstråd!!!![/quote']

Hei der. Jeg begynner internettkurs 5 juni, men tyvstartet med dere i vektklubben 8 mai. første uken ned 1,4 kg og jeg synes jeg spiser masse. Har hatt kontakt med hun som skal være kursleder og hun anbefalte 1400 kcl til å begynne med, så øke. Har nesten klart så mye hver dag, (untatt i går, da ble det 947) Skal ned mellom 30 og 40 kg, vi får se hvordan det utvikler seg. Får jeg titte innom? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest trucker
hvorfor skulle du starte på så lite som 1400 og øke?

Vet ikke helt, kanskje for at kroppen ikke skulle få helt sjokk. Jeg har altså notorisk ødelagt forbrenningen min i årevis. Spist himla lite, om noe. Når jeg har spist har det antagelig vært gal mat, og av og til har jeg "kost" meg med potetgull og snop. Men dager UTEN MAT har vært helt normalt. Nå begynner jeg å få orden på sakene. Mye forde jeg har dere:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sølvreven

hei!Jeg er 25 år,har samboer og to små barn..en ganske travel hverdag..men nå har jeg tenkt å begynne å ta litt hensyn til meg selv også..tenke på hva jeg putter i munnen..og hva som egentlig lot meg gå opp så my som 30 kg på 5 år...gått ned 5 siden jeg begynte her nå...Jeg går ikke kurs,men har gjort det for et par år siden..gikk ned 6kg på ett kurs..ja og like fort opp igjenn etter kurset var over...Men jeg er lei av å ikke kunne komme inn i de klærne jeg liker..og kommer jeg meg inn i dem..ja da ser det jammen meg ikke bra ut..så nå er det ny frisk,og jeg føler meg motivert og i stand til å kvitte meg med disse ergelige kiloene...Det er jo ingen som gjør det for meg..og jeg lever bare en gang...så dette er tiden for å få tilbake kroppen min for godt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lone78

Twinkie: Jeg skal ned 20 kg totalt. Jeg er 165 cm høy, og veide 83.5 kg da jeg begynte på kurset forrige uke. Har ikke satt meg noen delmål eller noe, og ingen belønninger heller... Jeg føler uansett at dette går kjempe-bra, for jeg er så motivert!!! :-) I går var jeg og datteren min på idol-finalen og alle rundt spiste pizza, popcorn osv og det luktet meget godt, men det var faktisk null problem å ta fram min sunne nistepakke:-) Må innrømme at jeg er stolt av meg selv. I kveld kommer foreldrene mine på besøk. Jeg har skrevet opp det jeg skal spise på forhånd, så tror det skal gå greit også:-) Ønsker dere alle en god helg!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

det var sterkt av deg å spise niste på idolfinalen da.. Hehe :P

 

Ellers kjempebra at så mange vil være med å motivere hverandre!

 

For min del er det kurskveld i dag, og jeg er temmelig spent. Har jo vært 17. mai og jeg har vært bortreis hele helgen, hvor maten ble servert rett på tallerken. Ergo, jeg kunne ikke velge!

 

Men jeg har spist lite, og unngått digg! Så det får stå til :rolleyes:

 

Gikk jo ned så mye sist, så at jeg kanskje står stille i dag er ikke unaturlig.

 

Kjenner at buksen er løsere, og jeg dro beltet på ett hakk mindre i dag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lone78

Ja, da har jeg vært på kurs og veiing igjen. Ned 1 kg denne gang, og 2.8 kg i alt på to uker. Veldig fornøyd med det!!!! Hvordan gikk det med deg i kveld, Twinkie?? Spent på det, siden du gikk ned utrolig mye forrige uke:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei! Kanskje jeg kan bli med dere? Ser vi har noenlunde de samme målene her, så det er jo kjempeinspirerende! Og jammen er dere flinke og godt igang allesammen. :imponert:

 

Jeg er 32år, gift og har 2 små barn. En travel hverdag med andre ord, men som nevnt over her av Sylvia25 er det på tide å ta litt hensyn til meg selv også.

 

Begynte på mitt aller første Grete Roede kurs tirsdag 9.5, og på første veiing hadde jeg gått ned hele 3,4kilo! Skal love dere jeg ble lang i maska,ja! Kjempegøy, og en fantastisk start. Skal på veiing igjen i morgen så det skal bli spennende å se hvordan det går - håper på en kilo eller 2 i minus. Merker i allefall at buksene ikke sitter fullt så stramt som tidligere, men det er en lang vei å gå.

 

På første kurskveld veide jeg 85,2kilo fordelt på 174cm. Målet er å gå ned 20kilo - og det skal jeg jammen klare!!!

 

Gleder meg til å bli kjent med dere!:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Så fint du vil henge med oss her Lufex :P

 

Jeg hadde "bare" gått ned 200 gram jeg da.. Litt skuffet, men hadde egentlig regnet med det etter det store vekttapet forrige gang.

 

Litt irriterende også, siden jeg er den som trener mest, og IKKE hadde skeiet ut, annet enn med 2 øl. Alle de andre hadde spist både kake, pølser is etc etc..

 

Jeg hadde gått ned 3 cm i livmål, så nå er 6 cm borte fra livet allerede!

 

Lone78: Kjempbra!!! Grattis med nok en kg ned!

 

Vi bretter opp armene for nok en uke i Grete Roede ånd :rolleyes:

 

Ha en strålende dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest maybybaby

Ja da var enda en uke over.. Var på vekten i går, og det var som forventet. 300gram ned, men jeg er fornøyd jeg.. For det som skulle bli en halv flaske vin ble fort til 2flasker. Sånn kan det gå. men det er det eneste jeg skeia ut med.. Men men.. Ble no 9cm av kroppen.. Totalt på hele kurset er26cm..

Det går i allefall den riktige veien..

 

Grattis til alle dere som har gått ned. dere er jkempe flinke..

Er bare å stå på..

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, da er denne ukens resultat klare:

- 2,3kilo!!!

 

Dvs jeg har gått ned hele 5,7kilo på 2uker! Helt utrolig siden jeg spiser masse mat og ikke er sulten - men jeg flyr mye på do da... Har nok hatt endel vann i kroppen.

 

Ha en finfin slankeuke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Grattis med super vektnedgang! Kjempebra!

 

Gruer meg til i dag, da jeg har vært i København siden torsdag. Spist ikke grete roede mat, men ikke skeia altfor mtye ut. Alkohol er vel det det har gått mest i.

 

Lykke til med veiing for dere som skal på kurs i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lone78

Jeg var ganske spent før veiingen i dag... På lørdag var vi en vennegjeng som skulle ut og spise og en tur på byen, jeg hadde på forhånd bestemt meg for å bruke kose-merkene mine på to halv-litere øl.. Da jeg hadde tatt disse to ølene, var jeg jo allerede så "pussa" at jeg bare drakk mer... Har ikke tall på hvor mye jeg drakk....

MEN: Har gått ned 1.4 kg denne uken!! Kjempefornøyd:-)

Og, overrasket.... Selv om det gikk bra denne gang, skal jeg IKKE bruke kosemerkene mine på øl noe mer.... Hi hi. Hvordan gikk det med deg i kveld, Twinkie?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twinkie

Utrolig bra Lone78, 1,4 er dødsbra!

 

Var ikke på veiing mandag, da jeg hadde bryllupsdag. Var ute å spiste med mannen min :)

 

Mange utfordringer om dagen, men TROR jeg takler de ganske greit!

 

Spent på veiing tirsdag!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...