Gå til innhold

Noen som vil være med?


Gjest Annci
 Share

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jente på 16 her fra Stavanger! Noen som vil være med meg på min kur? Vi kan snakka sammen og støtte hverandre og utveksle tips, erfaringer osv..

Jeg er 170 høy skal gå ned i vekt fra 61 til 55. Kuren min går ut på å ikke spise noe annet enn en sunn ting per dag, f.eks. 1 knekkebrød, 1 gulrot, 1 eple osv..

Dette funker! Er ikke bra for kroppen, mn vil man bli tynn, så! Desperat, dum ungdom, eller hva? :)

Har vært nede i vekt på 55 i sommer, men så raste vekten opp til 64 etter en uheldig tur med masse god mat.. shame on me!

 

Vær med hvis du vil :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anorektiske farlige tanker.

Kun spise en ting om dagen.

 

Du mister muskler og vann, får lavere forbrenning og det er ikke rart at du raste opp i vekt etter å ha holdt på sånn.

 

Du ødelegger kroppen din, organer vil slite med å fungere også. Husk at hjerte er også en muskel og kan svekkes.

Er det virkelig dette du vil?

 

Håper virkelig INGEN blir med deg på dette og at du oppsøker lege for å få hjelp til slanking noe du ikke trenger. Start trening med styrketrening for å få fastere kropp om det er det det går på.

 

Du ødelegger deg selv jente. Bare 16 år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jente på 16 her fra Stavanger! Noen som vil være med meg på min kur? Vi kan snakka sammen og støtte hverandre og utveksle tips' date=' erfaringer osv..

Jeg er 170 høy skal gå ned i vekt fra 61 til 55. Kuren min går ut på å ikke spise noe annet enn en sunn ting per dag, f.eks. 1 knekkebrød, 1 gulrot, 1 eple osv..

Dette funker! Er ikke bra for kroppen, mn vil man bli tynn, så! Desperat, dum ungdom, eller hva? :)

Har vært nede i vekt på 55 i sommer, men så raste vekten opp til 64 etter en uheldig tur med masse god mat.. shame on me!

 

Vær med hvis du vil :([/quote']

 

Unge, normalvektige jenter bør ikke slanke seg, og det virker det som at du er klar over. Vi i Grete Roede AS ønsker ikke å bidra til usunt slankehysteri, men er opptatt av en sunn vektreduksjon for dem som trenger det. Vi ønsker også å gjøre oppmerksom på at vi har 18 års aldersgrense i Vektklubben og på Grete Roede-kurs.

Vi stopper denne tråden fordi Vektklubben ikke er et nettsted som oppfordrer eller godtar usunn vektreduksjon, både med tanke på ekstreme slankekurer og for lav vekt i forhold til hva som er sunt.

Det er viktig å spise sunt, og å være i fysisk aktivitet. Hvis du opplever at du har problemer med mat og vekt anbefaler vi deg å ta kontakt med helsesøster på skolen eller din fastlege.

 

Hilsen Anne Thea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...