Gå til innhold

Trimklubben


Gjest Carpa

Anbefalte innlegg

Gjest Alicia
Hei

Er ganske ny her i vektklubben' date=' begynte på mandag

 

Jeg er veldig glad i å trene og vet at det er veldig effektivt så jeg prøver å få til noen treningsøkter i løpet av uken. Aerobic, pilates, gå tur og sykle er vel det jeg driver mest med.

 

Men det er lett å nedprioritere treningen framfor andre ting, eller skulke en dag man er litt slapp... Det vil jeg ha en slutt på derfor vil jeg invitere alle som vil være med å rapportere inn aktiviteter som gir trimpoeng i denne tråden her.

 

Innbiller meg at det kan være veldig motiverende så please, heng dere på[/quote']

 

Heihei!

 

Håper det er greit at jeg henger meg på her? Godt å ha fokus på trening og ekstra motiverende når man er flere som kan oppmuntre hverandre:-) Hadde totalt 17,4 trimpoeng i forrige uke men fikk ikke trent så mye som jeg ønsket. Håper på forbedring denne uken!

Skal på 45 minutter spinning senere i dag, mulig det blir litt styrketrening etterpå.

 

Stå på og ha en fortsatt fin dag:-)

 

Alicia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Alicia, her er det faktisk plass til alle

 

Som sagt ble det ikke mye trim på meg på lørdag men det ble da litt på søndag.

Totalt ble det litt over 16 trimpoeng forrige uke og det er jeg knallfornøyd med

 

I dag har jeg vært på steptime og i morgen og onsdag skal jeg gå så fettet bare ligger som en stripe igjen etter meg.

 

Her skal det forbrennes.

 

Ha en fin kveld alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble sykkeltur til/fra jobb igår + nesten en times styrketrening i går kveld. Totalt 6,3poeng i går.

I dag har jeg igjen syklet til jobb, 1,8 poeng så langt i dag. Det blir litt flere før dagen er omme;)[/quote

 

 

Kjempebra stbs, du er jammen flink.

Jeg føler jeg fikk godt betalt for den innsatsen jeg gjorde forrige uke, -1,8kg, den motiverer meg til å fortsette å stå på med trimmen for den har mye å si altså.

 

Synes i tillegg det er lettere å regulere maten når man trimmer.

 

Trå på viderer, jeg skal også begynne å ta meg noen sykkelturer nå. Er veldig glad i det men har ikke syklet på 2 år nå pga svangerskap så litt slitsomt å komme i gang.

 

Ha en fin dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i tillegg det er lettere å regulere maten når man trimmer.

 

 

Ha en fin dag!

 

Enig med deg.

Jeg gikk endelig ned litt etter lang stillstand(-0,8kg), har nå gått ned 11,8 kg totalt fra toppen og har 4,2 kg igjen før jeg er i mål. Kanskje jeg justerer målet mitt etterhvert, kommer an på hvor mye fett jeg har på kroppen når målet er nådd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes i tillegg det er lettere å regulere maten når man trimmer.

 

 

Ha en fin dag!

 

Enig med deg.

Jeg gikk endelig ned litt etter lang stillstand(-0' date='8kg), har nå gått ned 11,8 kg totalt fra toppen og har 4,2 kg igjen før jeg er i mål. Kanskje jeg justerer målet mitt etterhvert, kommer an på hvor mye fett jeg har på kroppen når målet er nådd.[/quote']

 

Å så herlig å se målet nærme seg da gitt.

 

Jeg har ca 10 kg igjen, har gått ned 10 (+11 kg på å føde). Hadde litt ekstra da jeg ble gravid og det skal også bort nå. Regner med og håper på å være ferdig ved juletider. Men vet at det kan bli litt hardt, vi får se. Bort skal dem

 

Nå har jeg hoppet litt tau, litt vekter og en 20 minutter Pilates. Så blir det en tur ut og gå senere i dag. Da har jeg gjort mitt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alicia

Ble faktisk 4,9 trimpoeng på meg i går, veldig fornøyd. Det slo meg nemlig at jeg kunne gå fra skole til trening (bussen pleier å friste litt for mye..) noe som resulterte i 50 minutters rask gange i tillegg til den planlagte treningen. Tror jeg skal gjøre det samme i dag, bør jo uansett utnytte at været er sånn passe!:-)

 

Kjempebra vektnedgang på dere begge forresten! Hvor lenge har dere holdt på og når skal målet være nådd?

 

Ha en fortsatt aktiv dag!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk 4' date='9 trimpoeng på meg i går, veldig fornøyd. Det slo meg nemlig at jeg kunne gå fra skole til trening (bussen pleier å friste litt for mye..) noe som resulterte i 50 minutters rask gange i tillegg til den planlagte treningen. Tror jeg skal gjøre det samme i dag, bør jo uansett utnytte at været er sånn passe!:-)

 

Kjempebra vektnedgang på dere begge forresten! Hvor lenge har dere holdt på og når skal målet være nådd?

 

Ha en fortsatt aktiv dag!:-)[/quote']

 

Jeg startet operasjon vektnedgang i okt.04. Tok av 7kg frem til i fjor vår men så la jeg på meg 3,5 av disse i fjor sommer. Jeg startet på nytt i okt.05 og siden da har det gått sakte nedover. Har ingen formening om når jeg kommer til å nå målet mitt. Det får ta den tid det vil, det viktigste for meg er å etablere nye sunne vaner slik at jeg ikke går opp i vekt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble faktisk 4' date='9 trimpoeng på meg i går, veldig fornøyd. Det slo meg nemlig at jeg kunne gå fra skole til trening (bussen pleier å friste litt for mye..) noe som resulterte i 50 minutters rask gange i tillegg til den planlagte treningen. Tror jeg skal gjøre det samme i dag, bør jo uansett utnytte at været er sånn passe!:-)

 

Kjempebra vektnedgang på dere begge forresten! Hvor lenge har dere holdt på og når skal målet være nådd?

 

Ha en fortsatt aktiv dag!:-)[/quote']

 

Hei

Så flott at du har muligheten til den gåturen da. En 50 minutters tur er bra.

 

Jeg har holdt på siden august 2005 og gått ned 10 kg til nå. I begynnelsen tok jeg det veldig med ro pga av amming og bekkenløsning så det er først etter jul jeg har fått jobbet skikkelig med det. Nå er formen helt på topp og kosten er godt innarbeidet så synes det går veldig bra nå.

 

Har unnagjort en drøy times tur i dag og det er trimmen min i dag.

 

Lykke til Alice!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ammet mens jeg har forsøkt å gå ned i vekt. Minsten avsluttet ammingen da han ble 3 i mai. Vi hadde "avtalt" dette på forhånd så jeg var veldig spent på om han ville holde seg til avtalen. Men det gikk over all forventning. Kanskje jeg klarer å bli kvitt de siste kiloene nå som jeg ikke ammer lengre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også ammet mens jeg har forsøkt å gå ned i vekt. Minsten avsluttet ammingen da han ble 3 i mai. Vi hadde "avtalt" dette på forhånd så jeg var veldig spent på om han ville holde seg til avtalen. Men det gikk over all forventning. Kanskje jeg klarer å bli kvitt de siste kiloene nå som jeg ikke ammer lengre.

 

At man går lettere ned i vekt når man ammer er i hvertfall oppskrytt. Det merket ikke jeg noe til og kjenner flere som ikke gjør det.

 

Sluttet å amme for en måneds tid siden jeg da. Hun var ikke veldig interessert lenger. Men er fornøyd med at jeg klarte å amme til hun var over 9 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, i dag har jeg klart å stappe i meg 2200 kcal(brownies) men så har jeg 5 trimpoeng også som tilsvarer ca 1000 kcal. Lurer på om dette vil gjøre noe utslag på vekta jeg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...