Gå til innhold

Firkløverdamene, mandag 17.oktober!!


Gjest acinom
 Share

Anbefalte innlegg

God morgen!!

 

Da har jeg vært på vekta..... (spennende var det....)

 

Min vektnedgang med vektklubben;

3.10.2005 : 81,5 (Ca 9 kilo siden påske)

10.10.2005: 79,3 (2,2 kilo ned)

17.10.2005: 78.4 (0,9 Kilo ned)

24.10.2005: Det får tiden vise.....

 

Ned 0,9 kg og 1,5 cm sammen i midjen sist uke altså.

 

Ikke dårlig. Særlig med tanke på at jeg gikk ned 2,2 forrige uke,m (som jeg ikke fikk registrert, da det var så mye trøbbel med å få registrert startdato)

Men det vil si 3,1 kilo ned, og det må jeg vel kunne være fornøyd med??

 

 

Har ligget mellom 1100 og 1400 kcal pr dag. 1400 på lørdag, og da er er 10 kosemerker medregna. (seigmann og snacks)

 

Hadde 14 trimpoeng! Mest rask gange i skog og mark, men og noe etter grusvei.

Hadde høstferie forrige uke, så det ble en fjelltur også.

Men i helga var jeg hjemme alene med 3 barn, og da ble det en dag uten trim, og det gjør at jeg kjenner jeg blir rastløs.

Har vært flink til å trene nå siden isjiasen slapp taket etter påske. Har gått ned 11 kilo siden da!!! (Må få være litt kry da??)

 

Har vært plaget med forstoppelse, og jeg håper det gir seg, for det er skikkelig slitsomt......

Føler meg som en stappa teddybjørn....

Kanskje jeg må drikke mere vann? Tar i mot gode tips med takk!!

 

 

Gleder meg til å se hvordan det har gått med dere Kim, Kissi og Ate!!

 

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så flink du er!

selv både gleder og gruer jeg for onsdagens veiing. høstferie førte til mye stillesitting for meg! reiste vekk, og da ble det ikke så mye trening som jeg pleier å få til. vanligvis fra 7-10 pr uke. sist uke ble det 3,5!! hehe.. ny uke - nye muligheter.

 

målebåndet viste 1 cm inn rundt livet siden sist uke. puh.. det var godt. jeg merker det ganske fint rundt låra, men ikke rundt livet :( nå ser det ut til å komme bittebittebittebittelitt.. til tross for litt for mye feriekos. men sett under alt: hadde jeg ikke vært i "grete roedes hender" hadde jeg nok kosa meg noe helt *sinnsykt* mer!!

 

hva med tørka frukt mot forstoppelse? et par-tre svisker? tror mora mi brukte det da jeg var lita.. vann er nok uansett veldig lurt. for meg hjelper en god biff (!) Jeg spiser sjelden rødt kjøtt, og magen sier fra med *en* gang. kaffe har også samme virkning for meg, selv om jeg drikker en del hver dag..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt god erfaring med å øke inntaket på vann, og spise tørkede frukter. Obs at tørkede frukter også kan gi store mengder luft... :(

jeg drikker Udo's Choise, en olje laget av bla. solsikkekjerner og linfrø. Inneholder omega 3, 6 og 9, og den skal være bra for så mangt. Har ikke hatt problemer med magen etter at jeg startet med denne.

Oljen er ikke god på smak, men jeg tror den helsemessig er verdt "slitet". Hiolder pusten når jeg drikker den (ss), og skyller munnen med kaffe eller juice. Ingen "trangulping" etterpå.

Xray

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!!

 

Jeg har vært veldig treig innpå her...for jeg fikk meg et slag i fjeset da jeg var sååå klar til å gå på GR-kurs sist torsdag - og så var det ikke før neste...hehe

 

Men jeg har tenkt på kostholdet, og gått tur hver dag!!! Fra lørdag av har jeg fått 7,5 trimpoeng...ikke så gale det eller??

 

Jeg skal på veiing på GR-kurs neste torsdag, så venter til dess med å skrive inn vekten min...for vekten jeg har hjemme er virkelig på tulltur!!!

 

Jeg kjenner at jeg er m-o-t-i-v-e-r-t!!!

 

Og PS: Dere er jo KJEMPEFLINKE!!! :(:)

 

Hilsen meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var redd du kom til å forsvinne for oss når du så hvor populære firkløverdamene ble.

Men vi kan telle til 4, og da er det ikke så farlig......

 

Stå på!!!

 

Sikker på at du kommer til å slå til med store tall i minus på onsdag!

 

Så ikke forlat oss, firkløver bringer lykke vet du.......

 

acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at du har kommet godt i gang på egenhånd...

 

Ser ut til at vi har veiedager på forskjellige dager. (vet ikke hvordan det var med Ate?),

men det skal ikke ha noe å si bare vi er innom og backer opp hverandre gjennom uka.

Ikke bare på veiedager.

 

Skal kikke innom deg på torsdag!

 

Lykke til og stå på!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...... dersom jeg bare hadde motivert dere og ikke gjort noe selv.

Kan ikke risikere at dere blir så gira at dere fyker ned, og så blir jeg sittende her som en bamsemums og trykker på data'n.

 

Må nok gi slipp på dere, og ut i skog og mark jeg også!!

 

Vi skal greie dette sammen!!

 

Hipp hurra for oss!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nettopp tilbake fra en times rask tur ute i kulda. deilig, ja! jeg som alltid har hata å gå! I dag har jeg hatt 40 minutter på tredemølle, en kjapp tur ute i ti minutter, og nå en times tur. rent overraska, jeg..

 

godt å komme hjem til mentale bilder av bamsemumsAcinom foran pc'n... hehe..

 

enig i at det ikke er noe problem at vi har ulike veiedager. det skaper jo egentlig bare litt mer dynamikk gjennom uka - pluss at vi får "hver vår dag" med oppmerksomhet.

 

håper Ate stikker innom også..

jeg er storlig imponert over Kissi som allerede er i god gang *før* kursoppstart. heia heia heia!! :( 7,5 trimpoeng siden lørdag er jo superbra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg vært til veiing - hadde ikke de helt store forhåpnigene, men det ble 200 gram ned :) jeg er fornøyd, jeg.. fortsetter med godt mot, og satser på større nedgang neste uke.

 

skulle ha gått en tur i dag, men orker ikke. lurer på om jeg brygger på noe..? skal trene i morra tidlig, så det går seg nok til. en liten pause i dag er sikkert bare sunt :( hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...