Gå til innhold

Hvordan endre veiedag?


Gjest Ragnhld
 Share

Anbefalte innlegg

Vet noen hvordan jeg kan endre veiedag til tirsdag, sånn at jeg får veie-tallene med på ukens trimpoeng-skjema? Virker som man bare kan ha mandag som veiedag her. Jeg hadde onsdag før jeg begynnte her, men nå er det blitt litt rot.. Håper noen kan hjelpe:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat samme problem her...har onsdag også, men skifter nå til mandag. Veier meg imorgen, men legger det inn som om det var i går, og fortsetter så neste mandag. Bedre det enn å kjempe mot systemet liksom...:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann.

Dette kommer an på om du er Vektklubb-medlem, går på ordinært kurs eller om du går på internettkurs.

 

En som kun er vektklubben-medlem kan ikke velge veiedag, men har mandag som veiedag.

 

En som går på ordinært kurs, har veiedag på den ukedagen det ordinære kurset hadde start - altså på samme dag som han/hun har kurskveld.

 

En som går på internettkurs får tilbud om diverse dager fra kursleder om når man kan ha veiedag. Hvis du senere ønsker å forandre dette, kan du ta kontakt med din kursleder.

 

Hvis du har et teknisk spørsmål, så er det bare å ta kontakt med meg under "support" i venstre kolonne, så kan jeg hjelpe deg med ditt spesifikke problem.

 

Hilsen Margrethe på support :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg går på ordinært kurs, og hadde også onsdag som veiedag (også her i abok) før dere endret nettsidene. Etter at de ble endret ble veiedagen min imidlertid endret til mandager, og det får jeg ikke gjort noe med - jeg har prøvd å endre startdag, men fikk kun opp mandagen som alternativ. Kan dere i support kanskje se på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date='

 

Jeg går på ordinært kurs, og hadde også onsdag som veiedag (også her i abok) før dere endret nettsidene. Etter at de ble endret ble veiedagen min imidlertid endret til mandager, og det får jeg ikke gjort noe med - jeg har prøvd å endre startdag, men fikk kun opp mandagen som alternativ. Kan dere i support kanskje se på dette?[/quote']

 

 

..nøyaktig samme problem som clouih. veiedag onsdag på ordinært kurs, men oppstartdatoen ble bytta til en mandag da vektklubben starta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...