Gå til innhold

Motivasjonsgruppa uke 32


Anbefalte innlegg

Heisann!

ser at det er flere enn meg som sliter, jeg har en liten jente på 6mnd, så har egentlig en god grunn til å gå tur, men det er jo så innmari godt å slappe av på sofaen når hun sover:-) skaø prøve å skjerpe meg, og komme meg ut av sofaen. men nå blir det bare mørkere og mørkere ute og da er det ikke så motiverende å gå tur...(enda en unnskyldning)!!! når det gjelder mat, så er det på kveldene at jeg blir "sugen" på alt mulig...og hiver innpå...:-( er så alt for glad i alt mulig, mat, gotteri ol. men i kveld har jeg vært flink å spist en salat med krutonger og egg i, det var faktisk kjempe godt. Er så godt å være her inne på sia å se at d er flere som sliter med d samme som meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Etter at jeg nok en gang veide 91 kg på tirsdag, så tok jeg meg selv i nakken, lagde en 3 kg i måneden-plan, og skiftet veiedag til fredager. Første delmål er å veie 88 kg den 8.september. Og så 3 kg videre ned den 8. i hver måned fremover. Da vil jeg forhåpentligvis være ferdigslanket til 1.juli neste år. Hadde vært bra med en sommer som nyslanket sylfide :-)

Gruet meg til vekta i dag, siden middagen ble kl.22(!) i går kveld, men til min store glede har jeg gått ned, og veier nå 89,9 kg. Dvs 1,1 kg siden tirsdag denne uka, og 0,9 kg siden tirsdag forrige uke. Føler at jeg er på rett spor nå.

Denne helga skal jeg på camping. Blir rakfisk i kveld og grillmat i morgen. Tar med stenfrie, søte druer for å dekke søtbehovet. Blir nok litt vin i morgen kveld. Målet neste uke må være å begynne å sykle på trimsykkelen+styrkeøvelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Raskt innom - har litt datatrøbbel om dagen, men er fortsatt med! Veier meg mandag, rapporterer da - så sant jeg har en maskin... Har store forhåpninger, har strammet inn beltet et hakk allerede!!! Skal på hyttetur i helgen, og vil holde meg i skinnet selv om jeg skal kose meg.

 

Har forresten bakt brytebrødet i kursbok 1 - fantastisk godt!

 

Gøy at det er kommet flere med på tråden!

 

RES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gått ned 3 kg på 1 uke nå ;)

Det er jo bare så digg!

Var redd for veiingen for jeg trodde jeg var gått opp litt.. men neida. Måtte til og med veie meg to ganger for å sjekke at det stemte. Trodde ikke mine egne øyne :)

Men sant var det.. 3 Kg ned :D

 

Har ikke fått målt meg i dag da... fordi det ble stress på morran i dag..

Så jeg måtte stikke for å rekke jobb, men rakk veie meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

Søtnos: Det var jo KJEMPEBRA!!!! Skal vedde på at gliset nok går rundt ja :D Flink du har vært. Bøyer meg i støvet for deg :D

 

Ingel: Så bra!! Da har du kommet godt i gang. Misunner dere alle sammen. Flinke hele gjengen her :)

 

Xldama: Du skal se at det blir lettere å holde det gående når du har startet med trimmingen. Og om barnet sover så har du jo en glimrende sjangs til å komme deg ut på tur. Så sant du har noen til å se etter henne da. Det er vel også en liten hindring. men du kan jo også ta deg lange turer på dagen med barnet i en vogn?? Gå kjapt og lange turer?? Så får dere begge frisk luft ;)

 

Huldra: Det kan ha noe med at du kanskje gikk fortere, følte deg bedre og at kroppen hadde det bedre. Alt spiller inn. jeg får aldri samme antall forbrente kcal på en spinningtime. Det kommer helt ann på hvordan jeg er og føler meg. Slik vil det nok alltid være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Huldra81

Classica: Det var her inne på sida (der vi kan legge inn aktivitet å gå opp antall forbrente kcaloriar) eg fekk opp forskjelleg antall forbrente kcaloriar på nøyaktig samme aktivitet og samme tid som dagen før!!! Det syns eg var litt rart...

 

I dag har eg vore på spinning og trent mage etter det. Fornøgd med dagen so langt:D

 

Til alle dokke som rasar ned i vekt: EG ER IMPONERT!! ;) Kjempe flott å høyre at det nyttar å vere målbevisst og jobbe hardt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest classica

... ja, det var veldig rart. Jeg syns du skal tenke på å investere i pulsklokke. Da viser den riktig antall forbrente kcal. og så fører du det bare inn her. Ikke alltid det stemmer med din tid og tiden som vises her. F.eks: Jeg trener 50 min spinning og får på min pulsklokke 780 kcal (ikke alltid, dette er bare et eksempel) men når jeg skal føre det inne her så må jeg skrive inn spinning i 1 time og 10 min for å få rette antall kcal. Bare sånn at du vet det....

 

I dag har jeg hatt en time spinning (600 kcal) og en ridetime (240 kcal) Så er rimelig fornøyd ;) Men har fått beskjed av min kursleder at enten så må jeg trimme mindre eller spise mer. For kroppen min syns dette er i det hardeste laget siden jeg ikke går ned noe. Og da betyr det jo at jeg trimmer bort muskler (!!!!) og ikke fett. Noe som er NEINEI!! Ikke vet jeg hva jeg skal gjøre. Får se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24 år, var 94 kg og i overkant av 90 cm rundt midjen i starten av mars er nå 80 kg og 87 cm rundt midjen (Juhu!). Men har planer om å komme meg ned til 70 kg. Men akkurat nå går det litt sakte, har stått stille på 80 kg de siste 3 ukene... (Det har vel vært litt slakk i ferien...) Jeg har veiedag på mandager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, endelig er internett oppe og går igjen. Fikk skrevet inn på fredag 11.08 fordi nettet var nede. Ble skuffet da ja, jeg som gledet meg til å skrive at jeg gikk ned 1,5kg på en uke!!!!:-):-):-)

 

Så nå er jeg spent på fredag igjen, om jeg har gått ned noe mer. Kroppen må jo stoppe opp litt vel?? Gått ned 2,5kg på 3 uker.. og er kjempe glad for det!!!!

 

Fint å lese om hvordan dere alle har hatt det. Syns vi gjør det kjempebra alle sammen!!

 

På onsdag begynner skolen igjen, så da må det om-organiseresmed trening og alt slikt. Får ikke trent på morningene lenger da. Håper det går bra, gjør nok det når alt er komt tilbake i normalt og innkjøringen er gjort unna på alle forandringene.

 

Ha en god uke alle sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...