Gå til innhold

Datoen er satt ;)


Gjest Sandsekken

Anbefalte innlegg

Gjest Sandsekken

21. juli 2007 er den store dagen. Har funnet drømmekjolen, og jeg må være 75 cm i midjen for å komme inn i den. det er 15 cm til det ... Men jeg har jo god tid på meg ;)

 

Den kjolen er min store kilde til motivasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har og satt dato nå og må nok ned litt til den tid ja!

Har ikke funnet kjolen enda, orker ikke tanken å prøve den før jeg er litt mindre. Skal vel ned 15 kilo.

Du har nå funnet deg et bra mål å jobbe frem mot da :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, sandsekken var jo et morsomt nick da:D

 

 

Jeg har det ganske likt som deg, gifter meg juli 2007,

og har en (foreløbig) trang brudekjole hengende i skapet:)

 

Jeg håper å gå ned 10-15 kilo før bryllupet, men har ikke så konkret mål som deg fordi kjolen min har snøring, og kan dermed tilpasses litt.

 

Jeg sliter veldig med å gå ned i vekt, men håper motivasjonen kommer nå når bryllupet ikke er så "langt unna" lenger;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan går det med dere?

Jeg har ikke tenkt på slanking den siste tida, og har ikke gått ned noen ting heller. Har flytta, så nå skal jeg melde meg inn på et treningsstudio i nærheten. Har dere noen tips til hvordan jeg kan holde ut? Jeg HATER å trene, og har vært "støttemedlem" diverse steder før. Men nå vil jeg ville dette!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se på TV mens man kondisjonstrener er noe som hjelper. Der jeg trener er vi så heldige å ha en TV på hvert kondsisjonsaparat, så da kan man velge helt selv hva man vil se på.

Ellers så er gruppetimer noe som er litt forpliktende. Er jo ikke helt aktuelt å gå midt i timen slik at de andre ser ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...