Gå til innhold

Motivasjonsgruppen - uke 33


Gjest classica

Anbefalte innlegg

Gjest storogtung21
Tror nok at vekten min sist gang viste feil likevel. Eller så har jeg gått opp igjen de 3 kg jeg gikk ned forrige uke

Noe dritt altså!

 

Menmen... ekke noe å gjør ved nå.

Men har vært utrolig flink i det siste da. Spiser riktig og til fastetider' date=' og har sluttet å spise goddis i ukedagene. Det har jeg jo ikke tid til nå som jeg ikke går hjemme hele dagen

 

Og nå bærer det av sted på jobb.

Ha en fin dag alle sammen[/quote']

 

ikke mist mote, kan være at du har spist noe som er litt salt, og dermed bindt alt vannet du har fått i deg. så er ikke umulig at de er vekk igjenn til neste veie dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen!

 

Da er det veiedagen min igjen, og jeg har gått opp 0,4 kg (90,3), men gått inn 1 cm i livet, og den cm har sittet hardt.

Er fornøyd med denne uka. Har holdt meg innenfor de kaloriene jeg skal, og har vært i bevegelse hver dag, har bl.a brukt trimsykkelen min og ministepperen, og kommet i gang med styrketrening. Har drukket det vannet jeg skal, men har merket at jeg holder på vannet for tiden, så derfor var det ingen overraskelse med oppgang. Tror kanskje også oppgangen er litt pga treningen.

Skal fortsette i samme spor til uka, så da satser jeg på under 90 igjen neste fredag. 1.delmålet mitt er 88 kg til 8.september.

Tror neste uke burde gå greit. Skal i bryllup i morgen, men der er det grilling, så da får jeg passe på å ta riktig mengde av ting, også passe på å ikke gå amok ved kakebordet etterpå. Blir nok litt vin, også, så kosemerkene får nok ben å gå på i morgen. Men skal prøve å begrense meg, og så skal jeg være flink resten av uka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag tidlig, gått opp 200gr.. Gjort alt riktig denne uka, men tror kanskje jeg skal redusere styrketreningen litt, og få litt orden på fettforbrenning, styrke og spinning. Så håper jeg det kommer seg til neste gang.

God helg alle sammen, jeg skal ut å nyte solen med datteren min.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg hjemme etter en natt på hotell: Stor feiring i jobbsammenheng med tre-retters middag + masse alkohol. I dag er det grillfest, og jeg har målt nøye opp hva jeg har tatt med meg av mat. Jeg håper vertskapet ikke har handlet så mye snop - det blir fort mye momsing slike kvelder! Det er vanskelig å spise flere måltider i helga, synes jeg - det blir liksom frokost og middag - og kanskje en lunsj innimellom om vi "husker" det ...

 

Lyspunkt: jeg har drukket masse vann hver dag, har lagt til meg noen rutiner som gjør at jeg får inn minst 1 - 1 1/2 liter daglig (vet det er for lite, men det er mye mer enn jeg vanligvis drikker!)- kjenner det hjelper godt. Tror kanskje jeg gleder meg til å veie meg på tirsdag, men jeg tør ikke ha så store forhåpninger!!!

 

Var forresten ute og shoppet her om dagen, hadde egentlig bestemt meg for å ikke handle før jeg var noen størrelser mindre, men jeg falt for fristelsen. Jeg digger høstklær!!! Kjøpte imidlertid plagg som var bittelitt for små, så har jeg noe å strekke meg etter ... ;)

 

Ha en fortsatt hyggelig helg!!

RES

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rapidash

Dette har jo vært min første uke, og jeg har ikke vært så flink som jeg egentlig skulle ønske.

Har vært på trening to ganger så det er jo flott.

Men så har jeg lurt litt i chips og firkløverskåla.

Samt jeg har spist lavkalori sjokoladepudding og vaniljesaus - og da litt mer enn jeg skulle ha.

 

Er så rart sånn. Vanligvis trenger jeg ikke noe søtt og sånn, men med en gang jeg vet at NÅ er det slutt,

da får jeg jo lyst på godt med en gang jeg har tenkt tanken!!

 

Men middag og vann har jeg vært god på. Kun det jeg skal ha av middag og blitt rimelig god og mett. Og vann; 1,5 - 2 l til dagen.

Fornøyd med det.

 

Blir spennende å måle og gå på vekta i morgen!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Hei igjen.

har ikke så enormt mye tid til å skrive her inne' date=' men leser det dere skriver og ser at jeg sliter med akkurat det samme som dere. Har nå meldt meg på kurs som starter om ca 2 uker... tenkte at jeg skulle gå litt ned i vekt til da, ( er nå 94.5), men det er utrolig vanskelig, det jeg har mest lyst til er å "spise meg opp" til jeg skal på slankekuren til G.R. Så her må det skjerpings til. Har akkurat spist en is, og sitter nå med knall dårlig samvittighet, :-( uff dette er ikke enkelt!

Men jeg har som mål å ta av 10 kg til jul, det hadde vært gøy å komme seg inn i bunaden til julaften!! Så kom igjen folkens! Vi må støtte hverandre slik at vi får ei fin mørketid fremover. Ønsker forresten tips, til hva dere koser dere med når dere skal spise noe godt?? jeg er avhengig av et eller annet som er søtt, og d trenger ikke nødvendigvis å være gotterier..... så kom gi meg gjerne noen tips, for jeg trenger litt hjelp!![/quote']

 

Kjempe tips til noe søtt til kvelds : sviskekompott (lavkalori) halv pakke med melk på. Fint til å holde regulert mage og kjempe godt. Liker egentlig ikke svisker men....anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...