Gå til innhold

Mar sin tråd


Gjest Mar77

Anbefalte innlegg

...... snakk om hvor mye kalorier det er i likør...! Drakk litt Dooleys i går, og fant ut på nettet at det var vanvittig med kalorier i bare pittelitt... Så i går fikk jeg en skikkelig smell på kaloriinntaket mitt. Håper bare ikke alt er ødelagt av den grunn.

 

Ellers skaffet jeg meg pulsklokke her om dagen, så nå stemmer trimpoengene mye mer overens med meg og mitt aktivietsnivå. Klokka gir meg større kaloriforbruk enn standard beregningen her...! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest heffabolla

Nå har jeg vart på vekten her og den viser at jeg har stått helt still. Altså 83 kg denne uken også. Men jeg har begynt å trene på Friskis og Svettis. Det var en positiv opplevelse. Fin trening for meg som ikke har trent noe serlig før. Så jeg er ved godt mot og skal da rusle ned etterhvert vil jeg mene.

 

Lykke til alle sammen, Dere er jo kjempe flinke alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

....for jeg endte opp på hyttetur med masse god mat, vin og snop. Skrekk og gru hvor mye kalorier man kan få i seg, selv om man prøver å være måteholden med det meste....

Så søndag ble en litt lettere dag, og så håper jeg på en OK vekt i morgen likevel. Sist uke hadde jeg skikkelig høy puls og syntes det var utroooolig skummelt å gå på vekta... :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...