Gå til innhold

La Dolce Vita- Det gode liv!


Gjest LaDolceVita

Anbefalte innlegg

Gjest LaDolceVita

Eg er 41 år, og har slitt med overvekt i heile mitt vaksne liv. Eg er spesialist på slankekurer, og har gått på dei fleste kjente. Byrja "karriera" med ein eggekur tidleg på 80-talet. Siste kuren avslutta eg for 2-år sidan, det var Eurodiett kuren (Fedon Lindberg). Mellom disse har eg gått minst seks Grete Roede kurs.

 

Eg er altid kjempeflink når eg slankar meg, og har to gongar gått ned 20 kg. Problemet er berre at eg gjeng dei opp igjen innan kort tid!

 

Kva er det eg tullar med? Kvifor gjer eg dette mot kroppen min gong på gong?

 

Eg har bestemt meg for følgjande, eg skal skifte fokus og leve etter mottoet "La Dolce Vita"- det gode liv. Eg meinar det viktigaste er å leggje om livsstilen, ikkje å gjenomføre fleire slankekurer!

 

Derfor har eg brukt denne sommaren på å fokusere på kva det er eg settjer pris på i livet mitt, og kva er det eg skal prøve å endre på.

 

Eg har komt fram til følgjande;

Eg trivast best med eit aktivt liv- eg følar meg bedre både mentalt og fysisk viss eg trenar minst tre gongar i veka.

Eg har det bedre helsemessig viss eg et sunne måltid 4-5 gongar for dag, og berre tillater meg utskeielser ein gong i veka.

Eg slit når eg vert stressa, derfor skal eg unngå stress i mest muleg grad.

Eg har det best når eg ser på problem som utfordringar som kan løysast.

 

Viss eg lever etter dette, så trur eg at eg vil oppnå "La Dolce Vita"- det gode liv!

 

Det er viktig må konkrete mål, så eg har satt meg eit mål til neste år;

Eg skal delta i Birkebeineren på sykkel i august! (9 mil). For å greie dette, må eg trene jemnt og trutt dette året, og eg må bli lettare i kroppen.

 

Grunnen til eg meldte meg inn i Grete Roede vektklubben forrige veke, er at eg synes Grete Roede har lært meg mykje bra om kosthald. I tillegg så synes eg det er kjekt å lese om andre sine erfaringar, det auker motovasjonen min!

 

Kjempe kjekt viss nokon har kommentarer eller erfaringer å dele!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg i at det eneste som nytter er å legge om livsstilen. Jeg har riktignok aldri gått på slankekurs, men jeg har gjentatte ganger gått ned i vekt, og gått opp igjen. Denne gangen bruker jeg lang tid på å gå ned, har brukt nesten 2 år på å gå ned 11kg. Og de siste månedene har det vært lite vektnedgang men så har jeg klart å holde samme vekt på tross av 14 dager på Kreta og to ukers båtferie i sommer. Akkurat det er jeg veldig fornøyd med. Hele tiden mens jeg har holdt på så har jeg tillatt meg å spise litt ekstra en dag i uken. Jeg trener masse(30 trimpoeng i uken) og da kan jeg jo også spise masse god mat uten å gå opp i vekt.

Synes du er råtøff som planlegger å sykle birkebeineren, har en kollega som skal være med i år og som prøver å verve meg;) Så langt har jeg klart å stå imot.

Lykke til både med treningen og med kostholdsendringen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei LaDolceVita,

Vi er nok mange som har gjennomgått både vektreduksjoner og oppgang etterpå. Sakte men sikkert har de kommet snikende på meg i løpet av 10 år, et par kilo etter en jul, en påske eller en sommer. Nå skal de sakte ned igjen, et par kilo i måneden, ved å leve et sunnere liv med sunnere kostholdsvaner, men uten å plage meg selv med asketisk livsførsel. ;)

Har også tidligere satt opp noen punkter om hva som er viktig for meg og hva jeg har lyst til å oppnå/oppleve - alt fra å gå ned i vekt, lære språk og reise. Det er skikkelig tøft av deg å ha som mål å sykle birken!! Vet ikke om jeg hadde turt det... :D

Jeg tror du klarer det fint, masser lykke til! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det du skrev er så sant, så sant. Dine erfaringer er interessant å lese og jeg skal forsøke å lære av dem ;) Jeg har gått ned over 20 kg en gang, men så ble jeg gravid, og nå som sønnen min er her skal disse kiloene av! Men denne gangen 7 kg mindre enn ved første gang da. Men jeg vil ikke bære rundt på disse unødvendige kiloene. I tillegg er det motiverende å tenke på at helsen blir så mye bedre, og at jeg legger et bedre grunnlag for meg selv for framtiden.

 

Du er supertøff som setter deg et så stort mål med birkebeineren - stå på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LaDolceVita

Hei, og takk for kommentarer! Synes det er svært motiverende å vere med eit diskusjonsforum med andre i same situasjon!

 

Høyrer at fleire synes eg er tøff at eg har Birkebeineren som mål, og eg er einig at det er svært ambisiøst....

 

Eg har ei venninne som har inspirert meg til dette. Ho er 44, og har vore ein moderat trimmer (som meg) i alle år. Men i år hadde mannen hennar meldt henne på Birkebeineren etter ei sleiv bemerkning får hennar si sida, og ho tok utfordringane! Som ho seier, det er berre å ta tida til hjelp.... Ho har slitt med helseproblem som migrene og høgt blodtrykk i fleire år, sjølv om ho ikkje har vore spesielt overvektig. Ho seier at etter å byrja med treninga, så er migrena omtrent vekke, og ho har fått beskjed med legen at ho snart kun kutte ut blodtrykk medisinen. I tillegg har ha vorte 6 kg lettare.... Eg synes at ho er eit godt eksemel på at starter ein med treninga, så kjem det andre etter kvart!

 

Eg vert ganske imponert over fleire som har laga innlegg i dette diskusjonsforumet, fleire har over 30 trimpoeng i veka! Forrige veke hadde eg 21 og var ganske fornøgd. Sykla til saman 5 mil i helga over to økter.

 

No er det helg, mykje tid til trim og hygge!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...