Gå til innhold

Fysisk umulig???


Gjest Cattis

Anbefalte innlegg

Hvordan i svarte granskaugen er det mulig??? Jeg har gått OPP denne uken, 400 gr... Ingen utskeielser, 20 trimpoeng (!!!) og ca kcal inntak pr dag 1300. Og ingen juks eller uteblivelse av registrert matinntak.. JEG BLIR GAAAL.

 

Jeg er 1.70

Veier 104.9

Ammer en gang om dagen

Går hver dag, annenhverdag med staver

Drikker ca 4 liter VANN pr dag

 

Noen som har meninger, erfaringer, råd eller annet å komme med..???

 

P.S Har gått på Grete Roede tidligere, så jeg vet at jeg gjør det rett.. Selv om noe tydligvis blir feil..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

GR konseptet har økt anbefalingene om kcal inntak betydelig i fht hva det var for noen år siden. Det virker som du spiser lite med 1300 kcal pr. dag i forhold til din høyde og vekt + at du ammer.

Prøv å øke til 16-1700, kanskje du skal ha helt opp til 1900, pr dag. Du trimmer jo mye, men tipper at forbrenninga har stoppet litt og kroppen sparer på det den har.

Lykke til. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du ligger nok alt for lavt. Selv med en "normal" forbrenning skal du ligge på ca 1900 kcal pr dag. I tillegg ammer du, så det forbrenner jo óg. Jeg regnet ut kapt (brukte 35 som aldre siden jeg ikke vet hvor gammel du er. Tror ikke det blir så stor forskjell selv om alderen din er en annen) og med 20 trimpoeng kom du opp i et energiforbruk på underkant av 2500. I tillegg kommer ammingen......

 

LYKKE TIL ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

jeg tror også du spiser alt for lite.

Jeg veier ca. det du gjør, og ammer også litt ennå.

Ligger på ca. 2000 kcal og har gått jevnt og trutt ned (minus ferien i forrige uke) med mellom 0,5 og 0,8 kg i uka hittil.

 

Stå på! Spis mere sunt og kos deg med litt gode ting også. Ikke gi kroppen din sjokk, da går den på sparebluss.

Men jeg vet det er vanskelig når man i alle år har hørt at man må spise mindre. Trikset er spise nok, ofte nok og riktig! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...