Gå til innhold

17 uker til jul...


Gjest tyr74

Anbefalte innlegg

Begynte på kurs i dag, og jeg er ganske fortvilet.. veide plutselig 90 kilo???!!! Greit at det var litt ut på dagen, men kom igjen da... 90??? (her burde det vært masse stygge ord!!!!)

 

Så nå er det gjort unna, og her etter er det bare 1 ting å gjøre, tenk alle disse kiloene jeg har kjempet for, all trim, all mat jeg har sagt nei takk til ALT!!! Borte nå. Så gjett om jeg er motivert :-)

 

Hvordan går det med deg da? Bedre håper jeg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 108
  • Created
  • Siste svar

her går det rett vest .... har ikke vegd meg på lenge så i morgen går jeg på vekten... skrekk og gru.... men har vært flink og gå tir i det siste... men hva hjelper det når jeg spiser mye yogurt og musli, sjokolade og alt anna som er usunt... hvor mange uker går kurset ditt på??? Ja av og til lurer jeg hvorfor gidder jeg. de kg jeg sleit for å komme av detter på igjen for at jeg ikke gidder og skjerpe meg.... må bare prøve videre... lykke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men så vet jeg at herregud så mye bedre jeg føler meg nå jeg er litt lettere. Kurset går egentlig over 8 uker, men pga. jul etc så blir det litt lenger. Jeg har gått til hun kurslederen før og hun er fantastisk. Men problemet er at jeg synes at de møtene er, vel, kjeeeedelig!!!!!! Masse damer som sitter å klager over alt mulig, og det er den negativiteten som gjør at jeg slutter etter et par kurs. Men jeg har også vært på kurs der folk er kjempe hyggelig, så de varierer litt.

 

Men etter å ha holdt på med dette i 10 år, så vet jeg at jeg trenger det "lille ekstra" ;)

Kom deg på vekten, det er ofte en vekker.. Og stå på Tyr, det går litt opp og ned og jeg tror du er litt sånn som meg. Superflink i perioder, også fordi det er alt eller ingenting så når en først sprekker så driter en i det - for en kan jo ikke klare å være så flink hele tiden. Det er i hvert fall mitt problem.

 

Ser vi har nådd 100 medlinger på tråden, det er da bra det.. En liten feiring med en....hmm.. salat!!?? :D

 

Snakkes :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo supert!!!! jeg gikk på vekten i dag 84,5 skrekk og gru.... Men har kun meg selv og takke!! Har ikke vært her så ofte på grunn av at dataen hr vært nede vi sliter litt med bredbåndet... Ha en fortsatt super uke!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Har vært masse på reise, og har lagt alt på hyllen... Sluttet på kurset, men har meldt meg på et Grete Roede Aktiv kurs i januar (fikk lov til å overføre pegene for kurset til det) - og ber om at det må gå bedre da! Beklager masse at jeg ikke har gitt lyd fra meg, har tenkt på deg! men har vært så deppa over at jeg ikke har fått noe til at jeg rett og slett har blokkert alt fra hodet den siste tiden. Men det kommer en januar for de som er snille i julen gjør det ikke?

Reiser til Egypt en uke i januar, så går glipp av 2 kurskvelder - det er litt surt synes jeg:( Men ferie er da kjekt det også ;)

 

Jeg håper det går bedre med deg!!!!!!! Hva med å starte en ny tråd i januar og stå litt på??? Da er vi sikkert litt mer motivert tror du ikke?

 

God jul da, og håper vi snakkes snart :-) Beklager at jeg er så treig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Må bare si at det har gått rett vest her også.... og så sleit jeg med dataen og da blir det ikke noe bedre.... Så Januar er det ikke noe kjære mor da begynner jeg på igjenn med telling og trimming... Har fått meg pulsklokke og det er jo også litt motivasjon.... Vi gir ikke opp.... Hva med tråden 20 uker til 15 mai...Skal da net til ca 70 kg... må bare si at jeg ikke føler meg vel.... har ikke gått på vekten på noen uker har ikke orket og se tallene gå feil veg............. Uansett så må vi fortsette... Må jobbe litt for å legge om kostholdet igjenn... vi var så flink en stund men så vart det så mye på kveldene og lettvinte middager også vart det litt kos for vi vart sliten også videre........ Håper vi kan finne tilbake motivasjonen.... Lurer på om jeg skal skrive log hver dag... ang kcal og trim og liltt generelt i allfall til begynnelsen for da er det letter å se hva som skjerer seg...... hva sier du????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...