Gå til innhold

hvem er nå inne på denne tråden:-)


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

kan ikke vi ta å oppsummere hvem det er som ennå henger med her inne, jeg klarer ikke å ha helt oversikten. Er dere enige i at det hadde vært lurt eller?

 

Jeg er (som dere ser) xldama.

startvekt: 95

vekt idag: 94,5

har som mål: 75

 

ps. jeg mener ikke at alle behøver å si hva de veier etc... men iallefall skrive navnene deres inn her, bare som en oversikt:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Guria her! Nystartet slanker, i allefall her inne ;), med masse delmål!

 

Start vekt for 3 uker siden: 106,5 kg

Veier nå: 104 kg

Mål: 78 kg

 

Tilleggsinfo:

alder: 39 år

familie: mann og fire barn i alderen 16 mnd til 16 år

veidedag: mandag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

startvekt 99 kg

mål 70 kg

veiedag i morgen. (fredag)

er rimelig ny her. vært med dere en uke.

veldeig spent på i morgen.

første delmål: 90 kg til 18 november

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært med noen få uker, vet ikke hvor mange.

 

Startvekt her inne 82,5kg

Vekt nå : 80.1kg... (gikk opp 200gr forrige uke,sukk)

Har en datter og går på skole. Måler ikke cm, men går etter å passe inn i for små klær. Som Finnes i alle varianter i mitt kleskkap.

Mål er 55kg, mitt delmål er 75kg til jul.

veiedag fredag.

 

Skal bort denne helgen, reiser nå snart. Derfor får jeg ikke veid meg i morgen. Men neste Fredag da er det veiedag igjen.

 

Ha en herlig helg alle sammen!!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan ikke vi ta å oppsummere hvem det er som ennå henger med her inne' date=' jeg klarer ikke å ha helt oversikten. Er dere enige i at det hadde vært lurt eller?

 

Jeg er (som dere ser) xldama.

startvekt: 95

vekt idag: 94,5

har som mål: 75

 

ps. jeg mener ikke at alle behøver å si hva de veier etc... men iallefall skrive navnene deres inn her, bare som en oversikt:-)[/quote']

 

veldig fint med oversikt, følte det forsvant så mange... skal vi fortsette med å sette uketall på linkene? Hva tenker du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enitS. Begynte på mandag, og vekta viste da 124,8 kilo. Altså veier jeg en del mer enn dere, men jeg har tyvekilosmål - eller å komme til et tosifret vekttall. Orker ikke å gå på 30-40 kilo med en gang. Første delmål er å dra hjem på juleferie med 120 på vekta. Kanskje et beskjedent mål, men jeg gir meg tid til å komme inn i dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

veldig fint med oversikt' date=' følte det forsvant så mange... skal vi fortsette med å sette uketall på linkene? Hva tenker du?[/quote']

 

ja jeg synes at det er lurt:-) håper det er flere som er enig i det!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

pst..... erfaringsmessig er det generelt utrolig gjennomtrekk her ...... ;)

 

Lover på tro og ære at jeg ikke skal være med på "gjennomtrekk" mine planer strekker seg et år fram i tid så jeg blir her en god stund.

 

Vet ikke hvordan dere har gjort det tidligere men lager dere en tråd hvor dere kun rapporterer inn resultater uke for uke? Eller blander dere inn litt tanker, ideer, spørsmål og annet sammen med resultatene?

 

Bare undrer?

 

- Guria

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fremdeles tresiffra her, men er da ett mindre nå (var 112.0) er 111 nå, men gir ikke opp, målet er 85-90 i løpet av 6 mnd. Men sola skinner og typen digger meg *S* hva mer kan jeg ønske?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvordan dere har gjort det tidligere men lager dere en tråd hvor dere kun rapporterer inn resultater uke for uke? Eller blander dere inn litt tanker' date=' ideer, spørsmål og annet sammen med resultatene?

 

Bare undrer?

 

- Guria[/quote']Litt forskjellig alt ettersom. Det har vært forskjellige som har funnet sine "tråder" om de har på en måte har identifisert seg med hverandre - omtrent som felles mål/metode = felles trøst (hehehe.....)

 

Personlig syns jeg det blir lettes å holde oversikten hvis det er en tråd pr uke, men så har vi jo f.eks. "fatburners" hvor vi skriver til det er fult....... Fordelen med det er jo at den kan følges fra begynnelse til slutt. På noen delmål har det vært en "prate" tråd og en resultat tråd.

 

Men som sagt,- holder en knapp på ukestråd med både prat og resultat. Det blir jo gjerne sånn at det er en liten "kjerne" som følger hverandre. Når det kommer nye til, starter de som oftest en ny tråd.

 

 

;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21
veldig fint med oversikt' date=' følte det forsvant så mange... skal vi fortsette med å sette uketall på linkene? Hva tenker du?[/quote']

er veldig behagelig å ha for å finne tilbake til, å det å finne riktig link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper dere har plass til ei til i str xl. Har vært her inne i fjor vinter, tok en laaang og fetende pause, og nå er det på'n igjen,-sukk! Har en evig drøm om å slanke meg FERDIG for en gangs skyld, og da selvfølgelig klare å holde den smale linje.

Ja,ja,- hvis det var så lett hadde det ikke vært noen vektklubb.

I DAG er en ny dag, jeg har lagt inn vekt og mål og så er det bare i sette i gang.

Start: 91 kg / 172cm.

Mål: ca 70.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...