Gå til innhold

hvem er nå inne på denne tråden:-)


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Så har gjengen på 20 - 30 tråden økt til 28. Her er de nye siden siste oppsummering:

 

TanteTroll

Boffeline

nezza

SteelAss

engeln

optimist1

Dordi

Kisa

 

En god helg ønskes til alle sammen med passe masse mat og passe masse trim! :(

 

Hilsen Pæra

 

4 Nye livsstilsomleggere ønskes velkommen!

 

trine 80

hyfsan

pitta

klinke

 

Av totalt 32 nick har 15 rapportert inne på vektrapporterings tråden og 12 på motivasjonstråden i uke 42.

 

Ha en fin 43 uke alle sammen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar
Gjest jeanett84

jeanett84 her.(blir 21år i desember)

Har samboer og to gutter

 

Startvekt: 87kg

Vekt nå:85 kg

Skal ned til:60kg

 

Vekta jeg skal ned til er vekta jeg var før jeg ble gravid meg tvillingene, og de er nå snart 9 mnder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er Tone1 og har vært her ca 3 uker, men har vel ikke presentert meg offisielt.

 

Jeg er 37 år og trønder (og gjett om det er gøy å være trønder i dag!!!! Heia Rosenborg!!!!)

Høyde: 170 cm

Startvekt 28.08.06: 106 kg

Mål: 70 kg

Vekt i dag: ca 94 kg (skal veie meg i morgen)

 

Så da er det vel 24 kg igjen til målet. Har gått ned nesten 20 kg i løpet av de 2 siste årene (mye opp og ned), og nå skal resten av kiloene til pers en gang for alle! Håper på å nå målet før august neste år.

 

Lykke til alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei' date=' jeg er Tone1 og har vært her ca 3 uker, men har vel ikke presentert meg offisielt.

 

Jeg er 37 år og trønder (og gjett om det er gøy å være trønder i dag!!!! Heia Rosenborg!!!!)

Høyde: 170 cm

Startvekt 28.08.06: 106 kg

Mål: 70 kg

Vekt i dag: ca 94 kg (skal veie meg i morgen)

 

Så da er det vel 24 kg igjen til målet. Har gått ned nesten 20 kg i løpet av de 2 siste årene (mye opp og ned), og nå skal resten av kiloene til pers en gang for alle! Håper på å nå målet før august neste år.

 

Lykke til alle sammen.[/quote']

 

Ja, heia Rosenborg!

 

Må vel også si heia Tone1 hvis det stemmer at du har gått ned 12 kilo siden 28. august, i løpet av 7 - 8 uker?!?!? Hvilken meny ligger du på og hvor mange trimpoeng har du pr uke?

 

Ble mektig imponert jeg da! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg vil også gjerne være med her.

 

Er en flittig leser, så jeg følger spent med på dere alle.

 

Har brukt vektklubben nå siden kursstart 31. august.

 

Ved kursstart veide jeg 125 kg. Har et mål om å gå ned 30 kg, til 95. Jeg er 180 cm høy, og kraftig benbygging. Har på det meste veid hele 138 kg.

 

Kurset var ferdig i forrige uke, hadde da gått ned 6,2 kg. Er i grunn fornøyd med det. Gikk ned mye i starten og helt i slutten av kurset. Endret menyvalget når jeg gikk svært, svært sakte ned midtveis i kurset.

 

Begynner på nytt kurs denne uka.

 

Har veie dager på torsdager.

 

Håper jeg får være med her i denne gjengen.

 

Hilsen Tone

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja' date=' heia Rosenborg!

 

Må vel også si heia Tone1 hvis det stemmer at du har gått ned 12 kilo siden 28. august, i løpet av 7 - 8 uker?!?!? Hvilken meny ligger du på og hvor mange trimpoeng har du pr uke?

 

Ble mektig imponert jeg da! :([/quote']

 

Kilotallet stemmer nok det ja, det sa svoooosj i starten, de første kiloene bare raste vekk. Etterpå har nedgangen vært på ca 1,2-1,3 kg pr uke. Når det gjelder meny, så må jeg med skam si at jeg spiser alt for lite, og derfor går vekten fort ned i starten også. Men det varer jo ikke evig, spareblusset ligger på lur og jeg jobber derfor med å få opp matinntaket. Jeg kan teorien og triksene, men psyken vil ikke være med... Kjenner at det ikke er sunt for meg å gå ned så fort, blir av og til svimmel og fryser lett. Men jobber med saken for å få en sunnere vektreduksjon. Jobbet bra i går da, feiret Rosenborgseier med deilig sjokoladekake ;-)

 

Jeg har mellom 10 og 14 trimpoeng i uka, det går helst i spinning og aerobic og styrketrening. Var fullstendig utrent da jeg startet da, så det har sikkert også hjulpet på vektnedgangen.

 

Visdomsord: Spis nok, selv om det er fristende å se at vekta går fort nedover ved å spise lite. Før eller siden sier kroppen stopp, og da er det lett å gi helt opp. Og alle vet vel hvordan det går med vekta vår da! (Been there, done that - mange ganger...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med.

 

Jeg startet på 95,4 for litt over en uke siden - idag veier jeg 92,4. Mitt første mål er 77,5 - da er BMIen under 30.

 

Mitt endelige mål er 65 kg.

 

Jeg kommer til å bruke ca et år på det tenker jeg, har ikke hastverk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange er dere som bruker denne tråden??

Hadde vært kjekt å få kontakt med noen av dere. Vi er jo i samme båt hele gjengen. Godt med oppbakking fra andre.

Jeg er 34 år, har to jenter 1,5 og 3,5 år.

startet kurs i januar, og går fortsatt på kurs, men håper at dette kanskje blir det siste, slik at jeg kan fortsette alene.

Da jeg begynnte veide jeg 99.8

Nå veier jeg 85.7

Som dere ser, så har jeg tatt dette med tid, det må jeg føler jeg, for å virkelig holde kiloene vekke for alltid.

mål er 65, men vet ikke om jeg kanskje må legge meg på 70, får se hva kroppen sier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Start: 96,2

Første veiedag:96,8 ;)((((, men inn 7 cm

Delmål: 86, 15. des

Sluttmål: 75

 

Har akkurat startet kurs nr 2 på nettet.

Noen her som har erfaring med trening på ball????

Noen som har noen gøye og nye treningsformer???????

 

Hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mange er dere som bruker denne tråden??

Hadde vært kjekt å få kontakt med noen av dere. Vi er jo i samme båt hele gjengen. Godt med oppbakking fra andre.

Jeg er 34 år' date=' har to jenter 1,5 og 3,5 år.

startet kurs i januar, og går fortsatt på kurs, men håper at dette kanskje blir det siste, slik at jeg kan fortsette alene.

Da jeg begynnte veide jeg 99.8

Nå veier jeg 85.7

Som dere ser, så har jeg tatt dette med tid, det må jeg føler jeg, for å virkelig holde kiloene vekke for alltid.

mål er 65, men vet ikke om jeg kanskje må legge meg på 70, får se hva kroppen sier.[/quote']

Hei, Ja det er kjekt å ha kontakt med andre i samme båt. Har selv en sønn på snart 15 mnd.

Du har vært veldig flink, og det er jo som de sier at det er best å gå ned over tid. Jeg er 96 og ønsker å komme ned i 75, helst 70, men tror ikke jeg klarer det.

Hvor er du fra? Bergen her.

Hilsen Lady

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 Nye livsstilsomleggere ønskes velkommen!

 

trine 80

hyfsan

pitta

klinke

 

Av totalt 32 nick har 15 rapportert inne på vektrapporterings tråden og 12 på motivasjonstråden i uke 42.

 

Ha en fin 43 uke alle sammen! :)

 

7 nye livsstilsomleggere ønskes velkommen!

 

jeanette84

tone1

Tone66

marisol

XXL1965

maria65

lady

 

Her inne på 20-30 forumet har vi startet opp med to tråder hvor vi rapporterer. En vektrapporteringstråd og en motivasjonstråd. Varierer fra uke til uke hvor mange som er inne å rapporterer og motiverer. Heng dere med! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tosta her.

32 år.

3 barn.

103 kg

målet er 79.

delmål er et stykke under hundre før jul....

 

Det gikk plutselig opp for meg at livet er over før vi vet ordet av det, og jeg sverget på at jeg ikke skulle sitte på slutten og angre på alt som ikke ble gjort! Altså nytt sunnere liv med en gang for muligens å forlenge livet og definitivt øke nytelsesevnen! Barna mine og min utmerkede og overfantastiske mann fortjener at jeg investerer i helsen min, men jeg selv fortjener det mest! Mitt nye og sunnere liv innebærer også en større prioritet av meg selv, ikke for å være ego, men for å beholde evnen til å også være der for andre, til å leve, til å nyte og prise livet fordi det er sinnsykt godt å være til! jeg er lei av å drasse på for mange kilo og si til barna at mamma ikke kan leke for hun har vondt i ryggen....jeg er lei av å pese opp bakken til barnahagen og si nei når junior ber meg kappløpe opp med ham....jeg er lei av å måtte bruke 10 ganger så mye krefter på å motivere meg til aktivitet fordi alt er så sinnsykt tungt...Satser ikke mot modelltilværelsen, ei heller mot topp idrettsnivå, jeg vil bare ha tilbake kroppen min så jeg kan leve et mere aktivt liv!! Alt er mulig bare man vil det nok!! Kan dere minne meg på dette om et par uker når motbakkene melder seg og godteposene roper på meg?? Når jeg feiger ut og trøster meg med kalorier og fett, kan dere riste meg litt og be meg huske hva jeg egentlig har lyst til, på lang sikt?? Be meg klype meg i bilringene og tenke meg om et par ganger til! Be megrette ryggen og gyve på , slik at jeg ikke føler meg så ensom!! Jeg skal prøve å være der for dere også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Happycat her og er 36 år, 3 barn og gift.

Start vekt: 107,4 kg

Etter 4 uker veier jeg 102,5 kg.

Målet er 72 kg, men jeg tar 10 kg i gangen.

Delmål før jul er å klare å komme meg ned til 97,4 kg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...
Jeg er med!

Jeg fører en slags dagbok inne på forumet' date=' men blir veldig gjerne med her også.

 

Starta på GR-kurs 23. oktober.

Startvekt: 96

Siste veiing: 94,3

Mål: 67-70kg

 

Ingen barn, gift med verdens beste mann, 24 år, 167 høy, trønder, lærer, bondekjerring. :-)[/quote']

 

Velkommen Curls! :)

 

Hvor i Trøndelag holder du til du da? Ble litt nyskjerrig skjønner du. Ikke så mange fra Midt-Norge her inne på forumet. Du kan sende meg en privat melding hvis du ønsker det.

 

Skrives!

 

Klem fra Pæra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg og!

Høyde: 165

Startvekt: 103,5 (18/10)

Vekt nå: 100,0

Har ikke meldt meg på noen kurs, prøver selv frem til jul. Men regner med at jeg melder meg på et i januar. Dette er moro! Uten å sulte og slite meg halvt i hjel har jeg tatt av 3,5 kg på like mange uker. Regner med at det vil stoppe litt opp i perioder, men så motivert som jeg er nå kan jeg ikke huske å ha vært noen gang :) Og det er viktig med venner/familie som backer opp. Mine nærmeste vet at jeg er i gang, og tar hensyn til det.

Lykke til alle medslankere! Dette klarer vi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slenger meg på her jeg og!

Høyde: 165

Startvekt: 103' date='5 (18/10)

Vekt nå: 100,0

Har ikke meldt meg på noen kurs, prøver selv frem til jul. Men regner med at jeg melder meg på et i januar. Dette er moro! Uten å sulte og slite meg halvt i hjel har jeg tatt av 3,5 kg på like mange uker. Regner med at det vil stoppe litt opp i perioder, men så motivert som jeg er nå kan jeg ikke huske å ha vært noen gang :) Og det er viktig med venner/familie som backer opp. Mine nærmeste vet at jeg er i gang, og tar hensyn til det.

Lykke til alle medslankere! Dette klarer vi :)[/quote']

 

Hei - du er flink som har kommet igang på egen hånd. Anbefaler på det sterkeste kurs - har alltid trodd at bare .......så skal jeg klare å gå ned. Det har gått en stund - men det blir alltid en grunn til å "unne" seg noe ekstra....

Er nå på kurs 2 - veide 115,5 da jeg startet - nå 103,2........ hadde aldri klart det uten den gode støtten en får avmeddeltakere - og ikke minst kursleder - hun er fantastisk........... Lykke til !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...