Gå til innhold

hvem er nå inne på denne tråden:-)


Gjest xldama

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Har gjennomgått tilbakemeldingene til xldama om hvem som er med her og har kommet frem til 20 stk.

 

xldama

elsi

heg

RosaPrinsesse

Pæra

Angi78

ingel

Cattis

Storogtung21

korsa

cice

enitS

xxl

Bente3

bollapinsvin

Huldra81

Elmelin

vil

exploria

Agirl

 

Håper jeg har fått med alle! Lykke til videre! ;)

 

Hilsen Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp meldt meg inn her inne idag, men har fulgt Grete Roede boken i et par uker nå. Fikk den av en venninde som hadde gått på kurs og som var kjempefornøyd. Start vekten min var 99,1 kg og det var bare skrekk og gru å innse at jeg var godt på vei mot 100. Har nå holdt på i to uker, men har ikke vært på noen vekt enda. Er faktisk litt redd for å se på vekten for tenk hvis jeg mister gnisten hvis den viser veldig lite nedgang. Noen her som forstår det? Men jeg merker jo at klærene sitter bittelitt løsere (tror jeg ihvertfall ;) og det hjelper på motivasjonen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var dagen kommet. jeg gikk opp på vekta og såg 600gr nedgang, men ble ikke fornøyd denne gangen.

Ned er ned, og jeg er kjempe glad jeg ikke gikk opp- men ..

 

Med tanke på siste halvannen uken ang muligheter for å trene, så bør jeg være fornøyd.. bare så kjedelig å svinge frem og tilbake slik. 200 opp, 600ned, 200 opp, 100ned.. osv..

 

Men stepmaskinen er på plass innen 2 ukers tid, så da blir det mer jevn trening hvertfall. De dagene jeg ikke får komt meg ut, så får jeg hvertfall trent hjemme. Dee er slik som armene er med på å bevege seg også, slik med håntak/staver som går frem og tilbake. Tror det blir bra.

 

God helg dere alle sammen!! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil veldig gjerne være med!

 

Litt info:

Jente på snart 25, begynte på kurs på ondag den 30.

 

Startvekt: 115,8 kg

Første mål: 100 kg

 

MÅL: 85 kg

 

Har satt et år på å gå ned alt.. :o

-Håper dere har det fint!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også med:

 

Startvekt: 99,4 kg

Første delmål: 90 kg (1. november)

Andre delmål: 80 kg (1. januar)

Tredje delmål: 75 kg (1.mars)

Fjerde delmål: 70 kg (1.mai)

 

Det viktigste er hovedmålet, dvs å ligge rundt 70 kg til våren, så om jeg skulle bruke litt lenger tid til 90 og 80 kg, så er det hovedmålet som er viktigst!!!! Første dag på Grete Roede i dag, så kan først si noe om utvikling neste tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Startet på kurs 1 i forrige uke, og vil gjerne være med i denne gruppen.

 

Jeg veide 98 kg, og jeg ønsker å gå ned 15-20... Long way to go:)

 

Veiedag onsdag.

 

Første veiing 06.09

 

startvekt: 98

1.veiing: 96.4

 

Ned: 1.6

 

Ønsker dere en fin helg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er veiedag i dag, men jeg har ikke fått veid meg- så det gjør jeg neste uke. Men føler ting er komt litt i kontroll igjen nå, så jeg gleder meg til å få ta fatt på neste uke.

 

Småtta har vert syk hele uka, og torsdag og i dag har vi vert hos foreldrene mine. Så de har hatt henne så jeg fikk gått på skolen. Hun fikk antibiotika på onsdag, så nå er hun begynt å komme i form igjen.

Det gir rom for å finne på noe og komme seg litt mer ut.

Herlig!!:-)

 

Ha en flott helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare måtte veie meg i dag tidlig... står stille på vekten..

Er fornøyd med det etter en uke med ustabilitet i matveiene, lite søvn og mosjon.. men fredag kommer fremdeles til å være veiedagen min fremover.

 

å nå er det bare til å gripe fatt i mulighetene som kommer fremover når det gjelder å få trent og komme seg ut. :-)

 

Ha en fin helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er med på tråden, men har ikkje fått vegt meg denne veka. Eg har trent bra også denne veka, men mat har det blitt alt for lite av!!

Mandag reiser vi til sydlegare strøk, so det blir ingen rapportering frå meg før om to veker!! Målet for ferien er å ikkje gå opp frå forge måling! :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vil også være med!!!!!

Start: 108,6 kg ( for snart 2 uker siden)

I dag 106,5 ( men skal veie meg først på mandag )

Jeg har startet på egen hånd 28 aug og starter på internettkurs 18 sept.

såg at det var noen som hadde oppsummert alle sammen. Har du fremdeles oversikt hvem som er med og hvor mange det nå er.?

Mål: er ikke sikker på hva målet er, jeg har vært så tung lenge, synes det er viktigere å ha delmål som å gi meg selv en premie for hvert 10 kg jeg tar av. når jeg veier 98,6 skal jeg tattoo'ere meg på ankelen.

Jeg fortsetter med å veie meg på mandager når netkurset begynner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

et siste forsøk på Grete Roede kurs, meldte meg på i kveld. Det begynner ikke før 26.oktober-så det er mye jeg kan gjøre selv før den tid.

En spent følelse i magen.. siden jeg gikk opp sist på kurs, men det er jo slanket bort igjen. Velger å tro at det er "once in a lifetime" opplevelse..

Sug i magen også, positivt sug.. god kveld videre alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det er reit at jeg også henger meg på. Ser ut som det er masse hygglige jenter her inne og vi har alle vårt og slite med.

Lørdag 16/9 : Måtte bare starte idag så veiedag blir lørdager :-)

 

Vekt :100,5 kg

 

Midje: 97 cm

 

Hovedmål 25-30 kg, kortsiktig mål 10 kg til nyttår !

 

Sliter med å komme meg ut for å trene etter jobb. Det er den største utfordringen og røre seg for helsas skyld. Sliter med høyt blodtrykk og skuldere og nakke, da er det enkleste å bare sette seg ned når man kommer hjem.

 

 

 

 

Kisa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har gjennomgått tilbakemeldingene til xldama om hvem som er med her og har kommet frem til 20 stk.

 

xldama

elsi

heg

RosaPrinsesse

Pæra

Angi78

ingel

Cattis

Storogtung21

korsa

cice

enitS

xxl

Bente3

bollapinsvin

Huldra81

Elmelin

vil

exploria

Agirl

 

Håper jeg har fått med alle! Lykke til videre! :D

 

Hilsen Pæra

 

Heisann!

 

Så har gjengen på 20 - 30 tråden økt til 28. Her er de nye siden siste oppsummering:

 

TanteTroll

Boffeline

nezza

SteelAss

engeln

optimist1

Dordi

Kisa

 

En god helg ønskes til alle sammen med passe masse mat og passe masse trim! :)

 

Hilsen Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med. Helt ny på denne nettsiden, gleder meg til å bli "kjent" med dere.

Vekt forrige uke: 95.7 kg. Ønsker meg ned til 72 kg. Har ikke veiet meg denne uka, tenker jeg gjør det tirsdag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Jeg startet i vektklubben i går... Har veldig lyst til å være med på denne tråden..

jeg er 31 år 2 barn

vekt 92,5

høyde 1,64

mitt første mål er 80kg

mitt endelige 65 kg

veiedag på mandag.......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

til listen

 

Jeg er 23år og vil ned fra 84 til ca 60.

Har lavt stoffskifte, så det er litt ekstra tungt for meg, men det gikk siste gang, faktisk.

 

Sånn delmålsmessig, så er jeg glad om jeg kommer til 80 før jul. Har slettes ikke hastverk :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar


×
×
  • Opprett ny...