Gå til innhold

motivsjonsgruppen uke 35


Gjest storogtung21

Anbefalte innlegg

Gjest storogtung21
Jeg kan hjelpe deg.

Frokost; 2 brødrasjoner(=60 gram) og 2 påleggsrasjoner (=40 gram)=220 kcal

Lunsj; 3 brørasjoner / 90 gram og 3 påleggsrasjoner / 60 gram=330 kcal

Mellommåltid; 1 brødrasjon og 1 påleggsrasjon= 110 kcal

Middag; 1' date='5 middagsrasjon(225g)+ 1,5 potetrasjon=225gram+ saus og annet tilbehør=600 kcal

Kveldsmat; 2 brødrasjoner og 2 påleggsrasjoner= 220 kcal

Melk; 3 melkerasjoner = 200 kcal

Frukt; 3 frukter=200 kcal

+ grønnsaker!!

 

Lykke til !!

 

XXL[/quote']

 

 

da hade jeg gjort det nesten riktig i hvertfall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, så var dagen kommet og jeg gikk opp på vekta... den viste 600gr ned, men er ikke helt fornøyd. Veldig glad for at jeg ikke gikk opp, men skulle ønske jeg gikk ennå mer ned.

 

Men ned er ned, og med tanke på den siste halvannen uken, så er det jo et bra resultat.

 

I morgen blir det en liten tur, og vi skal i besøk til et par venner av meg.

 

Stepmaskinen kommer på plass om et par uker. :-)

 

God helg alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det straks midt på natta, 2 av helgens kvelder er snart over og jeg har klart å styre unna kaloribombene jeg vanligvis hiver meg over i helgene. Hele familien har kost seg med deilig middag nå i kveld, følelsen av helgekos har derfor vært tilstede. Det er slitsomt å være så grusomt opptatt av mat som jeg er når jeg nå slanker meg. Tenker gram og kalorier hele tiden, blir sykelig opptatt av mengder og får nesten ikke til å spise hvis jeg ikke har full kontroll. Har problemer med å spise vanlig mat, finner ut at det meste er for søtt/fett/kalori-rikt(og når jeg ikke slanker meg hiver inn det meste). Ganske sykt spør du meg. Det er desverre noe som heter "alt eller ingenting". Hvis(når!) jeg kommer i mål denne gangen skal jeg virkelig satse på vektstabilisering. Har et langsiktig mål, sommeren 07 håper jeg å være 15-20 kg lettere. Jeg har veldig lyst på noen raske kilo av i starten, har behov for noen nye klær og skal ha det som belønning etter de første 6 kg.

 

Godt å se at vi er mange som skal hjelpe hverandre. I morgen håper jeg på en skogstur. Har lyst til å være ute etter kun innetrim på treningssenter denne uka. Får se om jeg finner en tur-kamerat, gubben er heldigvis lett å få med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er inne i en tung periode når det gjelder mat.. er så lei mat!.. tenke mat, spise mat, forbudt mat, .. håper den perioden snart er over.

 

Så lett for å sprekke skikkelig i slike perioder, men har holdt ut så langt.. skal klare å bite tenna sammen og ikke sprekke.

 

Syns det er flott å lese innleggene deres, alle er så flinke!!

og det er fint å se at andre også har sitt å slite med, med det mener jeg at man ser at man ikke er alene selv om det føles slik noen ganger. Man tenker at dette skal jeg også klare, stå i mot.

 

Ha en fin uke alle sammen!:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest storogtung21

å jeg har vel sån ca klart å styre unna det meste. var på kino igåpr, da pleier jeg vanligvis å drikke cola, spise bacon crisp og en stor pose med små godt. men igår spiste jge en rull med krokan sjokolade og drakk bonaqua=) det vra en liten forbedrelse i hvertfall. var dumt å veie seg for tidlig(onsdag) når dne egentlige dagen var igår. gubben døtrta meg opp på vekta og til min skuffelse så veide jeg da 99,2 istede for 98,8. men er fortsatt over 1 kg ned da=) håper på en kg til uka som kommer. nå skal jeg klare å vente helt til fredag. jeg lover....

 

 

jeg og samboeren min har skaffa oss ett lite skjema her hjemme, som fungerer som en veldig god motivasjon....

 

står 15 uker under hverandre.......... for hver gang jeg er å trener får jeg ett stjerne klistre merke på linja bortenfor uke tallet. når fredagen kommer å jeg skal på vekte, så får jeg ett rødt hjerte klistremerke hvis jeg har godt ned 1 kg.

 

utrolig men det hjelper på motivajonen. så i dag skal jeg få mitt 4. stjerne denne uka=)

 

lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye inneliv for meg denne helga. Minstemann på 16 mnd har blitt syk med hals- og ørebetennelse. Høy feber og "ondt" her og der. Er selv forkjøla og føler meg ganske daff!!! Håper jeg kommer meg ut i frisk luft i løpet av dagen. Greier helt sikkert å rusle en tur i alle fall.

 

Blir veldig usikker på matinntaket når jeg får slike rolige dager. Sier til meg selv at jeg må fortsette å spise etter menyen men det føles så mye ut når jeg er så rolig.

 

Hadde lørdagskveld med sen middag og noe snop i går. Sum kcal ble ikke så aller verst men kjenner at de "vanlige" dagene kjennes mye bedre ut for kroppen og fordøyelsen.

 

Nå er det en bolledeig som står og venter på meg, ;) skal ikke spise noen selv når de kommer nystekte ut av ovnen. For å være ærlig så frister det mye mer med grovt knekkebrød med pastrami og agurk!

 

Skal nok komme meg igjennom den siste helgedagen uten alt for mye tull.... for det fortjener jeg!

 

Pæra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...