Gå til innhold

TORSDAGSKLUBBENs chattetråd


Anbefalte innlegg

Hei!

Prøver meg på å starte opp ein ny tråd - den "gamle" vart litt rotete,

og mange hadde "hoppa av"...håper på aktive deltakarar i torsdagsklubben!

 

ALLE ER VELKOMNE TIL Å VERE MED!

 

No har eg vore med sidan 1.januar. Vil iallfall halde på vidare til jul -håper eg då kan begynna med stabilisering! I dag og i morgaon blir det masse trim - eg skal på trenarkurs i turn og gymleik for små barn - frå 10-15 begge dagane....!!!!

Skal ta med med masse drikke og god og riktig mat - slik at eg ikkje vert frista til å handle masse usunt i kiosken!

 

BLI MED DÅ VEL!!!!

 

God helg!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, Jajo!

 

Er du heilt åleine i torsdagsklubben? Eg var med på "ned 8-10 kg utover våren" i vår, og greidde faktisk å gå ned ti kilo frå januar til juni. Veldig nøgd med det!

 

Diverre vart det ein laaaaang sommar, tilbrakt i utlandet, utan min kjære sykkel, så 2,5 kilo har kome på att.

 

No er eg klar for å ta meg sjølv i nakken, og byrja å trena og passa på inntaket igjen.

 

Er det slik å forstå at de veger dykk kvar torsdag, og legg inn resultatet i ein eigen tråd? Det høyrest veldig greitt ut, eg blir gjerne med!

 

Eg starta på 77,5 kg i januar, og var nede i 67,5, er oppe i 70 blank i dag. Målet er å koma ned på 62-63 til slutt, og bli der! Det siste er kanskje det vanskelegaste, det er så utruleg lett å hamna på skråplanet igjen når ein sluttar å "slanka" seg. Prøver å tenkja på det som kosthaldsendring meir enn slanking, men det er så mange unnatak og fristelsar, sosiale samanhengar med all slags godt, så det er hardt. Eg må nok slåst mot vekta heile livet, trur eg.

 

Vel - håpar eg har forstått det rett no, så eg legg inn eit resultatinnlegg òg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Prøver meg på å starte opp ein ny tråd - den "gamle" vart litt rotete' date='

og mange hadde "hoppa av"...håper på aktive deltakarar i torsdagsklubben!

 

ALLE ER VELKOMNE TIL Å VERE MED!

 

No har eg vore med sidan 1.januar. Vil iallfall halde på vidare til jul -håper eg då kan begynna med stabilisering! I dag og i morgaon blir det masse trim - eg skal på trenarkurs i turn og gymleik for små barn - frå 10-15 begge dagane....!!!!

Skal ta med med masse drikke og god og riktig mat - slik at eg ikkje vert frista til å handle masse usunt i kiosken!

 

BLI MED DÅ VEL!!!!

 

God helg!

 

Jajo[/quote']

 

 

Hei !

 

Jeg er en jente på 28 år som forsøker å gå ned ca 10 kg.

Problemet mitt er motivasjon.. Kjæresten min sier at jeg har perfekt kropp og at han liker den akkurat som den er.. men jeg er ikke enig.. mye å forandre på synes jeg.. Mage, hofte, lår og rygg kan miste litt fett..

 

Jeg trener masse og spiser sunt, men noen ganger kan det være lett å droppe treningen.. Vondt i hodet, støl i kroppen.. Og når kjæresten i tillegg sier at jeg ser veldig fin ut, forsvinner treningslysten..

 

Derfor er jeg her !

Gikk ned 10 kg på 1.5 mnd med Nokadietten og vil nå, med sunt kosthold gå ned ytterligere 10 kg. Dvs, blir jeg fornøyd etter 5, gir jeg meg der.. Vil jo ikke bli syk heller.. Veier 78,4 kg nå og har lyst til å nærme meg 70... Er 1.78m og har litt tung beinbygning..

 

Fint å ha et forum, slik at man ikke føler seg helt alene..

Stå på alle sammen !

 

Ha en fin dag ! ;))

 

Smurfine

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flott at fleire vil vere med i torsdagsklubben! Håper dette kan vera ein aktiv tråd kor me kan oppmuntra kvarandre, gje kvarandre treningstips, gode råd om ditt og datt og elles berre kunna skriva det me vil!

 

Eg veit kva eg MÅ gjera for å gå ned i vekt! Eta rett! Eta nok! Trena regelmessig!

Så lett, og likevel så vanskeleg........

 

Snakkes!

 

Jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei, hei!

 

No er eg litt forvirra her - er det berre meg som legg inn resultat i resultattråden? Og når me gjer det slik at me redigerer i tidlegare innlegg, kjem det ingen nye innlegg, og dermed forsvinn vel tråden ut i botn her om litt. Eg veit ikkje heilt kvar eg skal rapportera, eg no, men det viktigaste er vel at eg veit sjølv korleis det går...

 

Er det nokon andre her inne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er innom å kikkar her og der nesten dagleg eg!! Men vil ikkje skrive innlegg "til meg sjølv" heile tida..... Eg har ikkje tenkt å gje meg!!!!

Fint visst me kan støtta kvarandre vidare! Eg har berre vore litt stressa den siste tida - det er ikkje bra! Då sklir det ut - eg gløymer å ete, går kanskje ein heil dag utan mat... og orkar ikkje trene eller trimme...

Det visar på vekta òg....kroppen vil ikkje vere med på slike dårleg rutinar!

Frå i dag skal eg fokusere masse på å ete kvar 3.time og minst ein liten tur kvar kveld!

 

Håpar andre og hiv seg på!

 

God helg!

 

jajo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...