Gå til innhold

Helger er verst


Gjest Puls01

Anbefalte innlegg

Heisann.. Jeg har fulg med flere her inne og kastet meg på flere tråder. Motivasjonen blir så mye bedre når jeg har dere som hjelp. Jeg har fått gode tips og er fornøyd med mitt nye forhold til mat og trim. Tinger er bare at hverdagene går kjempebra. Jeg trimmer, spiser riktig og er fornøyd med meg selv hver kveld når jeg legger meg. Men, så kommer helgene og da blir alt ødelagt av meg selv som spiser og drikker litt vel mye. Så derfor er mandager de verste dagene for meg.

Men men...jeg gir ikke opp å miste de 8 kiloene som jeg ønsker å få bort.

Dette er min motivasjonstråd. Er det flere som føler det som meg så hiv dere på. I dag har jeg spist en god frokost og gått en tur på 20 min...alt dette før 0830 i morrest.

Ha en fin dag folkens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går riktig bra... Jeg gikk kjempelang tur i går og hadde 10 000 skritt på skritt-tellern før jeg helt utmatta gikk til sengs i går. Jeg kjenner det i hele kroppen at jeg har rørt på meg . Vet ikke helt hva dagen bringer...jeg er lemster og lite lysten på aktiviteter i dag. Jeg spiste frokost, lunsj og middag i går...hadde inga behov for noe ekstra på kvelden. Jeg er ved godt mot

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei Puls01,

Du har ikke mulighet til å ta litt lengre trimturer i helgene da?? F.eks tur i skogen el. lign (trim i oppoverbakke eller raskt tempo gir veldig bra med trimpoeng), så er det ikke så farlig å unne seg litt ekstra i helgen.

 

Jeg ser på det som et mål for fremtiden, når jeg skla over på å spise "normalt" igjen - at jeg skal være flink til å spise sunt og riktig i ukedagene og unne meg litt ekstra i helgene.

 

Lykke til!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...