Gå til innhold

sommeren er over....


Gjest krepsedama

Anbefalte innlegg

Gjest krepsedama

Ja, og så er oppgjørets time kommet! Jeg fylte 60 i sommer, men vekta er godt over 70 - nei faktisk var den 76,5 da jeg meldte meg på sist tirsdag. Og i morgen er det ny veiing og inntasting av vekt og mål. Har ikke gått på kurs før og det er første gang jeg er med i vektklubben. Syntes denne delen av det virket litt koselig, så jeg vil prøve etterhvert å bli litt kjent med dere.

Jeg har et mål om å komme meg tilbake til 65 kilo - det var jeg i fjor sommer. Men året har vært litt bratt..... Brakk ankelen før jul i fjor og ble operert og gipset i 6 uker. Var i shape helt tilsommeren, og den har jeg nytt i stoooort monn! Men så kom "regnet"! Og nå er det nok. På fredag startet noen av damene på jobben "vektvokter"-gruppe. Vi skal veie oss overvåket av hverandre og samtlige sto over fredagskaka! Ikke verst.

 

Jeg er optimist inntil det motsatte er bevist, men jeg kommer nok helt sikkert til å be om støtte. Tenkte å greie målet på 65 kg før jul ..... og jeg ønsker meg selv lykke til.

God søndagshilsen fra krepsedama på over de 60 med mann - 3 barn - 8 barnebarn + 2 stebarnebarn. Ha det - nå må jeg ut på tur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...