Gå til innhold

Etter en uke med reductil og G.r kost:


Gjest Frustrert frue

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue

Det Virker jo!!

 

Etter flere mnd. hvor vekten har stått stille var det i dag fantastisk og se at vekta viste 1,2 kg mindre.

 

Jeg hadde 14 trimpong sist uke ,noe jeg har ofte hatt før også. Jeg har spist rundt 1600 kcl om dagen og tatt en reductil pille sammen med frokosten.

 

Har hatt litt vanskelig for å sovne et par kvelder men ellers så merker jeg ingen bivirkninger.Det er kanskje litt tidlig også.

 

Nå skal jeg ikke narre dere alle til å kjøpe dyre slankepiller men for meg som også vurderer oprasjon så er det veldig viktig å se at det er mulig å gå ned på andre måter.

 

Veien er lang...Skal ned ca. 60 kg men nå har jeg ihvertfall fått håpet tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også startet på 1600 kcal pr dag, holdt på i to dager bare og begynte på reductil for ca. en uke siden. jeg har holdt på med vekta nå ganske lenge og opplever at det står rolig nesten hele tiden! Skal ned nesten samme antall kg som deg.

 

Så flott å høre om det flott resultatet ditt. Nå gleder jeg meg nesten litt til mandag :D og veiing!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med vekttap, det er jo flott!

 

Men... er ikke 1600 kcl fryktelig lite når en skal ned så mange kilo? Spørs vel kanskje på utgangspunktet, men eg skal ned like mange kilo og ligger på Meny 5 - 2500 kcl

 

Bare spør eg :-)

 

Det Virker jo!!

 

Etter flere mnd. hvor vekten har stått stille var det i dag fantastisk og se at vekta viste 1' date='2 kg mindre.

 

Jeg hadde 14 trimpong sist uke ,noe jeg har ofte hatt før også. Jeg har spist rundt 1600 kcl om dagen og tatt en reductil pille sammen med frokosten.

 

Har hatt litt vanskelig for å sovne et par kvelder men ellers så merker jeg ingen bivirkninger.Det er kanskje litt tidlig også.

 

Nå skal jeg ikke narre dere alle til å kjøpe dyre slankepiller men for meg som også vurderer oprasjon så er det veldig viktig å se at det er mulig å gå ned på andre måter.

 

Veien er lang...Skal ned ca. 60 kg men nå har jeg ihvertfall fått håpet tilbake.[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ligger på 1750 kcal om dagen, og funnet ut at det passer best, og med ca 13 trimpoeng i uka. Skal også ned ca 60 kilo.

Jeg har prøvd litt av hvert.

Men kurs leder og jeg har funnet ut at vi prøver dette en stund.

Har litt med hvordan forbrenning og hvor mye en trener. Så det kan funke greit med mindre mat:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frustrert frue
Gratulerer med vekttap' date=' det er jo flott!

 

Men... er ikke 1600 kcl fryktelig lite når en skal ned så mange kilo? Spørs vel kanskje på utgangspunktet, men eg skal ned like mange kilo og ligger på Meny 5 - 2500 kcl

 

Bare spør eg :-)[/quote']

Jeg har prøvd 2500 kcl . Det var det jeg ble anbefalt av kursleder.!

Gikk ikke ned vekta stod bom stille.

Prøvde meg litt frem selv og har endt opp på 1600 kcl.

 

Det er ikke mange år siden det var maks anbefalt daglig inntak på maxi kurs.

Gikk ned over 20 kg for noen år siden og da var det det som var opplegget.

 

Mange overvektige har problemer med å fordøye karbohydrater,det tror jeg er noe av grunnen til at jeg ikke går ned når jeg spiser 2500 kcl.

Det blir for mye brød og poteter.

 

Hvis 2500 kcl. fungerer for deg så burde du holde deg til det og kose deg med all den maten du kan spise, så får vi andre sulte litt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med at 2500 kcl er mye, så eg holder meg til ca 2000. Kursleder er ikke enig med det, men... Bruker helle vanlige produkter og ikke lett så kommer en fort opp i rett mengde uten at det blir så veldig mye.

 

Hvertfall, det virker nå hos meg foreløpig, men er jo i mye mer aktivitet enn eg har vært på maaaaaaaaaaaange år :-)

 

 

Jeg har prøvd 2500 kcl . Det var det jeg ble anbefalt av kursleder.!

Gikk ikke ned vekta stod bom stille.

Prøvde meg litt frem selv og har endt opp på 1600 kcl.

 

Det er ikke mange år siden det var maks anbefalt daglig inntak på maxi kurs.

Gikk ned over 20 kg for noen år siden og da var det det som var opplegget.

 

Mange overvektige har problemer med å fordøye karbohydrater' date='det tror jeg er noe av grunnen til at jeg ikke går ned når jeg spiser 2500 kcl.

Det blir for mye brød og poteter.

 

Hvis 2500 kcl. fungerer for deg så burde du holde deg til det og kose deg med all den maten du kan spise, så får vi andre sulte litt..[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...