Gjest Maggedutti Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei alle som er på slankeren. I dag var vekten ned enda 0.8 kg og det er kjekkt å se 6 tallet først. Nå er jeg ned i 69.4 og 1 cm rundt livet, så der er resultatet i dag 79 cm. Jeg synes der er ok å kunne legge inn i dagsrapport hva man spiser, det gir meg en god kontroll. Jeg driver gymnastikk hjemme og det føles bra. Jeg ønsker dere alle lykke til med de kiloene som alltid er så vanskelig å få av, de siste 5-6. Men stå på jenter i alle aldre. Målet for den enkelte er der fremme. Ha en fin dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Tigerreka Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Er det ikke rart hvor glad man blir for hver minste lille nedgang man får? Hver eneste 250 gr som forsvinner fra meg så tenker jeg: Det var en smørpakke til ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sans1 Skrevet September 19, 2006 Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Hei Magedutti, gratulerer med bra resultat!! Det er så utrolig deili å få igjen litt for dette strevet Tigerreka - det var en ny men absolutt råkul måte å se det på... Smørpakker, hahaha. Da hadde jeg gått ned nesten 3 smørpakker ved veiing i går.. Utrolig bra!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Arkivert
Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar