Gå til innhold

Ikkje FOR seriøs slanking..


Gjest yvonne21

Anbefalte innlegg

Gjest yvonne21

Hei!

Er det andre her som ikkje går på kurs og ikkje har en streng kur?

Eg vil slanke meg 10 kilo, men komme ikkje til å slutte å drikke brus og spise snop i helgene...

Andre her som bruker trening som hoved slankemetode?

 

Prøver å spise sunnere, har begynnt å spise frokost nåke eg aldri har gjort eller likt! Ellers prøve eg å presse inn 4 måltider, spiste berre to måltid før og drakk masse brus. Håper på at en liten forandring i matveien kan vera nok til å gå ned i vekt!! Spesielt siden eg har begynnt å trene no, nåke eg aldri har gidda før!

 

Andre her som prøver den metoden eller har gjort det?

 

Yvonne 21år

72 kilo

177cm

Vil ned til 62( viss fette forsvinne kan eg godt vege meir, siden muskler veger en del)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Christophine

Eller ihvertfall nesten! Fra 19. april til 5. september gikk jeg ned 15 kilo. Etter det har det sklidd litt ut, men nå skjerper jeg meg og tenker meg om! Til nå har jeg ikke telt kalorier, gramvekta tok jeg fram for første gang i dag! Min fremgangsmåte var å kutte ut alt godteri, unntatt det jeg "måtte" i sosiale sammenhenger, tilsvarende en porsjon is eller en kakebit en gang i måneden. Og spise sunn mat i passelige porsjoner. Frokost og lunsj hver dag. I tillegg begynte jeg å trene/mosjonere, og å like det! Jeg drikker ikke brus (eller jus), spiser ikke sjokolade eller sukkertøy, men har begynt å spise kaker/kjeks/pizza igjen. Det bør gå bra, om jeg bare er forsiktig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville bare si at 10 kg ned hørtes litt dramatisk ut for deg med din høyde, med mindre du har en ekstrem lett benbygging.

 

Som du selv sier, ikke tenk for mye på slanking, men tren litt ekstra, så kommer kroppen til å stramme seg opp av seg selv, uten at du ser for mye på vekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest yvonne21

"Stopper" når fette er vekke, så 10 kg er det mulig at det ikkje blir! Var ned i 62 kilo før, men då eigde eg ikkje muskla på kroppen så blir vell nåken kilo tyngre no når eg e fornøyd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...