Gå til innhold

Solsikkegruppa uke 41


Gjest annetje

Anbefalte innlegg

Åpner denne uka - siden ingen har vært her før meg. - Håper det er ok!

 

Jeg har klart det igjen - tross sykdom og kun 8-9 trimpoeng. Jeg er 78,9 (ned 800g også denne uken), mannen skal kjøpe bukse og jeg har mindre enn 15 kg igjen til målet. Midjen står stand by - det har vel med lite trening å gjøre - samt at der er mye overflødig hud etter at jeg fikk tvillingene - og jeg vet faktisk ikke om det kan slankes bort.

 

Målet for denne uka er å holde vekten - det blir nemlig mye selskapelighet neste helg. - 6 kg igjen før jul - det burde gå.

 

Anja37 - da er jeg 11 mnd eldre enn deg da. Mange sporty gaver - jeg skal også ønske meg nye spinning sko. Staver har jeg, men de får jeg aldri brukt - går jo helst med vogn.

 

Dere er flinke - og det er gøy å tilhøre et slankeforum - blir litt mer forpliktende - kan liksom ikke skryte til gud og hver mann om hvor mange gram en har tatt av osv. Glad i dere!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at Annetje var et par minutter før. Men kan gjerne poste på den andre senere hvis det blir resultatet.

 

Nå er jeg glad jeg har tatt mål også. Det ble som fryktet, vekta nar gått opp bittelitt, men måla har gått ned, så da er det ikke så ille likevel. Har hatt ei sosial langhelg med mye god mat og drikke, men med litt trim også. Venta meg ikke all verdens resultater med andre ord.

 

Vekt: 83,1 (+ 0,2)

Hals: 38 (-1)

Overarm: 34

Bryst: 112 (-1)

Midje 98 (-2)

Hofte 110 (-4)

Lår 63 (0)

Legg 40 (-1)

Trimpoeng 17,8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarer på begge trådene, jeg, så er jeg sikker på å treffe :-)

 

Har ikke vært knallresultater for meg heller... Målet om å komme under 90 ble ikke nådd, men jeg har i allefall gått ned bittelitt. Vekta stoppet i morges på 90,8 (men i går var jeg nede i 90,5... Velger å registrere dagens likevel...)

 

Målene er litt rare, jeg har gått ned noen steder, opp andre steder, og ligget fast noen steder

 

Vekt: 90,8 (- 0,1)

Hals: 37 (-1)

Overarm: 34 (-1)

Under brystene: 89 (-2)

Midje: 94 (0)

Navle: 109 (+3)

"bilring": 117 (+2)

Hofte: 119 (-1)

Lår 73 (0)

Legg 43 (0)

Trimpoeng 10,8

 

Jeg har altså gått opp flere cm enn jeg har gått ned, til tross for en liten vektnedgang. Vel - tar det som en inspirasjon til å bli flinkere til å trene.

Er det forresten noen av dere som bor i Oslo-området? I såfall kanskje vi kunne tatt en felles treningsøkt en gang?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei alle sammen!

 

Ja, vi er ivrige med to paralelle tråder, men kanskje vi kan bruke denne siden her er flest registreringer? ;)

 

Prøver å legge på en rangering med stjerne, så er det kanskje lettere å se hvilken tråd som "gjelder" denne uken... håpe det er OK...

 

Jeg skal lage en oppdatering med 1solsikkes resultater også, legger det inn litt senere...

 

Heldigvis har både vekten og målene mine pekt nedover denne uken..

 

Vekt 82,8 kg (ned 1,2 kg)

Hals: 35,5 cm (ned 0,5 cm)

Bryst 101,5 cm (ned 2 cm)

Midje 92 cm (ned 2 cm)

Rumpe: 106,5 cm (ned 1,5 cm)

Lår: 61,5 cm (ned 1 cm)

Arm 33 cm (ingen endring)

Totalt ned 7 cm

Trimpoeng: 24,7

Hurra - jeg krymper!

Utrolig deilig at innsatsen både mht kost og aktivitet gir positive utslafg på målene...

 

Mandagsklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

...med data fra

..1solsikke - Ikke fortvil over litt oppgang, du krympet jo så kraftig forrige uke, kanskje kroppen din bare holder på litt ekstra vann? Stå på videre!!

 

..Pinkie - Med så utrolig flott resultat forrige uke, er det kanskje ikke så rart at vekten har økt bittelitt...?? og kroppen har jo uansett krympet mange flotte cm'ere!!

 

..Nique - Gratulerer med nedgang på vekten! Når jeg regnet over cm'erne dine, kom jeg til like mye opp som ned... Men du har jo krympet på de stedene som er minst utsatt for variasjoner mht hva som måtte befinne seg i magen...

 

..Annetje - Du har virkelig kommet i et utrolig flott sig og funnet en fin balanse som gir deg jevn og flott vektnedgang! Gratulerer med enda en uke med strålende resultat og det til tross for sykdom!!

 

...Aina37 - Gratulerer med super vektnedgang denne uken også! Du får virkelig lønn for strevet og utholdenheten din, og at resultatene ikke lar vente på seg når du trener å står på slik du gjør!

 

...Sus - Kjempeflott at du fremdeles henger med oss. Ikke lett å krympe når du er syk eller være i aktivitet. Jeg synes det er flott at du står i ro mht målene dine og ikke har økt noe i sykdomsperioden. Kanskje det er motiverende om du får kjøpt en ny vekt...?? Ønsker deg god bedring!

 

...Latte - Gratulerer med flott vektnedgang og mål som krymper. Du får nok uttelling for alle trimpoengene dine.. muskler forbrenner jo mer...

 

...Ixie - Så flott at vekten går nedover! Jeg forstår godt at du blir litt frustrert når du opplever at du går sakte ned, men det går jo ihvertfall riktig vei! ..Og mange bekker små... gjør at du kommer i mål selv om det evt tar lenger tid enn du hadde håpet på - det er jo også sunnere for kroppen å gå rolig ned...

 

1solsikke 34 år, høyde 175 cm, 93kg, Mål: 85 kg til jul, Internett-kurs

Uke 39 Vekt 94,9 (opp 1,9 kg), Midje 87 cm,

hals 36 cm, overarm 38 cm, bryst 105 cm, ende 107 cm, lår 75 cm

Uke 40: vekt er 93,3 (ned 1,6 kilo), Midje 82cm (ned 5 cm), hals 34 cm (ned 2 cm), arm 36 cm (ned 2 cm), bryst 100 cm (ned 5 cm), ende 108 cm (ned 1 cm), lår 73 (ned 2 cm) Totalt krympet 17 cm!!! KRYMPEDRONNING UKE 40

Uke 41: Vekt 95 kg (opp 1,7 kg)

 

Pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

Uke 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

Uke 40: Vekt: 82,9 kg (ned 2,3 kg totalt -1,6 kg) hals: 39 cm, overarm: ? glemt å måle! bryst: 113 cm, midje: 100 cm (ned 1 cm) hofte: 114 cm, lår: 63 cm, legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8. VEKTDRONNING & TRIMDRONNING UKE 40

Uke 41: Vekt: 83,1 kg (+ 0,2 kg), Hals: 38 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm, Bryst: 112 cm (-1 cm), Midje 98 cm (-2 cm), Hofte 110 cm (-4 cm), Lår 63 cm (0 cm), Legg 40 cm (-1 cm) Totalt ned 9 cm. KRYMPEDRONNING UKE 41!

Trimpoeng 17,8

 

Nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

uke 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

uke 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

Uke 40: Vekt: 90,9 (ned 0,7 kg), Midje: 94 cm (-1cm), hals: 38 cm, overarm 33 cm, Under brystene 91 cm, Navle: 106 cm, "bilring" under navlen: 115 cm, rumpe: 121 cm, lår (på det tykkeste): 73 cm, legg (på det tykkeste): 43 cm

Trimpoeng: 12,6 trimpoeng

Uke 41: Vekt: 90,8 (- 0,1 kg)

Hals: 37 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm (-1 cm), Under brystene: 89 cm (-2 cm), Midje: 94 cm (0 cm), Navle: 109 cm (+3 cm), "bilring": 117 cm (+2 cm), Hofte: 119 cm (-1 cm), Lår 73 cm (0 cm), Legg 43 cm (0) Totalt ned 5 cm noen steder og opp 5 cm andre steder

Trimpoeng 10,8

 

Sus 48 år, 173 cm, 94 kg

Uke 39, vekten streiket, Midje 100 cm,

Hals 37 cm, Arm 34 cm, Bryst 108 cm, Hofte 118 cm, Lår 60 cm

Uke 40: Syk... uten vekt, ingen endringer i mål

Uke 41: Syk... uten vekt, ingen endringer i mål

 

Ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

Uke 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

Uke 40: Vekt 88,6 kg (ned 0,2 kg). Ned 4 cm. Trimpoeng: 9,9

Uke 41: Vekt: 88,4kg (ned 0,2 kg), Midje: 106 cm (ned 1,5cm), Bryst ned 0,5 cm. Tilsammen ned 4 cm. Trimpoeng: 12,2

 

Latte 44 år, 176 cm, 89,6 kg, midje 104 cm, Hals 36 cm, Overarm: 33 cm, Bryst 114 cm, Ende 105 cm, Lår 56 cm. Går på kurs

Mål ned 17kg (ned 7 kg på kurs)

Uke 39: 89,8 kg (opp 0,2 kg), midje 95 cm (ned 9 cm) KRYMPEDRONNING UKE 39!

Uke 40: Vekt 88,8 kg (ned 1 kg), Midje: 94,5 cm (ned 0,5 cm) Hals 36 cm, Overarm: 30 cm, Bryst: 110 cm, Ende: 103 cm, Lår: 54 cm

Uke 41: Vekt 88,1 kg (ned 0,7 kg). Overarm: 29,6 cm (ned 0,4 cm), Lår: 53,2 cm (ned 0,8 cm) bryst: 109 cm (ned 1 cm), midje: 94,5 cm (ingen endring) ende:104 cm (opp 1 cm) og hals: 34,5 cm (ned1,5 cm)

Trimpoeng ca 15-20

 

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm, Går ikke GR-kurs

Uke 39: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

Uke 40: Vekt 79,7 (ned 0,8 kg), Midje 94 cm (ned 1 cm), Overarm: 32 cm, Lår: 59 cm, Legg: 38 cm, Hals: 35 cm, Hofter: 104 cm, u/bryst: 98 cm, skuldre: 109 cm

Trimpoeng: 23 - Tross sykdom!!

Uke 41: Tross sykdom: Vekt: 78,9 kg (ned 0,8 kg), Mindre enn 15 kg igjen til målet. Midjen står stand by – ingen endring.

Trimpoeng: 8-9

 

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm, Går ikke GR-kurs

Uke 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

veiedag mandag

uke 40: vekt 84 kg (ned 2,2 kg), midje 94 cm (ned 2,5 cm), hals 36 cm (ned 1,5 cm), overarm 33 cm (ned 1 cm), bryst 103,5 cm (ned 3,5 cm), ende 108 cm (ned 2 cm), lår 62,5 cm (ned 1,5 cm) totalt ned 12 cm!

Trimpoeng 23,4

Uke 41: Vekt 82,8 kg (ned 1,2 kg), Hals: 35,5 cm (ned 0,5 cm), Bryst 101,5 cm (ned 2 cm)

Midje 92 cm (ned 2 cm), Ende: 106,5 cm (ned 1,5 cm), Lår: 61,5 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (ingen endring), Totalt ned 7 cm

Trimpoeng: 25,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 41

 

Aina37 37 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 75 kg og 80 kg, Går ikke på GR-kurs, men eget venninne-opplegg

Uke 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg – VEKTDRONNING UKE 39!!!), midje 106 cm (ned 4 cm).

Uke 40: vekt 79,7 kg (ned 1,9 kg), Midje: 104cm (ned 2 cm)

Uke 41: vekt 78,7 kg (ned 1 kg), Midje 104 cm (ingen endring)

 

orka 34 år, 170 cm, 82kg

Håper du ikke har gitt degÂ… hadde vært hyggelig med en oppdatering... vi savner degÂ…!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

for hyggelig tilbakemelding og oppmuntring Nique! :)

Jeg bor forresten også i Oslo området, dvs litt utenfor mot vest...

 

Har dere forresten sett at vi nå kan vi sende personlige meldinger? Se oppe i det høyre hjørnet... ;)

 

Krympeklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 1solsikke

Som jeg skrev på den forrige tråden, har det gått dårlig denne uken...

Men fy så selvforskyld det er da.....

Mista litt piffen når jeg leste tilbakemeldingen fra internettkurset... Syns nok det burde være mere til meg, syns det virket somdet var skrevet ut fra en mal... Hadde forventet mere av et kurs til 1690,- kr....

Noen andre som har synspunkter ang det???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solsikke:

Ja vet, hører ikke så mye fra kursleder jeg heller, får en mail hver fredag om at vi må ha en god helj, åzå en tilbake mld når rapporten er sendt, eller så hører jeg ikke noe fra ho.. Ant en når jeg spør eller lurer på noe, da får jeg som regel svar tilbake dagen etter, å d er jo greit...

Fant ut d at jeg må benytte tida mens jeg kan nå som jeg er "på kurs" om å spørre henne om ting, vet ikke om det er det de har ment siden prisen var så dyr, men jeg var overraska over at prisen var så å si den samme om jeg hadde gått på kurs å møtt dem, eller får en mail i ny å ne...

Hvis ikke noe tar en drastik endring, så tror jeg nok ikke at jeg tar internett kurs ijen, men ijen, så har jeg jo ikke andre kurs å sammenligne med....

Såe, ja...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mista litt piffen når jeg leste tilbakemeldingen fra internettkurset... Syns nok det burde være mere til meg' date=' syns det virket somdet var skrevet ut fra en mal... Hadde forventet mere av et kurs til 1690,- kr....

Noen andre som har synspunkter ang det???[/quote']

 

Jeg vurderte en stund å melde meg på et sånt nettkurs, siden jeg har vansker med å være hjemme 8 uker på rad - jeg reiser en god del i jobben min. Men var vel litt skeptisk til hvor mye oppfølging det kunne bli, så det du sier bekrefter jo "mistanken" da... Så forløpig gjør jeg dette på egen hånd, men tar sikte på å melde meg på et GR-kurs etterhvert, når jeg finner en periode som jeg får det til i.

 

Eller egen hånd og egen hånd, da! Dere i Solsikkegruppa gjør det hele mye morsommere og mer forpliktende! Veldig glad for å ha dere! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullalulla

Dette høres ut som et postivt forum - har dere rom for flere? Jeg trenger litt back-up på å bli kvitt kiloene jeg også, så hvis jeg får henge meg på her hadde det vært hyggelig. Vært en uke på ferie og trenger et spark bak på å komme igang igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått kjøpt en ny vekt ennå, så jeg bruker bare mål som rettesnor.

Målene mine er uforandret på 14 dager og det er kanskje greit siden jeg nesten ikke har vært ute av sengen i over 1 uke.

Har gått på kurs tidligere hvor jeg tok av 1/2 - 2 kg per uke, men denne gangen sitter kiloene som "limt" og vil ikke slippe, her må nok tøffere tak til for å oppnå resultater.

Jeg skylder litt på høsten, mørket, forkjølelsen, arbeidspresset, dårlig kondis osv osv osv - men det er nok viljen som ikke er sterk nok ennå. Må få til en ny vri på hverdagen og kreve litt mer av meg selv.

 

Skal på høyfjellshotell i helgen - Kick-off for en ny og bedre holdning?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå litt oppdatert info om denne uken. Har ikke vært flink til å registrere mat og trim denne uken, men det har nok blitt mellom 15 og 20 trimpoeng. Maten begynner jeg forsåvidt å bli så vant med nå at jeg kan vekta og mengden utenat (tror jeg da) Det er vel helst latskapen som har tatt overhånd. Synes det går mye tid med å logge inn hver gang man har spist litt, selv om jeg prøver å samle opp litt data...

Har heller ikke vært på veiing i dag, men vekta mi viser jo så å si det samme som kursleders, så den er nå på 88,1. Ned litt over en halvkilo fra forrige mandag. Målene ellers er:

Overarm: 29,6, Lår: 53,2, bryst: 109, midje: 94,5, ende:104 og hals: 34,5. Så det går da nedover smått og sent...Fra neste uke skal jeg bli flinkere til å registrere igjen. Nå må jeg finne meg en tannlege som kan fikse en vond tann, brakk en jeksel (med en av skoletannlegens stoore amalgamfyllinger i) i dag, og den begynner å bli vond :-( Må få ordnet det før helgen da jeg reiser på langweekend til Italia fra fredag til mandag :-) (Så i helga blir det ikke telling av kalorier tror jeg) Ønsk meg god tur, jeg hater å fly!

Riktig god uke til alle dere!

 

Mange hilsener fra latte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppsummering Afrodithe!

 

Jeg bor også litt vest for Oslo, og er gjerne med på et "treningstreff".

 

Vi hadde blitt enige om 10 medlemmer, men hvis Orka ikke melder seg igjen kan vel Tullalulla få være med eller?

 

Ha en fin uke alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Hei igjen!

 

Nå har jeg testet ut om jeg kan sende personlige meldinger her inne på forumet... Jeg har sendt en liten melding til Annetje.. håper hun finner den og sender et lite retursvar...

 

Jeg fant plutselig ut at vi kan klikke på nick'ene våre og sende personlige meldinger til hverandre. Dette er visstnok ganske nytt her på forumet og har visst kommet i stand i løpet av siste uken...

På siden oppe til høyre står det Ditt nick er: Afrodithe - videre står det når jeg sist besøkte siden dato/klokkeslett

Under denne linjen står det Private meldinger (disse to ordene er klikkbare for å komme inn å lese meldinger osv) Videre står det hvor mange uleste meldinger jeg har og hvor mange meldinger jeg har totalt...

 

Jeg mener jeg leste et eller annet sted her på forumet om Personlige meldinger - at noen ikke får til å sende fordi de har stengt for dette i sin profil.. Gå da inn å sjekk hva du kan gjøre i Din profil - se om du kan oppheve sperringen for personlige meldinger.. Nå blir det spennende å se hva vi kan få til..

 

Jeg har også lagt alle i Solsikke-gruppen inn som venner i personlige meldinger... (her kan man også merke av om det er noen man ikke vil ha kontakt med ved å utelate/ignorere vedkommende...

Personlig meldingshilsen fra meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå blir jeg nesten litt frustrert.. Svært så "sent" d skulle gå.. :/

Vet d tar tid, men me denne farta så når jeg ikke jul-målet mitt før sommeren eigang !

Det ble ned -0,2kg på meg.. dvs vekten er nå på 88,4kg..

må ha målt bryst målet feil, for d var gått opp 5cm, å d er vel ikke mulig på 1 uke? :)

Så får måle på nytt når jeg kommer hjem idag.. så forløpig har jeg gått opp 1,5cm, men må målet det siste målet på nytt ikveld :)

så får jeg rapportere på nytt ang cm'ene...

Ja åzå midje målet er 106cm.. så det var ijalefall gått ned -1,5cm den siste uken, så d var jo en liten oppmuntrer denne uken :D

 

Oppsummering:

Vekt: -0,2kg, vekt nå: 88,4kg

Midje: -1,5cm, midje nå: 106cm

trimpoeng: 12,2 (endelig over 10!)

 

Å da kommer mitt spm til deg,AFRODITHE, hva gjør du i løpet av en uke som får 20-25trimpoeng hver uke?...

Har lurt litt på det... Skjønner ikke helt hvordan jeg skal få tid til det.. Kunne du prøvd å forklare kort hva du gjør, når, rett å slett hvordan du får det til? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Ixie du spør om trimpoengene mine... Hvordan jeg gjør det..? Jeg er vel etterhvert blitt ganske motivert for å få skikk på denne kroppen min og vet jo at muskler forbrenner mer fett, samtidig som mosjon får kroppen til å "trekke" seg sammen og krympe. ;)

 

Dette gjør jo at jeg vil prøve å bevege meg mest mulig og velger i stor grad å gå mht divers gjøremål.. feks handle i butikken, da velger jeg heller å gå enn å ta bilen - da kan jeg ikke få med meg så mye og jeg må handle flere ganger hver uke. Resultatet er jo kjekke trimpoeng :)

 

Ellers prøver jeg å få en times tur i raskt tempo hver dag... i helgene blir det tur i skog og mark (sist uke var jo høstferie for meg og mine med mange flotte fjellturer - mye og lenge traving oppover for å nå toppene..)

 

En annen ting er å trene foran TV når jeg ser nyheter og andre programmer... det blir utrolig lett å svi av noen kalorier når jeg ser en film ol. (du kan jo feks bruke en step, ergometersykkel eller elipsemaskin om du har... hvis ikke.. lag deg en step av bøker/telefonkataloger el. som du kan gå opp og ned på under programmet...) :D

 

På denne måten sanker jeg noen trimpoeng gjennom uken , men jeg tror ikke at jeg vil klare å få like mange poeng hver eneste uke, men har fått til en fin start...

 

Trimklem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har forsøkt det en gang, går ikke kurs nå.

Jeg var veldig fornøyd med både oppfølging og resultater, synes faktisk det ble mer personlig og forpliktende enn vanlige kurs. Men jeg tror det varierer mye med hvilken kursleder du velger. (At jeg gikk opp igjen senere kan ikke hun lastes for!)

 

Og så vil jeg gi ros til alle sammen for at vi er flike til å rapportere enten det har gått sånn eller slik, synes det er ei fin gruppe!

Stemmer for å ta inn Tullalulla dersom ikke Orka lar høre fra seg denne uka, vi er tross alt i startfasen ennå. Langt igjen for meg i alle fall! Vi er mindre sårbare dersom vi er full gruppe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott oppsummering Afrodithe!

 

Jeg bor også litt vest for Oslo' date=' og er gjerne med på et "treningstreff".

 

Vi hadde blitt enige om 10 medlemmer, men hvis Orka ikke melder seg igjen kan vel Tullalulla få være med eller?

 

Ha en fin uke alle sammen![/quote']

 

Og er enig med annetje at vi ønsker Tullalulla velkommen. Orka har vel ikke rapportert noe på tre uker nå? Synes det er en fordel at medlemmene våre er litt aktive. Skulle Orka dukke opp igjen, kan vi vel også strekke oss til 11 i gruppa, uten å miste oversikten. Eller hva mener dere andre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Siden jeg var en av de siste som søkte medlemskap i gruppen, har jeg avventet litt med å komme med mine synspunkter mht Tullalulla, men jeg har lyst til å ønske henne velkommen... Som nevnt tidligere kan det virke som om Orka har falt litt av lasset, og skulle hun fohåpentligvis dukke opp igjen er det vel plass for henne også... :)

 

Jeg tror det er viktig for oss at vi er en litt aktiv gruppe, da er det litt mer forpliktende og motiverende :D

 

Synes det er utrolig leit å høre at Internettkurset fungerer så lite tilfredstillende for noen - tror vel at det kan ha noe med kursleder å gjøre... er det forresten noen mulighet for å gi henne tilbakemelding... Det må jo være lov å skrive en ærlig og direkte melding til henne... om hva dine forventninger er, hvordan GR reklamerer for Internettkurset, hvordan du opplever at du blir møtt (kanskje spesielt hvis det er litt motgang/oppgang) - hva det gjør med deg, humør, motivasjon osv. at hennes tilbakemeldinger er livsviktige for at du skal kunne lykkes - og GR samt kursleder ønsker vel at du lykkes og kan rapportere om vellykkede Internett kurs med fornøyde brukere... og ikke minst at du ønsker en tilbakemelding fra henne på de opplevelsene/synspunktene du har lagt frem... Om ikke dette gir henne en aha-opplevelse og spark på leggen til bedre / mer personlig tilbakemelding, kan du jo gjøre henne oppmerksom på at du vil rapportere dette videre til GR sentralt.... :)

Jeg trodde at et Internettkurs ville være mye mer personlig.. (har selv bare gått vanlige gamle GR kurs) Godt å høre at det er noen som har gått Internettkurs og er godt fornøyd... Men det viser jo at kursene kanskje er litt for forskjellige...

 

Jeg har sendt PM til Annetje og fikk svar tilbake - det fungerte fint. Om du ikke får det til Nique og evt andre, er det vel best å kontakte teknisk / forumansvarlig for å spørre om hvorfor du ikke får det til... men jeg vet jo at de nettopp har startet med denne tjenesten og at det sikkert vil dukke opp noen startproblemer til å begynne med... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da gikk jeg ned -0,5cm i brystmål etter en litt mer nøye måling på nytt :)

Så da var d ned -4cm totalt denne uken, å d var jo ikke så galt, når vekten sto mer eller mindre stille...

 

Men så var d allerede onsdag, å vi er på god vei i denne uken, kjenner kroppen min er ikke helt som den skal være om dagen, så jeg går egentlig bare å venter på at jeg skal bli syk, så jeg må få holdt meg i aktivitet frem til da..

I går så malte jeg først i 2 timer, å var ute å gikk en tur, å vips så var d 4,9 trimpoeng igår, bra start på uken, men klarer nok ikke å holde d på d nivået hver dag, hehe ;)

 

 

Men da ønsker jeg dere alle sammen en fin onsdags morgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter en liten "snikveiing" i dag morges - helt utenfor statistikken, selvfølgelig - så jeg endelig slutten på 90-tallet, da badevekta viste 89,9! :-) :-) :-)

 

Så nå gjelder det å klare å holde på dette til neste "offisielle" veiedag. Som forresten blir litt forsinket for mitt vedkommende neste uke - jeg drar til Athen på fredag og kommer tilbake onsdag kveld. Så torsdag morgen blir "dommens dag" på om det har blitt for mye feta-ost og hvitvin på turen :-)

 

Ellers har jeg også endelig skjønt hvordan - og fått skrudd på disse private meldingene på profilen min. Hvis andre har problemer: Gå inn på forsiden på diskusjonsforumet, og velg "endre innstillinger", så ordner det seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er noe eget med å komme under magiske streker, ikke sant?

God tur til Aten!

Du kommer sikkert til å trave rundt og se på severdigheter så du går av deg både vin og feta-ost.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...