Gå til innhold

firkløverdamene søndagshilsen..


kim
 Share

Anbefalte innlegg

Ja, jeg tror vi må legge igjen spor etter oss når vi er innom, for denne uka skulle jeg ha trengt opp-backing.

 

2 dager hvor jeg ikke har fått veid mat og hatt kontroll, travelt, og lite tid til trim.

 

Gleder meg ikke til i morgen!!

 

Acinom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

satt i sofaen og kikka på "slankekrigen", deppa etter ei uke som "ike ble som den skulle".

Så skar jeg tenner og kasta meg ut i krigen!!

 

Satt meg på ergometersykkelen som står i kjelleren, og som jeg ikke har vært oppå på et år.

 

.....( fordi jeg er redd det var den som utløste isjiasen for ett år siden. Den slapp ikke taket på ett halvt år, så det blir spennende å se om jeg kommer meg opp av senga i morgen tidlig?)

 

Sykla i 60 min, 18 km, og i følge sykkelen svetta jeg bort 670 kcal!!!!!!

 

(Nå var ikke aktivitetskalkulatoren i "Vektklubben" like enig, men jeg stoler på sykkelen denne gang, fordi det gjør seg best for motivasjonen!! Thi-hi...........)

 

Men gruer meg til i morgen alikevel....... kanskje ikke slike skippertak gjør nytta for veiedagen etter, men i det lange løp.... bare bra skulle en tro, bare jeg kommer meg opp av senga i morgen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble veeeeldig glad på dine vegne at du hadde fått jobba så mye. men nå er jeg litt bekymra for deg - blir spennende å høre om du kommer ut av senga i morgen. jeg skal krysse fingre og sende mange lyse tanker i din retning..

 

jeg sitter her og ser på min elliptiske.. har sett litt for mye på den i det siste.. kanskje jeg skulle begynne å bruke den igjen..? sliter med å få til trening hjemme, jeg. har ulike dvd-er og elliptisk, men det blir jo ikke brukt.. jeg trener på senter flere ganger i uka, men det kunne jo vært greit med en full fart tur på elliptisk når den først står her. neste gang jeg sitter og ser på maskina, skal jeg tenke på deg og ta noen steg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...