Gå til innhold

Litt fortvilet, men håper å klare det!


Anbefalte innlegg

Jeg har gått på flere GR kurs og Libra kurs. Jeg går alltid ned og er veldig fornøyd, men etter en tid legger jeg på meg igjen. Det er ikke snakk om den helt store overvekten, men jeg har som mål å komme ned 7kilo til jul. Jeg vet ikke om jeg klarer det.... Det har gått dårlig så mange ganger at jeg nesten har gitt opp meg selv. Nå har jeg bukser i skapet som jeg ikke klarer å kneppe, det har aldri skjedd meg før. Blir så deppa!

 

Legen har også gitt klar beskjed om at jeg må forandre kosthold og mosjonsvaner. Jeg har for høy kolestrol og for høye fettverdier i blodet. Det er ikke bra når man ikke er mer en 36 år. Fettet legger seg mest rundt magen og det er jo det som er det farlige fettet!

 

Jeg ser at det er mange som er i samme båt her, jeg får bruke disse sidene til å få motivasjon og støtte :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Stressine

Hei!

 

De siste tiårene har man hele tiden snakket om slanking og ikke minst; "hurtigslanking"... Heldigvis har man nå begynt å snakke om livstilsendring! Dersom du skal holde deg ned i vekt går det ikke an å gå tilbake til den gamle livsstilen som førte til at vi gikk opp i vekt i utgangspunktet.

 

Du må trene variert og få den innstilling av trening ikke bare er nødvendig, men også morsomt!!! Og at du skal fortsette med det resten av livet! Dersom kroppen skal tåle å leve i 80 år, må vi jobbe for det hele livet vårt!

 

Ønsker deg lykke til! I dette forumet har vi mange tråder som forsøker å motivere hverandre, så du er jo veldig velkommen til å sjekke ut disse =)

 

Vi er mange her i forumet i samme båt, så da kan vi jo like godt motivere hverandre litt, synes du ikke!?!?!

 

:-) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei amparro. Jeg har brukt dette forumet i 7 uker eller noe nå, og tror jeg kan legge all æren til disse sidene for at jeg fortsatt klarer å holde ut. Det er ikke bare bare å legge om hele livsstilen - Kroppen vår er ett vanedyr og det tar tid før ny vaner fester seg.

 

Men jeg ønsker deg masse lykke til. Finn deg en tråd inne på en av linkene her som du kan hive deg på. Vi er alltid glade for nye medlemmer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...