Gå til innhold

Sukkerfri julebrus!


Gjest Milva

Anbefalte innlegg

Gjest Strikkeline

Tips for nytelse av julemarsipan i små mengder:

 

1. Bestem deg for hvor mye du skal spise FØR du setter tenna i herligheten

2. Legg vekk det du ikke har tenkt å spise

3. Små, små biter - og ha dem i munnen så lenge som mulig!

4. Nyt med god samvittighet den mengden du har tillatt deg. De ekstra kaloriene kan du sikkert knipe inn et annet sted!

 

Jeg er ikke så glad i marsipan, så jeg spiser ikke mye av det likevel, men jeg er glad i seigmenn, og de kan nemlig nytes på denne måten.

 

Og det morsomste av alt opplevde jeg her en gang i sommer da jeg skulle skeie ut: Før jeg var kommet til den mengden seigmenn jeg hadde bestemt meg for (tror det var 5 stykker, jeg husker ikke helt), var jeg "mett" - hadde spist så lenge på hver at det føltes som om jeg hadde puttet i meg en hel pose.

 

God jul og kos dere med marsipan og julebrus! (Gleder meg mest til gløggen, jeg, men vi venter litt til før vi starter, ellers blir det liksom ikke så julete!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

baker jule menn på druesukker og soyamelk til jentungen hun er kjempe fornøyd.

men med kaker har jeg problemer med å få det til å heve seg, boller går bra for da er det gjær. noen som har noen er faring. og forslag til meg.'

 

 

men selv om en bruker søtning stoff er det vel mye fett i kaker er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Gleder meg mest til gløggen' date=' jeg, men vi venter litt til før vi starter, ellers blir det liksom ikke så julete!)[/quote']

 

Jeg har fått tak i en god te som heter "tropisk te" av en eller annen grunn.... men den smaker og lukter gløgg! Drikker den med to sukketter, 10 rosiner og 5 hakkede mandler... JUL! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

julebrusen var god på smaken' date=' men altfor mye kullsyre![/quote']

Å det var derfor guttungen syntest att det kilte i nesen,han ville heller ha eplejus,men jentene likte den. altid gøy med noe nytt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja,julebrusen har alltid mye kullsyre,har erfart det da en tanteunge rista flaska før jeg åpna så jeg fikk det over heeele genseren.Eldste dattera mi liker ikke noe særlig brus,det er p.g.a kullsyra tror jeg,for hun drikker saft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...