Gå til innhold

Motivasjonsgruppen uke 43


Gjest bollapinsvin

Anbefalte innlegg

Aner ikke! Spiser hver 2 time' date='lite og trener moderat...[/quote']

 

Dette er jo interessant ! Hva spiser du og hvor mye?Foreksempel: Er det sånn; et knekkebrød også et eple to timer etterpå? også fortsetter det slik utover dagen? Kan du skrive opp hva du gjør og åssen du gjør det ? Hvor mye trener du i uka?

 

For det må jo bety at du også går ned i vekt i takt med at bmi`en går nedover?

 

Hm, kjempe interessant:-)

 

Ønsker deg og alle andre god helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brummeline
Dette er jo interessant ! Hva spiser du og hvor mye?Foreksempel: Er det sånn; et knekkebrød også et eple to timer etterpå? også fortsetter det slik utover dagen? Kan du skrive opp hva du gjør og åssen du gjør det ? Hvor mye trener du i uka?

 

For det må jo bety at du også går ned i vekt i takt med at bmi`en går nedover?

 

Hm' date=' kjempe interessant:-)

 

Ønsker deg og alle andre god helg![/quote']

 

Spiser hver andre til tredje time....frokost, lunsj, mellommåltid og kvelds består av yougurt og fullkornsblanding (ca 125 gram yougurt og 50 gram fullkornsblanding) Til middag spiser jeg hva jeg vil. Trener relativt mye....går i rolig tempo ca 2 timer per dag å danser på dansematte ihvetfall 1 time. Er aldri sulten. Men sliter litt i å komme opp i mer enn 1200 kalorier..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brummeline
Hvis du har gått ned så mye i BIM' date=' tilsvarer ikke det ca 17 kg på en uke. Er det mulig da?[/quote']

 

Nei, bmi en min har gått ned så mye på 2 mnd...å det tilsvarer 11 kilo..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei' date=' bmi en min har gått ned så mye på 2 mnd...å det tilsvarer 11 kilo..[/quote']

Okey, på 2 mnder. Du skerv over her at det var på 1 uke. Det var derfor jeg ikke skjønte hvordan du klarte det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brummeline
Okey' date=' på 2 mnder. Du skerv over her at det var på 1 uke. Det var derfor jeg ikke skjønte hvordan du klarte det.[/quote']

 

Sorry, ble litt feil...har bare gått ned 2,9 kilo denne uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry' date=' ble litt feil...har bare gått ned 2,9 kilo denne uken...[/quote']

 

Det var godt det var en skrivefeil der!! Funderte lenge på hvordan du hadde klart så mange kilo på 1 uke!! Hahaha!

Men du har gjort en god jobb på 2 mnd også!

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11kg på 2 mnd er jo helt fantastisk!! Knallbra jobba!!:-)

 

Det kan jeg jo bare drømme om. Men jeg går da ned og det er det som teller ikke sant? Stå på videre og gi deg selv en belønning innimellom. Syns du er kjempe flink.

 

Og alle dere andre å. Noen ganger lurer jeg på om de som er rundt oss og bare ser oss gjevnlig vet hvor hardt vi jobber for å forandre livene våres.

 

Noen ganger virker det ikke slik, og det er som om de tror vi ikke gjør noe for det. Når jeg da sier hva jeg gjør for det skjønner de ikke at jeg gidder. Men de syns jeg ser flott ut.

 

Men får mange stå på tilbakemld også:-) Mest av de.

 

Ellers har helgen gått greit. Fikk vært ute litt i går og spiste bra gjennom dagen. unnet meg litt sjokolade , men bare noen små biter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...