Gå til innhold

spise nok!!


Gjest hegemor
 Share

Anbefalte innlegg

Slet med det samme selv i begynnelsen, men nå regulerer jeg det med pålegget, faktisk!

soft light på brødskiva samtidig med lett Jarlsberg/Norwegia ost, og vips - en hel haug med kalorier ryker på!

Ellers på travle dager når jeg ser at jeg ikke når å spise et måltid, tar jeg en nutrilettbar på 200 kalorier, eller en Fedon bar på 145 kalorier. Disse smaker i grunnen gangske godt og er måltidserstattere med fiber og mineraler. Greie å ha i sekken på travle dager, og alle måltider er derved dekket!

Ellen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man går ikke sulten i allefall, men når spiser du/dere siste måltid da?? nå er kl halv ni, får spise et par knekkebrød, da er jeg i allefall oppe i 1350 kcl, men gud hvor mett jeg er:) takk skal prøve å spe på med pålegg:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spisre siste måltid akkurat nåe det passer meg den dagen jeg :) Kommer litt enn på når middag var, hva det var å sånn. Trening og andre ting.

Kan godt spise kvelds klokka 22 :)

 

Bytt til feitere pålegg. Bruk brødskiver fremfor knekkebrød. GR brødet, fedon, rugbrød er gode brød for slankere.

 

En neve nøtter som mm. Masse kalorier og sunt fett.

 

Smoothie sammen med kveldsmat feks.

 

Egg som pålegg er kjempegodt også, en frukt til maten er også fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

man går ikke sulten i allefall' date=' men når spiser du/dere siste måltid da?? nå er kl halv ni, får spise et par knekkebrød, da er jeg i allefall oppe i 1350 kcl, men gud hvor mett jeg er:) takk skal prøve å spe på med pålegg:)[/quote']

 

Spiser kl 2030 når kveldsro har senket seg og barn er lagt! Da nyter jeg knekkebrødene mine i fred!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...