Gå til innhold

Er ny her!


Gjest kakklanes

Anbefalte innlegg

Gjest kakklanes

Hei! Nå er det på tide å innrømme at jeg har et problem! 104 kg er tungt å gå med! Så nå skal en god del bort! Målet mitt er å gå ned til 75 kg!

 

Jeg er ei jente på 25 år, har ei datter på 4 år og en gutt på 5 mnd. I det siste svangerskapet fikk jeg svangerskapsdiabetes. Jeg greide å holde vekten min stabilt gikk da bare opp 3 kg. Så jeg var mye lettere når jeg hadde født enn hva jeg var når jeg ble gravid. Greide en god stund å holde vekten stabilt, men så fikk jeg en periode ned nedstemthet... og jeg begynte å trøstespise!!! Plutselig var jeg like tung når jeg var når jeg gikk gravid med gutten!!!

 

SJOKK

 

Satt en dag og pratet med vennine av meg på nettet, hun hadde begynt med Grete Roede! OG dermed er jeg også med. Er ikke med på noe kurs, skal prøve å se hvordan jeg greider deg selv først. Men greier jeg det ikke alene så melder jeg meg på!

 

Så her er jeg! med mine 104 kg. Nå er det jeg som skal ha kontroll over maten og ikke maten som skal ha kontroll over meg! Jeg har hatt et enormt søthunger med de to siste dagen har det gått fryktelig godt!!

 

Veldig motiverende å se at det går bra med dere!!! Jeg har virkelig troen på at dette skal jeg klare!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...