Gå til innhold

Nedoverklubben uke 44


Anbefalte innlegg

Da er det en ny uke igjen....tiden går sinnsykt fort!

 

Denne ukens vekt og mål;

 

Vekt - 125,3kg

Midjemål - 109cm

Fettprosent - 42,8

Vannprosent - 41,7

Muskelmasse - 30,8

 

Begynner på ny igjen nå, så har ikke vekt å sammenligne det med fra forrige uke, men vil gjøre det neste uke ;)

 

Lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det ny "rapportering"...

 

Jeg har som tidligere nevnt nå en kursfri periode frem til nyttår, og prøver å være flink på egenhånd. Uka som var gikk ikke så bra, på grunn av lite trening og lange jobbdager. Også for sjelden og for få måltider. Men gikk allikevel litt ned! Hurra! Og denne uka blir det "back to basic" !.

 

Dagens resultater:

Vekt: 117,5 kg gir -0,7kg sist uke

Midjemål: 109 cm gir - 2 cm sist uke

Totalt: - 9,5 kg og -14 cm siden 28. august ;)

Neste mandag skal jeg ha passert -10 kg!!

Og før jul har jeg lyst til å være i nærheten av 112 kg, da har jeg gått ned 15 :) Men tror det holder hardt...

 

Lykke til alle sammen, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen!

 

Jeg var uten vekt forrige mandag (veiedag), og har vært uten internett siste uke, så det har blitt så som så med både trening og mat. Har vært hos kjæresten min for å hjelpe ham å flytte, så det har blitt en kombinasjon av å kose seg sammen når vi endelig ikke har 70 mil mellom oss, samt mange raske løsninger (= pizza) under flytting. Men jeg har også pakket, båret banankasser, skrudd Ivarhyller og vært en del aktiv på slike ting, så det har vel gått opp i opp. Det skjer mye i livet mitt denne høsten, men jeg skal ikke gå mer opp. Skal bare ned, ned, ned.

 

Vekta i dag viser 124,4 kilo - ned 800 gram på fjorten dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp målt og veiet meg, og er litt sånn mellomfornøyd. Vekten har gått opp 0,2 kg, men jeg har gått inn 5 cm totalt. Minus 0,5 rundt midjen, totalt 5,5 cm inn rundt midjen. Veier nå 120,7 kg. Minus 0,8 kg til, så har jeg nådd første lille delmål, nemlig - 5 kg. Jeg har trimmet en del, så jeg går ut i fra at vekten går opp fordi muskler veier mer enn fett. I tillegg har jeg ikke vært så flink denne siste helgen, har spist en del hjemmelaget pizza.

 

Lykke til videre alle sammen. Stå på.

 

Hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt tirsdag 24.10 - 124,0 kg.

Vekt i dag viser 120,5 kg.

 

Målte meg ikke sist uke, men har målt meg i dag så vi får se neste mandag!

Er veldig fornøy med -3,5 kg den første uken (6 dager) =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekt tirsdag 24.10 - 124' date='0 kg.

Vekt i dag viser 120,5 kg.

 

Målte meg ikke sist uke, men har målt meg i dag så vi får se neste mandag!

Er veldig fornøy med -3,5 kg den første uken (6 dager) =)[/quote']

 

 

Gratulerer med vektreduksjonen sist uke

3,5kg er veldig bra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har sett at dere har gått ned nesten allesammen, og om dere ikke har gått ned, så har dere gått ned i cm, og det er kjempebra:)

Stå på vidre:)

Så kommer jeg med om jeg har gått inn i cm el ikke i mårra:)

Blir nok litt skuffa om jeg ikke har gjordt det, for jeg har vært på treningstudio 5 av 7 dager fra tirsdag- Mandag.

Så vi får se. Vet med meg selv at jeg har vært flink i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA da er min første uke på GR kurs over og det ble en liten nedgang på 1,6kg , og det kun 1 time etter middagen idag, så det er vel egentlig ikke så ille

 

Blir liksom inspirert av det å måtte veie seg slik på kurs, så dette er motivasjon til 100

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig minus 30kg! Gikk ned 0' date='8kg denne uka og er veldig fornøyd. Veier nå 107,9kg

;):D:D:D[/quote']

 

 

 

Hei

 

GRATULERER OG HURRA FOR DEG, DETTE FORTJENTE DU VIRKELIG, HURRA FOR DEG SOM HAR KOMMET TIL 30 KG -

 

 

KLEM FRA EVELYN

 

PS: HER SKULLE DET VÆRT MANGE SMILE FJES MEN MASKINEN VILLE IKKE GODTA DET......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

JA da er min første uke på GR kurs over og det ble en liten nedgang på 1' date='6kg , og det kun 1 time etter middagen idag, så det er vel egentlig ikke så ille

 

Blir liksom inspirert av det å måtte veie seg slik på kurs, så dette er motivasjon til 100[/quote']

 

 

HEI ;)

 

GRATULERER MED 1,6 KILO NED, DET ER NÅ KJEMPE BRA. STÅ PÅ VIDERE NÅ:)

 

HA EI FIN UKE.

 

H. EVELYN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for alle lykke ønskninger ;)

Veldig hyggelig og høre at man kan være til motivasjon for andre :)

Målet mitt dette året var og komme meg til 99,9kg men det ser ikke så bra ut men 103kg skal jeg prøve og klare (-35kg). Bare 4,9kg igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig minus 30kg! Gikk ned 0' date='8kg denne uka og er veldig fornøyd. Veier nå 107,9kg

;):D:D:D[/quote']

 

Du har bare vært utrolig flink og det er motiverende for oss andre. Lykke til videre!

 

Hilsen tsj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solsikken11
Hei.

 

Jeg gikk ned 1' date='3 kg denne uka. Så da er det totalt - 2 kg. Håper på - 5 kg til jul ihverfall. :-)[/quote']

 

Du har jo kommet kjempenært målet ditt, dette går veien for deg! En stoor klapp på skuldra! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammacita

Så flott at nesten alle har gått ned denne uken! Gratulerer så mye og mange ekstra gratulasjoner til kline, 30 KILO, det er helt rått! Du har vært kjempeflink! Stå på så klarer du 35 til jul også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det ny "rapportering"...

 

Jeg har som tidligere nevnt nå en kursfri periode frem til nyttår' date=' og prøver å være flink på egenhånd. Uka som var gikk ikke så bra, på grunn av lite trening og lange jobbdager. Også for sjelden og for få måltider. Men gikk allikevel litt ned! Hurra! Og denne uka blir det "back to basic" !.

 

Dagens resultater:

Vekt: 117,5 kg gir -0,7kg sist uke

Midjemål: 109 cm gir - 2 cm sist uke

Totalt: - 9,5 kg og -14 cm siden 28. august ;)

Neste mandag skal jeg ha passert -10 kg!!

Og før jul har jeg lyst til å være i nærheten av 112 kg, da har jeg gått ned 15 :) Men tror det holder hardt...

 

Lykke til alle sammen, dette klarer vi![/quote']

 

Hei :)

 

Så flink du har vært som har klart å gå ned 9,5 kilo siden august måned, det er jo kjempe bra. Hurra for deg, 0,7 kg denne uken er også flott. Lykke til videre på veien mot målet ditt som er 15 kilo til jul, gleder meg til å følge fortsettelsen:)

 

Ha ei fin uke

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp målt og veiet meg' date=' og er litt sånn mellomfornøyd. Vekten har gått opp 0,2 kg, men jeg har gått inn 5 cm totalt. Minus 0,5 rundt midjen, totalt 5,5 cm inn rundt midjen. Veier nå 120,7 kg. Minus 0,8 kg til, så har jeg nådd første lille delmål, nemlig - 5 kg. Jeg har trimmet en del, så jeg går ut i fra at vekten går opp fordi muskler veier mer enn fett. I tillegg har jeg ikke vært så flink denne siste helgen, har spist en del hjemmelaget pizza.

 

Lykke til videre alle sammen. Stå på.

 

Hilsen tsj[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Det har gått opp 0,2 kilo er nå så og si at du står i ro, men du har nå gått ned 5 cm og det er nå kjempe bra, neste uke nå så skal du se at du har gått ned igjen. Du skriver nå selv at du har trimmet en del og at du har spist en del hjemmelaget pizza, alt dette gjør nå at du kan samle en del vann, og i og med at du har gått inn i cm så tror jeg at dette er noe av grunnen til at du har gått op litt.

 

Lykke til videre

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...