Gå til innhold

Nedoverklubben uke 44


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Jeg gikk ned 1' date='3 kg denne uka. Så da er det totalt - 2 kg. Håper på - 5 kg til jul ihverfall. :-)[/quote']

 

Hei

 

Kjempe flott, dette har du taken på, 5 kg til jul det klarer du:)

 

Stå på videre nå

 

Ha ei fin uke:)

 

klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.1 kg denne uken. 11.6 tilsammen. Kan vel egentlig ikke klage, jeg har aldri stått stille på disse 9 ukene. Selv om 0.1 kg føles som å stå stille er det likevel ned. Har minsket 18 cm de siste 2 ukene. Så alt i alt, er det vel bra likevel. Atter en ny uke, håper på mere nedgang neste veiing:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ned 0.1 kg denne uken. 11.6 tilsammen. Kan vel egentlig ikke klage' date=' jeg har aldri stått stille på disse 9 ukene. Selv om 0.1 kg føles som å stå stille er det likevel ned. Har minsket 18 cm de siste 2 ukene. Så alt i alt, er det vel bra likevel. Atter en ny uke, håper på mere nedgang neste veiing:)[/quote']

 

 

Hei ;)

 

Har nå skrevet svar til deg på bloggen min, men jeg skriver litt her også jeg.

 

Du er kjempe flink, 0,1 kg ned er som du sier ned, og se på totalen din da og ikke minst cm, HURRA sier nå bare jeg da.

 

Sikker på det at neste uke så er vekta på vei nedover til gangs igjen.

 

Nå må jeg løpe, jobben kaller:)

 

Ha en fin dag.

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 kg er jo helt kjempemessig!

Jeg har et mål om å runde 10 kg til mandag, det blir stort! Men tenk den dagen jeg runder 30... Ooooo salige fryd! Stå på videre, dette klarer du jo superbra! Og er kjempemotiverende å lese at andre klarer det jeg så inderlig ønsker selv!

 

Til alle dere andre også, dette går jo veien! Ikke alle går like mye ned hver uke, men det viktigste er jo at livsstilen er endret, så vil vekt og cm krympe sakte men sikkert. Og ikke gi opp selv om dere har en litt kjip uke! Da går det kanskje desto mer neste uke ;)

 

Stå på videre! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mindreavmeg
Hei

 

Kjempe flott' date=' dette har du taken på, 5 kg til jul det klarer du:)

 

Stå på videre nå

 

Ha ei fin uke:)

 

klem fra Evelyn[/quote']

 

 

Tusen takk. Ha en fin uke du også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg

Så var nok en kurskveld over, nedgangen i dag var 1,1 kilo, totalt på 9 uker 13,9, kanskje jeg klarer målet mitt til jul som er 20 kilo.

 

Ellers gratulerer til alle, synest dere har vært kjempeflinke denne uken.

 

Klem fra Stavanger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Gratulere til alle som har gått ned!! ;-) Og til oss som ikke har gått ned eller har gått opp som meg... Vi får bare stå på, og håpe på bedre lykke neste uke... ! :-)Her er det opp og ned annenhver uke. Men så lenge jeg går mer ned den uka jeg går ned enn den uka jeg går opp så får det vel stå til... Ble 1,1 opp denne uka. Nesten så jeg ikke orket skrive om det her... Men drit på. Det er vel ikke bare for dem som lykkes.... Har hatt min første ski tur denne vinteren i dag!

 

Mvh en frysende skogsnipe:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ;)

 

Det har gått opp 0' date='2 kilo er nå så og si at du står i ro, men du har nå gått ned 5 cm og det er nå kjempe bra, neste uke nå så skal du se at du har gått ned igjen. Du skriver nå selv at du har trimmet en del og at du har spist en del hjemmelaget pizza, alt dette gjør nå at du kan samle en del vann, og i og med at du har gått inn i cm så tror jeg at dette er noe av grunnen til at du har gått op litt.

 

Lykke til videre

 

klem fra slankeblogger Evelyn[/quote']

 

 

Takk for oppmuntrende ord. ;->

 

Hilsen tsj. (Trude)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mikitussa

Etter bryllupet så skled ting helt av sporet for meg....Jeg har på ingen måte fråtset, men har spist mye jeg ikke burde med en sånn skikkelig gi f... holdning...Det har resultert i en del kilo opp, men denne uka har jeg tatt ordentlig tak i det igjen og kommet meg på riktig spor :-) Det har resultert i et vekttap på 1,8 kilo denne uka (masse vann....) Jeg er fortsatt oppblåst, så jeg håper det går litt fort nå en stund. Gidder hvertfall ikke drasse rundt på en hel haug med ekstra vann :-) I tillegg så har jeg jo masse fett som jeg skal bli kvitt også....

 

Startvekt 5.juni 2006: 144,3

Dagens vekt: 136,7

Nedgang totalt: 7,6

 

Nå gleder jeg meg bare til å runde -10 kilo på nytt...hehe :-) Gidder ikke en gang å irritere meg over at jeg har lagt på meg noen kilo igjen... De skal uansett bort snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var nok en kurskveld over' date=' nedgangen i dag var 1,1 kilo, totalt på 9 uker 13,9, kanskje jeg klarer målet mitt til jul som er 20 kilo.

 

Ellers gratulerer til alle, synest dere har vært kjempeflinke denne uken.

 

Klem fra Stavanger.[/quote']

 

13.9 på 9 uker er jo kjempebra...syns du er kjempeflink

 

jeg bor forresten også i stavanger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lillemusmeg
13.9 på 9 uker er jo kjempebra...syns du er kjempeflink

 

jeg bor forresten også i stavanger :)

 

Tusen takk, er i grunnen overrasket over hvor godt det går med tanke på all den maten vi spiser, men inspirende å lese om alle de gode resultatene til andre.

 

Viser virkelig at det virker.

 

Stå på dette klarer vi......

 

 

Klem fra en høstvåt Stavanger morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...