Gå til innhold

danse matte


Gjest mammatilfire

Anbefalte innlegg

Gjest mammatilfire

Må le litt av meg selv. Kanskje dere tror jeg er litt smårar. På mandag kjøpte jeg meg play station danse matte... Det er kjempegøy..

Har liten tid til å komme fra, og å ligge på gulvet å trimme går jeg rimelig fort lei av. Dette kan jeg anbefale. Jeg danser alene og sammen med barna. Det gjør noe med humøret også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember

Min datter på 10 år har også slik dansematte det er jo helt super trening. Man får opp pulsen skikkelig. 30 min dansing er jo 1 trim poeng. jeg prøvde den for første gang i går. Kjempe gøy, også får man poeng det er helt glimrende syns jeg, for det bor et konkuranse innstinkt i meg!!!!!!

 

 

SÅ KOM IGJEN ALLE SAMMEN DANS ER INN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest missdesember
prisen på sånne ting?

vi har ikke playstation heller da... så jeg må ha prisen på den også...

 

 

 

playstation kan man vel nå få for ca 1000 lappen, pris på spill kan variere noe men ca - 500 så har du det på plass! har også sett noen trenings spill som hete kinetick eller noe, noen som har prøvet det?

 

dette er i alle fall lystbetont trening ingen tvil om det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire

Tenk at jeg skulle få så mye poitiv tilbakemld på dette... Nå ble jeg glad ;)

Playstation koster vel rundt 1000 kr. Tror du trenger PS 2. PS 1 er nok for gammel, men vet ikke..

Har dancing stage max, og syns den fungerer svært bra. Den kostet 300,- Matta kostet 249,-

Stå på, så danser vi oss til ett slankere liv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste faktisk på nett om en som gikk ned 80 kg på denne måten.... Så at det er god trim, er det ingen tvil om.

Jeg kjøpte dansematte på cdon. Betalte 160 for dansematte som 2 kan danse på. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest mammatilfire

Merker at jeg begynner å bli flinkere, og det er motiverende det også. Danser sammen med ungene mye. Det syns de er kjempegøy! Har veid meg for første gang i dag, så nå får vi se neste søndag om dansingen gir resultater. Lykke til videre med dansingen alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har play station 2 og spiller Kinetic det er apselutt å annbefale. Der får du deg egen trener og slipper å stresse avgårde på treningsenter. på spillet er det kampsport, boksing, aerobik yoga utøyning og oppvarming.

jeg liker best kampsport og boksing på spillet får virkelig ut noeda...og blir kjempe angasjert.

Playstation er på tilbud til under 1000 lappen hvist nokk fordi playstation 3 er på vei. så da kan du enten vente på playstation 3 eller kjøpe 2 eren som blir billigere og billigere fordi 3 kommer til jul.

 

men da må ungene i seng først så du ikke sparker de ned....

men dansing hørtes gøy ut, kansje jentene mine skal få den til jul

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...