Gå til innhold

Husvask..


Gjest hilde26
 Share

Anbefalte innlegg

hva fører dere det under på aktivitet?jeg førte det under raking..men hvor lang tid skal jeg føre ned i forhold til vaskinga?jeg brukte nok rundt ca 3 timer på husvask idag..hva tilsvarer det i raking liksom?eller annet jeg bør føre d under?

 

et spørsmål til med samme::)idag spiste jeg fajitas til middag.i følge min meny skulle jeg spise kun 1tortillalefse, jeg spiste to...må jeg føre det opp som kosemerke da eller?jeg stiger ikke over max kcal min idag...

generelt:hvis jeg ikke overstiger min kcal grense,trenger jeg ikke bruke kosemerke da? sparer mine til helgene,så jeg kan kose meg litt ekstra da:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 13 years later...

God jobb for en slik øvelse, fordi den har dobbelt overskudd. Det vil sannsynligvis ikke samsvares i rangering, men det er fortsatt bra for dine og dine mål. Om større gleder, i helgen tror jeg ikke på hvordan det fungerer. Du får den daglige kcal du må vedlikeholde, og hvis du ikke gjør det, betyr det ikke at du opprettholder det som statister i helgen, for da ville det ikke vært vanlig spising. For fremtiden, hvis du liker å ha et helt rent hjem, vil jeg tilby å prøve dette selskapet https://mikrenhold.no/ som har gode profesjonelle rengjøringsmidler som kan gjøre det veldig raskt for deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.11.2006 den 19.31, Gjest hilde26 skrev:

 

Husvask ca 193kcal/t, støvtørking ca 173kcak/t. Normalt sett regnes dette som hverdagsaktivitet, ikke trening 🙂

Hensikten med kosemerker er å øve seg på å ha kontroll på "kos", de kan også brukes på ekstra mat så dette blir litt opp til deg selv. 

Lykke til videre🤗

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Logg inn for å kommentere

Du vil kunne skrive en kommentar etter at du logger inn



Logg inn nå
 Share

×
×
  • Opprett ny...