Gå til innhold

Solsikke Gruppa Uke 45


Gjest aina37

Anbefalte innlegg

HEEISAN

er ganske trøtt etter helgen ..kjenner jeg er håven i kroppen ...regner med at det er all utskeielsen det;-) mine mål denne uken er

77,3 kg

9,9 trimm poeng

 

så er det å skerpe seg og begynne på nytt regner med det kan ta en uke og to får å komme ned dit jeg var

 

 

fikk inn ca 10 500 kr til ungdomshuset er super fornøyd med det ..

svar på hva jeg maler ...alt mulig men nakene damer er et must

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekta viste 82,6 i dag - ned igjen 0,4.

Fortsatt ikke noen måling - tør ikke!

Trimpoeng: lusne 7,8, hvorav over halvparten i går.

 

Forkjølelsen er nesten vekk og optimismen til stede!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Gratulerer Aina med strålende resultat av utstillingen din! Jeg skjønner godt at du er litt sliten etterpå. Du skal nok ikke fortvile over vektoppgangen denne uken, som du selv er inne på er det nok et resultat av helgens bevisste utskeielse... Du skal se det er borte i løpet av uken når kroppen bare har fått fordøyd det... Stå på videre så kommer resultatene! :)

 

Pinkie- med forkjølelse og litt mindre aktivitet enn du egentlig kunne tenkt deg, så har du jo levert et supert vektnedgangs-resultat denne uken. Det viser seg at det lønner seg å stå på og være standhaftig! :)

 

Vekten min viste "bare" 78.4 kg i dag - og det er jo hele 1,8 kg ned siden sist onsdag (det ble jo ikke veiing på meg på mandag pga London-turen). Jeg er kjempefornøyd, dette er jo bare moro! :)

 

I dag er målene mine:

Midje 85 cm (ned 3 cm)

Hals 34 cm (ned 0,5 cm)

Bryst 96 cm (ned 2 cm)

Ende 102 cm (ned 2 cm)

Lår 58 cm (ingen endring)

Arm 32 cm (ingen endring)

 

Jeg har også vært flink til å trimme denne uken og hadde 36,1 trimpoeng registrert til tross for reisingen... HURRA! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så flinke dere er! Imponerende resultater, Afrodithe! Og Pinkie, 400 gram ned er slett ikke verst, etter en forkjølelsesperiode! Og Aina, man blir fort litt hoven når man spiser mer eller annerledes enn vanlig, tenker du mister mye bare nå i løpet av et par dager, jeg!

 

Som jeg skrev såvidt på forrige ukestråd har det vært en laber uke for meg. På tirsdag skled jeg på isen og fikk meg en smell i fallet. Fortsatt vondt, så det har vært dårlig med trim - kun 5,6 poeng denne uka. Og på onsdag kom jeg meg ikke inn på sidene for å registrere, og siden jeg dro til Stockholm torsadg og fredag ble det ikke noe da heller. Fikk meg til å innse hvor viktig denne daglige kontrollen av kaloriinntaket er, det å se det svart på hvitt hvor mye "kosen" koster!!

 

Så, kort sagt, det har gått litt feil vei for meg denne gangen:

Vekt: 90,6 (opp 900 gram - men det var verre på "prøveveiinga" i går)

hals: 37,5 (+ 0,5cm)

overarm 35 (+ 1 cm)

byste 108 (+1 cm)

under byste 87

midje 92

navle 105 (+1cm)

"bilring" 116 (-1 cm - litt overraskende!)

rumpe 118

lår 68

legg:42

 

MEN - jeg er i ferd med å riste av meg de depressive tankene, og ta fatt på ny!

 

MÅL: 85 kilo før nyttår! Men det kommer til å koste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dere er utrolig flinke både til å slanke dere, oppmuntre osv.osv.

 

Har lite tid til å skrive her inne om dagen, men må forsøke litt etter at ungene er i seng. Jeg hadde en utskeielse i helgen - særlig fredag, men har likevel klart meg.

 

Vekt i dag 76,5 kg (ned 400 gram)

Ventet nok på en smell da jeg lagde forrige ukes mål - det var å få opp trimtre 2, og det har jeg klart - 23,5 trimpoeng ble det i uken som gikk.

 

Denne uken har jeg og tvillingene fødselsdager, så det blir nok litt feiring og kakespising - kanskje litt ekstra god mat og vin også, men det skal ikke få ødelegge for målet mitt om å nå 10 kg til jul - dermed må ukens mål være å holde vekten evt gå ned bitte - litte - gran/m

 

Stå på videre solsikker - du er så flink til å holde oversikten Afrodithe - hvor mye gikk vi ned til sammen i oktober?

 

-og så et spørsmål til - jeg får ikke til å legge ikon/smily i teksten - hvordan gjør jeg det?

 

Ha en fin uke alle sammen - og god bedring Nique.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det min tur til å rapportere :)

 

I og me at det er "tante rød" uka, så må jeg si meg fornøyd me at vekta ikke har gått opp, ligger på det samme som sist uke,

og litt dårlig tid på mårraen idag, gjør at jeg bare fikk målt midjen, som viste ned -0,5cm..

Åzå var jeg hj fra jobb onsdag, fikk et utrolig hovent å verkene øye, viste seg å være en sti på øye som da var gått over i betennelse, så da ble d ikke trim på tirsdag og onsdag, å fredagen klarte jeg bare å få snappa til meg 0,5 trimpoeng, så har vært en sløv uke... men d skal bli bedre denne uken! :)

 

Oppdatering:

Vekt: 86,0kg ; ingen endring

Midje: 104,5cm ; ned -0,5cm

Trimpoeng: 8poeng

 

Afrodothe: Misunner deg for den flotte nedgangen du gjør hver uke, over 1kg hver gang, utrolig! Imponert!! :)

 

Annetje: Ikonene som står under der du skriver inn innlegget ditt, velger du en kun for å få et ikon på siden av overskriften/tittelen i innlegget ditt.

For å få 'smilieys' i innlegget, så skriver du enkelt i teksten kolon og en sånn parantes uten mellomrom.. : ) = :)

 

 

Dette blir forresten min første uke uten kurset, sendte min siste ukes rapport til kursleder idag!

Dette blir jo spennende, å se om jeg klarer meg like bra på egenhånd!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he klarte ikke helt å stoppe denne helgen så det blei tre dager med utskeielse var heller ikke på fotballtreningen i går ......men i dag har det nå godt fint.... samboeren min tar vel en gåtur med meg senere

 

....har tenkt en del på ..nå reiser vi den 14 des. så kommer hjem 13 januar håper dere er her forsatt da for da må jeg jo begynne videre..så er det så supert å ha dere her ...

 

syns dere har vert super fline ..afrodite er jo "helt sjef" denne uka..he he

 

pinki og annetje det er jo kjempe bra ...og gratulere anntje med dagen hennes og tvillingene denne uka da.

 

ixie og nique stå på skal se det ordner seg ;-)ixie du har jo oss da dette skal gå så bra atte ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

1solsikke 34 år, høyde 175 cm,

 

Nique 36 år, 167cm, 92 kg, Mål: midjemål under 80 cm

UKE 38: Vekt 91,9 kg (ned 0,1 kg)

UKE 39: 91,5 (ned 0,4 kg), midje 95 cm,

UKE 40: Vekt: 90,9 (ned 0,7 kg), Midje: 94 cm (-1cm), hals: 38 cm, overarm 33 cm, Under brystene 91 cm, Navle: 106 cm, "bilring" under navlen: 115 cm, rumpe: 121 cm, lår (på det tykkeste): 73 cm, legg (på det tykkeste): 43 cm

Trimpoeng: 12,6 trimpoeng

UKE 41: Vekt: 90,8 (- 0,1 kg)

Hals: 37 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm (-1 cm), Under brystene: 89 cm (-2 cm), Midje: 94 cm (0 cm), Navle: 109 cm (+3 cm), "bilring": 117 cm (+2 cm), Hofte: 119 cm (-1 cm), Lår 73 cm (0 cm), Legg 43 cm (0) Totalt ned 5 cm noen steder og opp 5 cm andre steder

Trimpoeng 10,8

UKE 42: vekt 90,8 kg (uendret), under bysten: 89 cm (uendret), midje: 93 cm (ned 1 cm), navle: 104 cm (ned 5 cm), "bilring": 118 cm (opp 1 cm), rumpe: 120 cm (opp 1 cm), lår: 71 cm (ned 2 cm), legg: 43 cm (uendret), hals: 37 cm (uendret), overarm: 34 cm (uendret)

Trimpoeng: 12,7 KRYMPEDRONNING UKE 42

UKE 43: Vekt 90,3 kg (ned 0,5 kg) Midje 92 cm (ned 1 cm) Fikk ikke tatt alle mål, det gjør jeg til uka.

UKE 44: Vekt 89,7 kg (ned 0,6 kg) Hals: 37 cm (uendret) Overarm: 34 cm (uendret) Over brystene (nytt målested): 107 cm, Under byste: 87 cm (ned 2 cm), Midje: 92 cm (uendret) Navle: 104 cm (uendret), "bilring":117 cm (ned 1cm) Rumpe: 118 cm (ned 2 cm), Lår: 68 cm (ned 3 cm) Legg: 42 cm (ned 1 cm) Totalt innskrumpet med 9 cm

Trimpoeng: 10,0 BMI 32,2

UKE 45: Vekt: 90,6 kg (opp 0,9 kg) Hals: 37,5 cm (opp 0,5cm) Overarm 35 cm (opp 1 cm)

Byste 108 cm (opp 1 cm) Under byste 87 cm (uendret) Midje 92 cm (uendret) Navle 105 cm (opp 1cm) "bilring" 116 cm (ned 1 cm) Rumpe 118 cm (uendret) Lår 68 cm (uendret) Legg 42 cm (uendret)

Trimpoeng 5,6

 

Pinkie 54 år, 165 cm, 84,5 kg

UKE 39: Vekt 85,2 kg (opp 0,7 kg), Midje 101 cm

UKE 40: Vekt: 82,9 kg (ned 2,3 kg totalt -1,6 kg) hals: 39 cm, overarm: ? glemt å måle! bryst: 113 cm, midje: 100 cm (ned 1 cm) hofte: 114 cm, lår: 63 cm, legg: 41 cm

Trimpoeng: 23,8. VEKTDRONNING & TRIMDRONNING UKE 40

UKE 41: Vekt: 83,1 kg (+ 0,2 kg), Hals: 38 cm (-1 cm), Overarm: 34 cm, Bryst: 112 cm (-1 cm), Midje 98 cm (-2 cm), Hofte 110 cm (-4 cm), Lår 63 cm (0 cm), Legg 40 cm (-1 cm) Totalt ned 9 cm. KRYMPEDRONNING UKE 41!

Trimpoeng 17,8

UKE 42: Vekt: 82,9 kg (ned 0,2 kg), Ingen endring i målene unntatt: Legg 39,5 cm (ned 0,5 cm) Trimpoeng: 14,9.

UKE 43: Vekt: 82,6 kg (ned 0,3 kg), Midje: 97 cm (ned 1 cm) De andre måla uforandra.

Trimpoeng: 16,3

UKE 44: Vekt 83 kg (opp 0,5 kg). Mål har jeg ikke tort å ta!

Trimpoeng 10,6

UKE 45: Vekt 82,6 kg (ned 0,4 kg) Fortsatt ikke noen måling - tør ikke!

Trimpoeng: 7,8

 

Ixie 22 år, 172 cm, 89,9 kg, Mål 80 kg, Ønskevekt 74 kg

UKE 39: 88.6 (opp 0,5kg), Midje: 109cm

UKE 40: Vekt 88,6 kg (ned 0,2 kg). Ned 4 cm. Trimpoeng: 9,9

UKE 41: Vekt: 88,4kg (ned 0,2 kg), Midje: 106 cm (ned 1,5cm), Bryst ned 0,5 cm. Til sammen ned 4 cm. Trimpoeng: 12,2

UKE 42: Vekt 87,3 kg (ned 1,1kg) Midje 105,5 cm (ned 0,5 cm)

UKE 43: Vekt 86,7 kg (ned 0,6 kg) Midje 105 cm (ned 0,5cm) Til sammen opp 0,5 cm.

Trimpoeng: 10

UKE 44: Vekt: 86kg (ned 0,7kg) Lår ned 1cm, Hals ned 0,5cm, Hals ned 0,5 cm, ellers ingen endring.

Trimpoeng: 12,8.

UKE 45: Vekt: 86,0 kg (uendret) Midje: 104,5cm (ned 0,5cm)

Trimpoeng: 8

 

Annetje 37 år, 161cm, 81,9 kg, midje 96 cm, Går ikke GR-kurs

UKE 39: 80,5 kg. (ned 1,4 kg), midje 95 cm (ned 1 cm.)

UKE 40: Vekt 79,7 (ned 0,8 kg), Midje 94 cm (ned 1 cm), Overarm: 32 cm, Lår: 59 cm, Legg: 38 cm, Hals: 35 cm, Hofter: 104 cm, u/bryst: 98 cm, skuldre: 109 cm

Trimpoeng: 23 - Tross sykdom!!

UKE 41: Tross sykdom: Vekt: 78,9 kg (ned 0,8 kg), Mindre enn 15 kg igjen til målet. Midjen står stand by – ingen endring.

Trimpoeng: 8-9

UKE 42: Vekt 78,8 kg (ned 0,1 kg). Målet for uken var å holde vekten - så det har jeg jo klart!

Midje 93,5 cm (ned 0,5 cm) Endelig krymper jeg litt.

UKE 43: Vekt 77,8 kg (ned 1 kg) Trimpoeng 16,6

UKE 44: Vekt 76,9 kg (ned 0,9 kg) Midje 92 cm (ned 2 cm denne mnd) Overarm 31 cm (ned 1 cm) Lår 55 cm (ned 4 cm denne mnd) Legg 36 (ned 2 cm denne mnd) Hals 33 cm (ned 2 cm denne mnd, Hofter 97 cm (ned 7 cm denne mnd) Under bryst 91 cm (ned 7 cm denne mnd) Skuldre 108 cm (ned 1 cm denne mnd)

Trimpoeng 16,3

UKE 45: Vekt 76,5 kg (ned 0,4 kg)

Trimpoeng 23,5

 

Afrodithe 44 år, 168 cm, 87 kg (ønskevekt 70 kg), midje 103cm, Start BMI 30,8 Går ikke GR-kurs

UKE 39: 86,2 kg (ned 0,8kg), Midje: 96,5 cm (ned 6,5cm),

Hals 37,5 cm, Overarm 34 cm, Bryst 107 cm, Ende 110 cm, Lår 64 cm,

veiedag mandag

UKE 40: vekt 84 kg (ned 2,2 kg), midje 94 cm (ned 2,5 cm), hals 36 cm (ned 1,5 cm), overarm 33 cm (ned 1 cm), bryst 103,5 cm (ned 3,5 cm), ende 108 cm (ned 2 cm), lår 62,5 cm (ned 1,5 cm) totalt ned 12 cm!

Trimpoeng 23,4

UKE 41: Vekt 82,8 kg (ned 1,2 kg), Hals: 35,5 cm (ned 0,5 cm), Bryst 101,5 cm (ned 2 cm)

Midje 92 cm (ned 2 cm), Ende: 106,5 cm (ned 1,5 cm), Lår: 61,5 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (ingen endring), Totalt ned 7 cm

Trimpoeng: 25,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 41

UKE 42: vekt 81,6 kg (ned 1,2 kg) Midje 90,5 cm (ned 1,5 cm), Hals 35,5cm (uendret),

Bryst 100 cm (ned 1,5 cm), Ende 105 cm (ned 1,5 cm), Lår 60 cm (ned 1,5 cm), Arm 33 cm (uendret) Totalt har jeg skrumpet inn 6 cm denne uken

Trimpoeng 30,9 VEKT- & TRIMDRONNING UKE 42

UKE 43: Vekt 80,2 kg (ned 1,4 kg) Midje 89,5 cm (ned 1 cm), Hals 35 cm (uendret), Bryst 99 cm (ned 1 cm), Ende 104,5 cm (ned 0,5 cm), Lår 59 cm (ned 1 cm), Arm 33 cm (uendret) Totalt ned 4 cm denne uken.

Trimpoeng: 39,5!! VEKT- & TRIMDRONNIG UKE 43, BMI 28,4

UKE 44: Vekt 80,2 kg (uendret) Midje 88,5 cm (ned 1 cm) Hals 34,5 cm (ned 0,5 cm) Bryst 98 cm (ned 1 cm) Ende 104 cm (ned 1 cm) Lår 58 cm (ned 1 cm)

Arm 32 cm (ned 1 cm) Innskrumpet med 5,5 cm

Trimpoeng 25,2 TRIMDRONNING UKE 44

UKE 45: Vekt 78.4 kg (ned 1,8 kg) Midje 85 cm (ned 3 cm) Hals 34 cm (ned 0,5 cm) Bryst 96 cm (ned 2 cm) Ende 102 cm (ned 2 cm) Lår 58 cm (uendret) Arm 32 cm (uendret) Innskrumpet med 7,5 cm

Trimpoeng 36,1 BMI 27,8

 

Aina37 37 år, 164 cm, 84,9 kg (87,7 kg) Midje 110 cm. Start BMI 32,3 Mål: 70 kg før jul, Underveis mål 75 kg og 80 kg, Går ikke på GR-kurs, men eget venninne-opplegg

UKE 38: Midje 110 cm, Trimpoeng 15,3

UKE 39: 81,6 kg (ned 2,1 kg, 3,3 kg – VEKTDRONNING UKE 39!!!), midje 106 cm (ned 4 cm). Trimpoeng 19,5

UKE 40: vekt 79,7 kg (ned 1,9 kg), Midje: 104cm (ned 2 cm), Trimpoeng 13,1

UKE 41: vekt 78,7 kg (ned 1 kg), Midje 104 cm (uendret), Trimpoeng 10,5

UKE 42: vekt 78,1 kg (ned 0,6 kg) kg. Trimpoeng 10,5

UKE 43: vekt 78.1 kg (uendret), Midje 103 cm (ned 1 cm)

Trimpoeng: 17,6 BMI 29 (overvektig)

UKE 44: Vekt 75,7 kg (ned 2,4 kg!) Midje: 100 cm (ned 3 cm)

Trimpoeng 13,9 BMI 27,5 "middels"overvektig KRYMPE- & VEKTDRONNING UKE 44

UKE 45: Vekt 77,3 kg

Trimpoeng 9,9

 

Tullalulla 36 år, 170 cm

UKE 41: 77,1 kg

Uke 42: Vekt 76,4 kg (ned 0,7 kg)

Trimpoeng 3

UKE 43: Vekt 75,5 (ned 0,9 kg)

Trimpoeng 12,3

UKE 44: Vekt 76,2 kg (opp 0,7 kg)

UKE 45:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Nique - jeg forstår godt at du er lei med både fall og vektoppgang. Det har nok sikkert sammenheng som du selv antyder med mindre mulighet for fysisk aktivitet. Nå krysser jeg fingrene for dine resultater neste uke - og god bedring! Er utrolig imponert over din stå-på-vilje! :)

 

Annetje - Gratulerer med pen og pyntelig vekt-nedgang samt flotte aktive trimpoeng! Jeg ønsker deg virkelig en strålende uke med trivelig tvilling- bursdag og ikke minst at du får en uforglemmelig feiring av din egen dag!

Jeg håper som deg at du kan rapportere om litt nedgang neste uke til tross for litt ektra fødselsdags-kos! :)

 

Vektnedgang for oktober for oss Solsikker - det kan jo egentlig alle regne ut om de ser på ukeoversiktene... men uansett har vi gått ned tett oppunder 16 kilo (dvs 15,9 kg) tilsammen i oktober måned. Jeg regnet da sammen uke 41, 42, 43 og 44. Noen har gått ned mer enn andre, noen har hatt en "uheldig" måned, men slik vil det jo alltid være. Det som kanskje hadde vært mer interessant er vel vår endring av BMI fra starten til i dag - da er det jo ikke kiloene på en stor eller liten kropp som slår ut, men et tall som indikerer endringen ved å ta både hensyn til vekt og høyde....

 

Ixie - Selv om ikke vekten viste nedgang, har jo målebåndet indikert at du er på rett vei. Jeg håper vi kan være til god støtte og hjelp nå når Internett-kurset ditt er over - det er jo nå du skal vise at du har lært litt av kurset og kan følge det i hverdagen. Ta utfordringen og vis at du kan og vil - for det vet vi at du kan! Stå på! :)

 

Men hvor er Tullalulla denne uken? Jeg har sett henne her , men det er ikke kommet noen resultater enda... Håper ikke hun har snublet av lasset... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeppz, det blir nå prøven kommer :)

Men må bare prøve å stå på å klare dette!

Overtid på jobb idag, så rekker nok bare en liten gå tur.. Men for prøve å være litt flinkere de andre dagene...

 

Har blitt skikkeli flink med brus å godteri, husker nesten ikke sist jeg hadde brus med sukker, drikker sprite zero i heljene, men max 1,5l fra fredag til søndag, å i helja hadde jeg bare en belvita å en håndfull me superchips,

ikke har jeg noe spesielt godter sug heller lenger, har ligget åpnet sjokolade i kjøleskapet i over 1 uke nå, den har minsket, men ikke pga meg!!!! :))

 

Nei, skal klare dette videre :)

Selv om jeg har mine tvil om at jeg klarer del målet mitt til jul, hehe, men men, får da d jeg får ned til da, er fornøyd me d jeg, er jo faktisk første gang jeg prøver å miste noen kg dette...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest afrodithe

Jeg var så opptatt med oppdateringene for gruppen at jeg helt glemte å takke for både ros og skryt. :)

 

Ja, jeg har vært "heldig" å hatt et godt snittap disse ukene, men så har jeg jo ikke ligget på latsiden mht trimpoeng - tror mye kan ligge der.... Og nå har jeg fått mitt første gulleple på trimtre nummer 3 etter at jeg slang meg sammen med dere. HURRA! Det er jeg kjempefornøyd med. Treningen gir meg jo muskler som øker forbrenningen - og det sier jeg jo ikke akkurat nei-takk til! :)

 

Ellers så drikker jeg nærmest ikke brus, selv ikke light brus, er veldig bevisst på å drikke mye og nok vann gjennom dagen og "snopet" jeg unner meg er noen nøtter i ny og ne. I festlig lag forsøker jeg å være så forsiktig som mulig - men litt vin unner jeg meg innimellom... vil jo og skal jo ikke være noen asket eller festbrems da... :)

 

Stå på Ixie - du vil nok klare det du vil når du bare er motivert og standhaftig....!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snek meg opp opp på vekta i dag tidlig. 81,9 - magisk strek passert. Leenge siden jeg så det 1-tallet. :)

(Og nå som jeg har sagt fra til dere kan jeg ikke godt slappe av heller, hehe)

 

Snaue 2 kg igjen til julemålsettinga. Det skal gå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tullalulla

Hei alle sammen.

 

Jeg har ikke glemt dere - har bare hatt det litt travelt. Vekta var heller ikke så oppløftende - på stedet hvil fra forrige uke. Og kun 3,7 trimpoeng - alt skar seg med vante treningsopplegg. Men denne uka er det ingen store festligheter og andre aktiviteter, så nå håper jeg nåla kan snu igjen. Jeg skjerper meg...!

 

Men jeg er flink til å trene om dagen. Det blir et par/tre runder med spinning og styrketrening i uka, og det synes jeg er bra oppi unger og full jobb. Har ikke tid til mer jeg i hvert fall.

 

Stå på alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på trimmtret har ikke sett noe gul eple jeg?? men betaler jo ingenting heller da...er kansje derfor

 

...he he afrodite du har jo snart gått ned ti kg her inne ...hi hi supert da...skal vi se hvem som når først ;-)

 

 

 

lurte også på hvor mange hjerter de anbefalte å spise pr dag ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Betaler ikke jeg heller, aina37, men trimtreet mitt fylles med gullepler likevel. Snart halvveis i tre nr. 2 ;)

 

Kanskje det kan ha noe med nettleser å gjøre? Tror sidene er laget for IE, det er ikke sikkert alle funksjonene virker i andre nettlesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lurte på trimmtret har ikke sett noe gul eple jeg?? men betaler jo ingenting heller da...er kansje derfor

 

...he he afrodite du har jo snart gått ned ti kg her inne ...hi hi supert da...skal vi se hvem som når først ;-)

 

 

 

lurte også på hvor mange hjerter de anbefalte å spise pr dag ???

 

Hei ;) Smetter inn og bare nevner at mange andre ikke har fått gullepler fordi de ikke har satt noen startdato. Prøv å sette ny startdato så kanskje det ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt at 2 om dagen er bra - men om du får flere' date=' er ikke det noen krise heller.[/quote']

 

Kan ikke helt skjønne det med antall hjerter - de er jo helt uavhengig av mengden man spiser av hvert enkelt produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er vel form for å motivere til å spise fisk og andre sunne ting....grunnen til jeg lurte var de hadde spørsmål om det og kunne vinne ett eller annet ...

 

 

registrerte startsdagen fra 18 sept og da sto det trimm tre nr 2.....blir tydeligvis lite trimm poeng denne uken på meg da

 

oj der dukket gull eple opp....stilig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...