Gå til innhold

Nedoverklubben uke 45


Gjest Mimmi80

Anbefalte innlegg

Halla folkens!

 

Ny uke nye muligheter! Mandag igjen, og ny veiedag... Gikk faktisk greit i dag også, selv om jeg var småspent på forhånd. Har gått saktere etter at jeg sluttet på kurs, men så lenge det fremdeles går nedover, så er jeg fornøyd!

Her er ukens resultater:

Vekt forrige mandag: 117,5 kg

Vekt imorges: 116,9 kg

Resultat: -0,6 kg og -10,1 kg totalt! Hurra, en milepæl nådd!!!

Mål midje forrige mandag: 109 cm

Mål midje i morges: 109 cm

Resultat: Ingen endring. Greit nok det... Har -14 cm totalt :)

 

Blitt litt lite trening de siste to ukene, så er veldig klar for å intensivere litt nå. Må i tillegg bli flinkere til å spise det jeg skal, og prøve å få bukt med det verste av denne sjokoladelysten. *sukk* SKAL klare å være sjokoladefri hele november også, er jo tross alt bare tre uker igjen!

 

Håper dere alle er fornøyde, og så er det bare å stå på videre!

 

Dette klarer vi!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kick, og en fantastisk start på uka!

 

Vekta viser 123,2 kilo - og det er 1,2 kilo ned på ei uke! Håhå!!! Forrige mandag hadde jeg gått ned 0,8 kilo på fjorten dager.

 

Jeg var såå nervøs for dene veiingen. For eksempel kjørte jeg i meg masse salt popcorn mens jeg så en dvd på lørdag, og fredag sprakk jeg totalt og hev innpå med cookies og sjokolade.

Men alle andre dager har jeg vært flink med spisingen. Faktisk sliter jeg med å få spist nok, og ligger 200-500 kalorier under det jeg skal ha (som er 2.200 kcal).

 

Og har jeg fått trent? Ikke en eneste gang - og det er min store akilleshæl. Jeg har skikkelig treningsvegring, og har en fantastisk uke om jeg har fått til 1,5 treningspoeng. I mitt stille sinn har jeg en drøm om at det går an å gå ned i vekt uten å trene, men jeg vet jo at jeg bør komme i gang med det.

 

Men allerede nå har jeg en flott start på uka: Masse deilig vektnedgang, og jeg klarte å stå opp 08:30... Som student hender det at nettene blir sene, morgenene sene og døgnrytmen fra en annen planet. Skummelt å skrive masteroppgave uten noe fast opplegg og med forutsatt total selvkontroll på dagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp veid og målt meg, og det virker som om det har stabilisert seg, det går ikke så mye verken nedover i vekt eller innover i cm. Har hatt problemer med å spise nok måltider, det er i grunnen rart. Har gått ned 0,5 kg denne siste uken og 0,6 cm inn totalt. Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet. Det går nå i det minste riktig vei, nedover.

 

Lykke til denne uken alle sammen.

 

Hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kick' date=' og en fantastisk start på uka!

 

Vekta viser 123,2 kilo - og det er 1,2 kilo ned på ei uke! Håhå!!! Forrige mandag hadde jeg gått ned 0,8 kilo på fjorten dager.

 

Jeg var såå nervøs for dene veiingen. For eksempel kjørte jeg i meg masse salt popcorn mens jeg så en dvd på lørdag, og fredag sprakk jeg totalt og hev innpå med cookies og sjokolade.

Men alle andre dager har jeg vært flink med spisingen. Faktisk sliter jeg med å få spist nok, og ligger 200-500 kalorier under det jeg skal ha (som er 2.200 kcal).

 

Og har jeg fått trent? Ikke en eneste gang - og det er min store akilleshæl. Jeg har skikkelig treningsvegring, og har en fantastisk uke om jeg har fått til 1,5 treningspoeng. I mitt stille sinn har jeg en drøm om at det går an å gå ned i vekt uten å trene, men jeg vet jo at jeg bør komme i gang med det.

 

Men allerede nå har jeg en flott start på uka: Masse deilig vektnedgang, og jeg klarte å stå opp 08:30... Som student hender det at nettene blir sene, morgenene sene og døgnrytmen fra en annen planet. Skummelt å skrive masteroppgave uten noe fast opplegg og med forutsatt total selvkontroll på dagen...[/quote']

 

Så bra!

Gratulerer med fantastisk resultat!

Tror nok du kan klare å gå ned litt nå i starten uten å trene, men etterhvert vil kroppen trenge trening for å opprettholde forbrenningen. Jeg har selv trent hele tiden mens jeg har fulgt Grete Roede, og i kursperioden gikk jeg ned over en 1 kg i uken i snitt. Det var moro det! Nå går det litt saktere, er ikke på kurs, men så lenge det fremdeles går nedover så jeg er fornøyd. Nytt kurs på nyåret, blir bra!

 

TSJ: 0,5 kg er jo bra det da! Og absolutt rette veien :) Her gleder vi oss over alle tall med minus foran! HIhi!

 

Lykke til videre, dette klarer vi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekten 122,3kg så det er en nedgang på 1,3kg siste uke, og det er jeg meget fornøyd med pga var på fotballkamp i går og da ble det noen halvlitere både før og etter kampen, så nedgang på 1,3kg er topp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige ukes vekt og mål;

 

Vekt - 125,3kg

Midjemål - 109cm

Fettprosent - 42,8

Vannprosent - 41,7

Muskelmasse - 30,8

 

Denne uken;

 

Vekt - 126,1kg ----> opp 0,8

Midjemål - 109cm

Fettprosent - 42,8

Vannprosent - 41,7

Muskelmasse - 30,8

 

Gikk opp....helt forventet egentlig....fikk ikke trent noe særlig forrige uke...i tilegg til at jeg sprakk litt når det gjelder skjokolade....men cm er jo det samme, og det er jo de som viser...så egentlig ikke så lei meg....

 

håper å komme sterkere tillbake neste uka...

 

Mimmi80...gratulerer med å ha nådd 10 kg.....knallbra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!

Gratulerer med fantastisk resultat!

Tror nok du kan klare å gå ned litt nå i starten uten å trene' date=' men etterhvert vil kroppen trenge trening for å opprettholde forbrenningen. Jeg har selv trent hele tiden mens jeg har fulgt Grete Roede, og i kursperioden gikk jeg ned over en 1 kg i uken i snitt. Det var moro det! Nå går det litt saktere, er ikke på kurs, men så lenge det fremdeles går nedover så jeg er fornøyd. Nytt kurs på nyåret, blir bra!

[/quote']

 

Hei, takk for gratulasjoner - jeg er fremdeles på en lykkerus, og har hatt en flott arbeidsdag på kontoret. Mandag 6. november 2006 er en fantastisk dag! :-)

 

Gratulerer med milepæl! Jeg har minipæler for hvert femte kilo...

 

Jeg er smertelig klar over at jeg må få til noe trening også... Jeg har jobbet lenge med dette (over et år), med mange smeller og nedturer - fordi jeg ikke klarer å få til alt. Så nå begynner jeg med litt om gangen, og prioriterer da spisemønsteret. Når jeg føler at det sitter, og at søthungeret er noe temmet, skal jeg ta tak i neste ting - trening. Må få inn noen rutiner før jeg jobber med flere ting.

 

Men det er vel en prosess alle her har vært gjennom.

Det jeg synes er vanskeligst med å holde rutinene er at de ryker med en gang jeg har besøk av eller besøker kjæresten. Jeg bor i Trondheim og han i Oslo, og dermed blir det mye kos når vi endelig ser hverandre igjen... Til sommeren flytter vi sammen, men det hadde jo vært kjekt om vi kunne ha noen "hverdager" sammen nå også. Jaja, jeg må bare ha litt mer kontroll. Heldigvis vil han veldig gjerne hjelpe meg, og støtter meg masse, og "maser" om jeg har vært og trent enda... Men det er også veldig koselig å kunne kose seg med ekstra god middag, halvannen liter cola og snop, kino, middag ute eller slikt når vi har en helg sammen. Jeg skal til ham til uka - mandag til torsdag, og da har jeg bestemt meg for å spise som om det er de hverdagene det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart ....men jeg er litt skuffa over og ikke ha godt ned mer. Veide 100gr mer enn på onsdag MED klær på!!

Så da hadde jeg jo innstilt meg på at jeg skulle veie under det ivertfall.

Men det er bare og stå på. 700gr er jo bra da ....tross alt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart ....men jeg er litt skuffa over og ikke ha godt ned mer. Veide 100gr mer enn på onsdag MED klær på!!

Så da hadde jeg jo innstilt meg på at jeg skulle veie under det ivertfall.

Men det er bare og stå på. 700gr er jo bra da ....tross alt :)

 

Hei. Jeg gikk selv ned bare 500 gr, og var litt skuffet, som deg, over det. Følte og trodde at jeg hadde gått ned minst 1 kg. Men vi får være glad for at det tross alt går nedover, og det er jo den riktige veien å gå, tross alt. Lykke til denne uken til deg og andre "medslankere".

 

Vennlig hilsen tsj

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig rart ....men jeg er litt skuffa over og ikke ha godt ned mer. Veide 100gr mer enn på onsdag MED klær på!!

Så da hadde jeg jo innstilt meg på at jeg skulle veie under det ivertfall.

Men det er bare og stå på. 700gr er jo bra da ....tross alt :)

 

Ikke vær skuffa, 700 gram er jo egentlig KJEMPEFLOTT!!!

Men jeg vet akkurat åssen du har det, jeg veide meg i kveld med klær på (veiedagen min er tirsdag morgen), og veide 800 gram mer enn når jeg sneik meg på vekta lørdag morgen. Når jeg så at det var så stor forskjell på tallene fikk jeg nesten helt panikk...

Så da tenker jeg at vi kanskje ikke må bli så maniske, det er selvfølgelig med god grunn at vi bør holde oss langt unna vekta alle andre dager enn selve veiedagen :/ Men nei det er ikke så helt enkelt det der!!

Det kan være hundre grunner til at du veide 100 gram mer i dag - kroppen har hopet opp litt vann, kanskje du er litt treig i magen - altså uansett hundre ting som kan forklare det.

Jeg tror for at vi alle skal klare å gjennomføre store vekttap må vi prøve å ikke la nedturene bli nedturer. Jeg kjenner hvertfall at når jeg blir skuffa å lei meg så skriker kroppen etter noe godt, noe kos, noe søtt. Kanskje viss vi lar oss selv bli skuffa mange nok ganger - så sprekker vi til slutt.

 

Uansett, dette ble altfor langt og jeg er altfor trøtt. Men poenget mitt var at du burde feire en nedgang på 700 gram - vær stolt av deg selv og kos det med en flott innsats forrige uke, for det er det så absolutt=)

 

Ok, nå venter senga på meg - men ja jeg gruer meg noe innmari til å gå på vekta i morgen tidlig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette går jo veien det folkens! Kjempegøy å lese om så mange gode resultater. Tror man skal forsøke å være godt fornøyd dersom vekta går nedover, selv om den kanskje ikke går så fort nedover som ønskelig. Det er uansett rett vei! Dessuten er det småskummelt å gå på vekta for ofte, det vet jeg alt om. Har veiedag mandag morgen, men har hendt mer enn en gang at jeg hopper på vekta søndag morgen også, bare sånn for å sjekke at jeg er i rute. Ei uke hadde jeg en vektnedgang på 1,5 kg på søndag morgen, og ble helt i hundre. Gledet meg til mandag morgen, for dette lovet jo kjempebra! Så kom mandagen... Nedgang på 700 gram, og ble først skikkelig skuffet. Hvor har de 800 grammene kommet fra? Men, det er mandagsvekten som teller, så er ingen grunn til å deppe siden vekten tross alt hadde krøpet nedover. Og 700 gram er faktisk snaut halvannen pakke med Melange. Tenk på det neste gang du er i butikken! Så mye har du kvittet deg med på ei uke! :) Gjelder å sette ting litt i perspektiv her serru! Hihihi!

 

Ingen fare å stå stille en gang b3tty, det tar du igjen neste uke! Som du skriver, så kom det som forventet, på grunn av utskeielser etc. Og sånn vil vi får det alle sammen. Og så lenge cm er de samme, så er det jo knallbra!

 

Nei dere, er bare å stå på videre, synes vi er kjempeflinke jeg!

 

Dette går veien! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag morges og da viste vekta 2,3 kg mindre enn sist uke. Vekta viser nå 123,1 kg - et vekttap på 5,8 kg på 2 uker!

Er ganske fornøyd denne uka, men jeg kjenner på det hele tiden, redselen for at det skal stoppe opp.

 

Ellers vil jeg bare si gratulerer til alle dere andre, synes dere er kjempeflinke jeg -og absolutt en stor motivator for meg =)

 

Stå på videre!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er kjempeflink! Gratulerer med 5,8 kg i minus på bare 2 uker. Du må nok regne med at det vil stoppe litt opp, men det betyr ikke at det vil stoppe opp for alltid. Det som er viktig er å prøve å holde motivasjonen oppe, og det må jeg innrømme ikke er alltid like enkelt, nei, men da hjelper det å svippe innomm disse sidene, synes ihvertfall jeg. Lykke til videre. 5,8 kg er kjempeflott.

 

Hilsen tsj

 

Veide meg i dag morges og da viste vekta 2' date='3 kg mindre enn sist uke. Vekta viser nå 123,1 kg - et vekttap på 5,8 kg på 2 uker!

Er ganske fornøyd denne uka, men jeg kjenner på det hele tiden, redselen for at det skal stoppe opp.

 

Ellers vil jeg bare si gratulerer til alle dere andre, synes dere er kjempeflinke jeg -og absolutt en stor motivator for meg =)

 

Stå på videre!!![/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig imponert over hvor flinke alle er, det motiverer. Akkurat i dag er humøret litt nede i kjelleren, og da har jeg lyst til å gi blaffen i alt og "kose" meg med sjokolade og annet snacks. Noen som kjenner seg igjen? Det er i grunnen når jeg er i verst humør at motivasjonen er på bånn også. Uansett, gratulerer så mye med over 10 kg, det er litt av en milepæl, ja. Lykke til med de 10 neste!

 

Hilsen tsj

 

Halla folkens!

 

Ny uke nye muligheter! Mandag igjen' date=' og ny veiedag... Gikk faktisk greit i dag også, selv om jeg var småspent på forhånd. Har gått saktere etter at jeg sluttet på kurs, men så lenge det fremdeles går nedover, så er jeg fornøyd!

Her er ukens resultater:

Vekt forrige mandag: 117,5 kg

Vekt imorges: 116,9 kg

Resultat: -0,6 kg og -10,1 kg totalt! Hurra, en milepæl nådd!!!

Mål midje forrige mandag: 109 cm

Mål midje i morges: 109 cm

Resultat: Ingen endring. Greit nok det... Har -14 cm totalt :)

 

Blitt litt lite trening de siste to ukene, så er veldig klar for å intensivere litt nå. Må i tillegg bli flinkere til å spise det jeg skal, og prøve å få bukt med det verste av denne sjokoladelysten. *sukk* SKAL klare å være sjokoladefri hele november også, er jo tross alt bare tre uker igjen!

 

Håper dere alle er fornøyde, og så er det bare å stå på videre!

 

Dette klarer vi!

 

:)[/quote']

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir stadig imponert over hvor flinke alle er' date=' det motiverer. Akkurat i dag er humøret litt nede i kjelleren, og da har jeg lyst til å gi blaffen i alt og "kose" meg med sjokolade og annet snacks. Noen som kjenner seg igjen? Det er i grunnen når jeg er i verst humør at motivasjonen er på bånn også. Uansett, gratulerer så mye med over 10 kg, det er litt av en milepæl, ja. Lykke til med de 10 neste!

 

Hilsen tsj[/quote']

 

Takk takk, tsj!

Er moro å endelig nå -10 kg, selv om det er MANGE kg igjen. Men er viktig med små mål, så tar 5 kg av gangen, og jubler litt ekstra ved runde tall... :)

 

Kjenner meg veldig godt igjen i det du skriver om humøret og ønsket om å dytte i seg alt mulig rart! Motivasjonen daler (selv om du, når du kjenner innerst inne, har veldig lyst til å gå ned masse, og sånn sett er motivert), og lysten på noe søtt er bare helt intens. Jeg har av og til unnet meg et beger Living Lite is i sånne tilfeller, for å tilfredsstille koselysten litt. MEN, jeg prøver å la være å spise noe kos i de periodene, rett og slett fordi jeg vil være bevisst på å ikke bruke snop/mat som trøst. Da prøver jeg heller å gå en tur, lese litt i ei bok eller finne på noe annet lystbetont (gjerne sammen med venner, som kan få tankene over på noe annet). Ikke alltid det fungerer selvfølgelig, men er verdt et forsøk. Så kan jeg heller spare isen til en dag humøret er bra, motivasjonen er på topp, men jeg har lyst til å kose meg litt ekstra. Living Lite er et bra alternativ der, kun 99 kcal i et lite beger, og akkurat passe porsjon til å føle at man har kost seg litt!

 

Dessuten er det viktig å huske at det er i motbakke det går oppover.. Er da man lærer mest, og blir skikkelig utfordret til å teste prinsipper, mål og motivasjon. Så stå på, tsj, dette klarer du!

 

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halla folkens!

 

Ny uke nye muligheter! Mandag igjen' date=' og ny veiedag... Gikk faktisk greit i dag også, selv om jeg var småspent på forhånd. Har gått saktere etter at jeg sluttet på kurs, men så lenge det fremdeles går nedover, så er jeg fornøyd!

Her er ukens resultater:

Vekt forrige mandag: 117,5 kg

Vekt imorges: 116,9 kg

Resultat: -0,6 kg og -10,1 kg totalt! Hurra, en milepæl nådd!!!

Mål midje forrige mandag: 109 cm

Mål midje i morges: 109 cm

Resultat: Ingen endring. Greit nok det... Har -14 cm totalt :)

 

Blitt litt lite trening de siste to ukene, så er veldig klar for å intensivere litt nå. Må i tillegg bli flinkere til å spise det jeg skal, og prøve å få bukt med det verste av denne sjokoladelysten. *sukk* SKAL klare å være sjokoladefri hele november også, er jo tross alt bare tre uker igjen!

 

Håper dere alle er fornøyde, og så er det bare å stå på videre!

 

Dette klarer vi!

 

:)[/quote']

 

 

 

Hei :)

 

HURRA FOR DEG, 10,1 KILO. KJEMPE BRA. DU ER FLINK, STÅ PÅ VIDERE NÅ:)

 

Klem fra Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veide meg i dag morges og da viste vekta 2' date='3 kg mindre enn sist uke. Vekta viser nå 123,1 kg - et vekttap på 5,8 kg på 2 uker!

Er ganske fornøyd denne uka, men jeg kjenner på det hele tiden, redselen for at det skal stoppe opp.

 

Ellers vil jeg bare si gratulerer til alle dere andre, synes dere er kjempeflinke jeg -og absolutt en stor motivator for meg =)

 

Stå på videre!!![/quote']

 

 

Hei :)

 

Så flink du har vært da, 5,8 kilo på to uker, det er jo flott.

 

Alle kjenner vi vell på redeslen at det skal stoppe opp, men det er noe med det at det vi holder på med er en livsstilsendring og at det er noe vi må bruke tid på, derfor kan det nok bli noen både opp og nedturer, men er du flink til å trimme å følge kostholdet slik det skal være så kommer du nok til å gå jevnt og trutt nedover:)

 

Jeg har skrevet litt om slike ting inne på mine blogger, vet ikke om du har vært der inne å lest noe, men jeg har nå hatt mange både opp og nedturer og perioder der jeg har stått bom fast. Men nå ser det nå ut som om jeg er i gang igjen, mye takkket være motivsjonen jeg har henta her inne på vektklubben:)

 

Går du på kurs eller holder du på selv?

 

Lykke til videre:)

 

klem fra Slanke blogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt kick' date=' og en fantastisk start på uka!

 

Vekta viser 123,2 kilo - og det er 1,2 kilo ned på ei uke! Håhå!!! Forrige mandag hadde jeg gått ned 0,8 kilo på fjorten dager.

 

Jeg var såå nervøs for dene veiingen. For eksempel kjørte jeg i meg masse salt popcorn mens jeg så en dvd på lørdag, og fredag sprakk jeg totalt og hev innpå med cookies og sjokolade.

Men alle andre dager har jeg vært flink med spisingen. Faktisk sliter jeg med å få spist nok, og ligger 200-500 kalorier under det jeg skal ha (som er 2.200 kcal).

 

Og har jeg fått trent? Ikke en eneste gang - og det er min store akilleshæl. Jeg har skikkelig treningsvegring, og har en fantastisk uke om jeg har fått til 1,5 treningspoeng. I mitt stille sinn har jeg en drøm om at det går an å gå ned i vekt uten å trene, men jeg vet jo at jeg bør komme i gang med det.

 

Men allerede nå har jeg en flott start på uka: Masse deilig vektnedgang, og jeg klarte å stå opp 08:30... Som student hender det at nettene blir sene, morgenene sene og døgnrytmen fra en annen planet. Skummelt å skrive masteroppgave uten noe fast opplegg og med forutsatt total selvkontroll på dagen...[/quote']

 

Hei :) så flott at det går nedover med deg, dette tror jeg du vill klare, hele innlegget ditt oser nå av positivitet:)

 

Stå på videre nå dette vill du klare, treningen kommer vel etter hvert som du ser kiloene forsvinne og du kanskje får lyst og tid til å bevege deg litt mere.

 

klem fra slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har nettopp veid og målt meg' date=' og det virker som om det har stabilisert seg, det går ikke så mye verken nedover i vekt eller innover i cm. Har hatt problemer med å spise nok måltider, det er i grunnen rart. Har gått ned 0,5 kg denne siste uken og 0,6 cm inn totalt. Jaja, jeg får smøre meg med tålmodighet. Det går nå i det minste riktig vei, nedover.

 

Lykke til denne uken alle sammen.

 

Hilsen tsj[/quote']

 

 

Hei :)

 

Som du sier du får ta tiden til hjelp, det er viktig å tenke på at dette er en livsstilsendring vi holder på med og at det vill ta litt tid.

 

Og en halv kilo er nå en pakke med melange smør det, tenk på det når du er i butikken neste gang.

 

Ha ei fin uke:)

 

klem fra Slankeblogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag viste vekten 122' date='3kg så det er en nedgang på 1,3kg siste uke, og det er jeg meget fornøyd med pga var på fotballkamp i går og da ble det noen halvlitere både før og etter kampen, så nedgang på 1,3kg er topp[/quote']

 

Hei :)

 

Gratulerer med nok en uke med nedgang, du er kjempe flink. Sikkert å se at vekten går nedover, Lykke til videre:)

 

H. Slanke blogger Evelyn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

HURRA FOR DEG' date=' 10,1 KILO. KJEMPE BRA. DU ER FLINK, STÅ PÅ VIDERE NÅ:)

 

Klem fra Evelyn[/quote']

 

Skal prøve å være like flink videre jeg vet du (eller helst flinkere, siden jeg ikke har vært så flink i det siste).

 

Stå på du også, vi er flinke! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skogsnipa

Så mange flinke folk.!

Jeg har gjort noe rart med vekta mi for batteriene er alt oppbrukt.... Så jeg får ikke veid meg. Men jeg tror ikke jeg har gått ned denne uka heller. Og jeg forstår ikke hvorfor. Holder meg rundt det kcal jeg skal ha. Skeia riktig nok ut en dag og var sikkert over 2500. Men en dag? Har mellom 2 og 4 trim poeng om dagen. Men er ikke intensiteten høy nok? Er det derfor man ikke går ned? Jeg leser jo at noen av dere nesten ikke trimmer og likevel raser ned i vekt.

Jaja.. Jeg får vel bare fortsett en stund til. Nå får jeg ta en tur ut i sola.

Mvh Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Så flink du har vært da' date=' 5,8 kilo på to uker, det er jo flott.

 

Alle kjenner vi vell på redeslen at det skal stoppe opp, men det er noe med det at det vi holder på med er en livsstilsendring og at det er noe vi må bruke tid på, derfor kan det nok bli noen både opp og nedturer, men er du flink til å trimme å følge kostholdet slik det skal være så kommer du nok til å gå jevnt og trutt nedover:)

 

Jeg har skrevet litt om slike ting inne på mine blogger, vet ikke om du har vært der inne å lest noe, men jeg har nå hatt mange både opp og nedturer og perioder der jeg har stått bom fast. Men nå ser det nå ut som om jeg er i gang igjen, mye takkket være motivsjonen jeg har henta her inne på vektklubben:)

 

Går du på kurs eller holder du på selv?

 

Lykke til videre:)

 

klem fra Slanke blogger Evelyn[/quote']

 

 

 

Joda Evelyn jeg har vært mye inne på din blogg å lest, hjelper veldig å lese om andre i samme situasjon!!

Jeg beynner på internet kurs i neste uke, og da har jeg følgt opplegget selv i tilsammen 3 uker først. Jeg har gått et kurs tidligere så er litt inni opplegget heldigvis.

Synes ting går veldig greit nå, har god motivasjon men vet av erfaring at det er rundt uke 6 jeg begynner å slite. Men håper det går bedre denne gangen.

Jeg synes det er flott at vi kan spise litt mer, det betyr igjen av vi kan kose oss ganske ofte hvis vi bare er litt fantasifulle - jeg tror det vil være mye enklere å følge dette opplegget i lengden da. Allikevel er jeg alltid livredd vekta, å svetter nesten når jeg skal gå på den :/

 

Ellers vil jeg nok en gang bare si at jeg synes dere alle er kjempeflinke. Det å ha lest om dere nå i begynnelsen har vært til kjempestor hjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) så flott at det går nedover med deg' date=' dette tror jeg du vill klare, hele innlegget ditt oser nå av positivitet:)

 

Stå på videre nå dette vill du klare, treningen kommer vel etter hvert som du ser kiloene forsvinne og du kanskje får lyst og tid til å bevege deg litt mere.

 

klem fra slankeblogger Evelyn[/quote']

 

Jeg skulle ønske det ikke var så mange speil på treningsrommene! En ting er der du trener aerobic, for å se instruktørens bevegelser. Men i et vanlig styrkerom? Det er IKKE motiverende å se fett som disser, sprutrøde kinn, svetten som siler og en superudelikat rom vralte seg bortover tredemøllen...

 

Og jeg er jo supermørkeredd, så jeg tør ikke gå tur ute. Håper det blir enklere senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner godt den frustrasjonen man føler når man vet at man har vært flink, men det føles bare ikke på vekten. Jeg fikk beskjed om en gang at muskler veier mer enn fett, så hvis man er flink å trene, kan vekten enkelte ganger stå stille, for så andre ganger vise vekttap. Men det viktigste da fikk jeg beskjed om var å måle meg, for man går gjerne inn i cm selv om man ikke går ned i vekt. Forrige uke var det slik for meg, da gikk jeg opp 200 gr, men gikk inn totalt 5 cm! Du skal bare se at kanskje allerede neste uke går vekten nedover igjen. Lykke til. Ikke gi opp. Ønsker deg en fin kveld.

 

Hilsen tsj

 

Så mange flinke folk.!

Jeg har gjort noe rart med vekta mi for batteriene er alt oppbrukt.... Så jeg får ikke veid meg. Men jeg tror ikke jeg har gått ned denne uka heller. Og jeg forstår ikke hvorfor. Holder meg rundt det kcal jeg skal ha. Skeia riktig nok ut en dag og var sikkert over 2500. Men en dag? Har mellom 2 og 4 trim poeng om dagen. Men er ikke intensiteten høy nok? Er det derfor man ikke går ned? Jeg leser jo at noen av dere nesten ikke trimmer og likevel raser ned i vekt.

Jaja.. Jeg får vel bare fortsett en stund til. Nå får jeg ta en tur ut i sola.

Mvh Skogsnipa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arkivert

Dette emnet er nå arkivert og stengt for flere svar

×
×
  • Opprett ny...